Szalona środa! Extra -25% na tysiące produktów z wyprzedaży dla Klubowiczów z kodem: SZALONE
SPRAWDŹ!

Zamówienia

Zamówienie można złożyć samodzielnie przez stronę internetową, telefonicznie pod numerem tel.: +48 22 113 70 70 lub w wiadomości mailowej (info@born2be.pl).

Podczas zakupu zachęcamy do sugerowania się indywidualną tabelą rozmiarów, dostępną przy każdym produkcie na stronie internetowej born2be.pl. W przypadku wątpliwości, warto porównać wymiary obuwia/odzieży, którą nosi się na co dzień z wymiarami dostępnymi na stronie.

W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem strony born2be.pl należy wybrać odpowiedni rozmiar produktu z dostępnych w tabeli, a następnie kliknąć "dodaj do koszyka". W przypadku chęci dodania kolejnych produktów proszę postępować w ten sam sposób.

Po dodaniu produktu pojawi się okienko, które oferuje możliwość przejścia do koszyka lub kontynuowania zakupu. Aby przejść do realizacji zamówienia, należy wybrać ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony. W każdym momencie można powrócić do finalizacji zamówienia, poprzez wybranie ikonki koszyka (prawy górny róg).

W przypadku posiadania kodu rabatowego należy go wpisać w podsumowaniu koszyka, w polu "Masz kod rabatowy" i zatwierdzić, a cena ulegnie obniżeniu. Warto pamiętać, że nie wszystkie promocje łączą się ze sobą, prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty. W niektórych przypadkach wpisanie kodu rabatowego powoduje wyłączenie promocji dostępnej na stronie, która nie łączy się danym kodem. Co więcej, uczestnicy programu lojalnościowego born2be Club mają możliwość obniżenia wartości zamówienia, korzystając ze zgromadzonych punktów.

Jeżeli kod został już dodany lub go nie posiadamy, klikamy "przejdź do kasy". Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki na wyświetlonym formularzu (w przypadku posiadania konta w naszym serwisie, po zalogowaniu, dane zostaną wprowadzone automatycznie).

W kolejnym kroku wybieramy dogodną opcję płatności, którą jesteśmy zainteresowani, następnie zatwierdzamy sposób dostawy. Po uprzednim przeczytaniu regulaminu sklepu zatwierdzamy okienko z akceptacją regulaminu i ostatecznie klikamy w pole "potwierdź i zapłać".

Jeśli podczas zakupu została wybrana opcja płatności przy odbiorze, zamówienie na tym etapie jest już złożone, w przypadku wyboru płatności Payu, zamówienie składane jest po otrzymaniu płatności na koncie zamówienia. Gdy klient wybiera płatność PayPo, zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po pozytywnej weryfikacji danych klienta oraz zaakceptowaniu regulaminu usługi.
Standardowy czas realizacji zamówienia od momentu złożenia wynosi od 2 do 4 dni roboczych i zależy od wybranego sposobu płatności i dostawy.

Czas ten uwzględnia:
- czas przygotowania i nadania paczki przez nasze Centrum Logistyczne, maksymalnie 48 h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty (płatność z góry).
- czas obsługi i dostarczenia paczki przez firmę kurierską, od momentu nadania, który wynosi 1 do 3 dni robocze w przypadku Poczty, i 1-2 dni robocze w przypadku DPD i Inpost(paczkomaty)

Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).
Zamówienie można opłacić, korzystając z dostępnych opcji płatności:
- za pośrednictwem PayU (po wyborze tej płatności, następuje przekierowania na stronę serwisu PayU, gdzie należy opłacić zamówienie)
- za pośrednictwem PayPo (zapłaty za zamówienie można dokonać w ciągu 30 dni).
- przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).
Jednorazowo można złożyć zamówienie na 10 produktów.
W przypadku zainteresowania produktem, który nie jest obecnie dostępny, zachęcamy do skorzystania z opcji „powiadom o dostępności”, dostępnej na każdej karcie produktu.

Aby otrzymać powiadomienie o dostępności produktu, należy nacisnąć przycisk "wybierz rozmiar", a następnie kliknąć konkretny rozmiar, wyświetli się okienko do wpisania adresu e-mail. Na wskazany adres, przesłane zostanie powiadomienie, w momencie pojawienia się rozmiaru na naszej stronie.
Na podany adres e-mail w formularzu z danymi, wysyłamy potwierdzenie złożenia zamówienia. Dodatkowo, jeśli zamówienie zostało złożone po zalogowaniu, będzie ono widoczne w zakładce "Moje konto-Moje zamówienia".
W celu dokonania modyfikacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem czatu lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej). Nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie obecnie znajduje się zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy wariantu produktu.
W przypadku nienaliczenia się kodu rabatowego, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, niezwłocznie po zakończeniu transakcji. Podczas rozmowy z konsultantem na podstawie numeru zamówienia, doliczony zostanie rabat do zakupów. Po nadaniu przesyłki doliczenie rabatu do zamówienia nie będzie możliwe.
W pierwszej kolejności prosimy o weryfikację, czy odpowiedź na zadane pytanie znajduje się pod linkiem: https://born2be.pl/pomoc Jeżeli zaistniała sytuacja nie została opisana, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Anulować zamówienie można poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefon, e-mail, czat lub formularz kontaktowy na stronie internetowej born2be.pl). Podczas kontaktu należy podać numer zamówienia, które ma zostać anulowane.
Klienci posiadający konto na stronie mogą anulować zamówienie samodzielnie, korzystając z zakładki "Moje konto- Moje zamówienia", gdzie należy wybrać szczegóły danego zamówienia, a następnie użyć przycisku "Anuluj zamówienie".
Należności za anulowane zamówienie są zwracane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od momentu anulowania zamówienia. Wpłacona kwota za zamówienie jest zwracana na to samo konto, z którego klient dokonał płatności.

W przypadku anulowania zamówienia z płatnością PayPo, gdy nie zostało jeszcze opłacone, klient otrzymuje wiadomość mailową z informacją o zwrocie transakcji i zaktualizowaniu salda.

W przypadku wpłaty w urzędzie pocztowym klient proszony jest uprzednio o podanie danych do zwrotu środków.

Niezbędne dane do realizacji przelewu zwrotnego to:
- numer konta
- imię i nazwisko właściciela rachunku
Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej, w zakładce "Moje Konto- Moje Zamówienia". Jeśli zamówienie zostało złożone bez logowania, to jego status można sprawdzić za pośrednictwem wiadomości mailowych, informujących o przekazaniu paczki do firmy kurierskiej. W wiadomościach znajduje się ikona "śledź zamówienie", która umożliwia sprawdzenie aktualnego statusu w dowolnym momencie. Warto pamiętać, że informacje o statusie paczki, pojawiają się maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od daty przekazania i czas ten zależy głównie od tego, kiedy dana przesyłka zostanie zeskanowana na sortowni u danego przewoźnika.
Numer zamówienia dostępny jest:
- w wiadomości e-mail wysłanej po złożeniu zamówienia
- na fakturze, która zostaje wysłana w załączniku wiadomości mailowej informującej o nadaniu przesyłki
- po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej w zakładce "Moje Konto- Moje Zamówienia - Szczegóły (danego zamówienia)".
- w opisie transakcji z PayU.
Prosimy o podawanie poprawnych danych do faktury VAT, podczas składania zamówienia, ponieważ po jego złożeniu, modyfikacja danych nie będzie już możliwa.
Faktura wysyłana jest elektronicznie w formacie pdf, w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.
Dodatkowo fakturę będącą jednocześnie formularzem zwrotu, można pobrać z konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Historia zamówień jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Można ją sprawdzić po zalogowaniu się na naszej stronie, w zakładce "Moje Konto- Moje Zamówienia" lub w aplikacji w głównym menu -> Moje Zamówienie.
Aktualnie, zamówienia w sklepie born2be.pl są realizowane tylko na terenie kraju.
Zachęcamy do zakupów w naszych zagranicznych sklepach:
- Rumunia (https://born2be.com.ro/)
- Ukraina (https://born2be.ua/)
- Węgry (https://born2be.hu/)
Niewykluczone, że w przyszłości pojawimy się w innych krajach.
Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Nie ma możliwości dokonania zakupów w siedzibie firmy oraz nie posiadamy sklepu stacjonarnego.
Zamówienie można złożyć bez rejestracji i zakładania konta w sklepie.

Jednak posiadanie konta w naszym sklepie otwiera przed Tobą nowe możliwości i ułatwienia. Konto pozwala Ci śledzić historię swoich zamówień oraz ich statusy, a także łatwo zwrócić produkt lub go zareklamować.

Daje też możliwość swobodnego zarządzania swoimi zgodami oraz subskrypcjami. Co więcej, możesz zapisać na koncie swoje dane adresowe, co oszczędza czas i przyśpiesza składanie zamówienia.

Zawartość Twojego koszyka będzie zapisana na wszystkich urządzeniach, na których jesteś zalogowany. Produkty dodane do listy życzeń również się zapisują, dzięki czemu możesz do nich powrócić w dowolnym momencie. Pamiętaj jednak, że dodanie produkty do koszyka lub listy życzeń nie oznacza ich rezerwacji. Dlatego nie zwlekaj ze złożeniem zamówienia.

Dokonując rejestracji, zyskasz również możliwość dołączenia do naszego born2be Club (https://born2be.pl/program-lojalnosciowy), gdzie czeka na Ciebie jeszcze więcej korzyści.
Rezerwacja produktu jest dokonywana podczas złożenia zamówienia. Aby mieć pewność o dostępności wybranych produktów, po dodaniu ich do koszyka należy sfinalizować transakcję.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.