Zamówienie można złożyć samodzielnie przez stronę internetową, telefonicznie pod numerem
tel.: +48 22 113 70 70 lub w wiadomości mailowej (info@born2be.pl).
Podczas zakupu zachęcamy do sugerowania się indywidualną tabelą rozmiarów,
dostępną przy każdym produkcie na stronie internetowej born2be.pl. W przypadku
wątpliwości, warto porównać wymiary obuwia/odzieży, którą nosi się na co dzień
z wymiarami dostępnymi na stronie.
W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem strony born2be.pl należy wybrać odpowiedni
rozmiar produktu z dostępnych w tabeli, a następnie kliknąć "dodaj do koszyka".
W przypadku chęci dodania kolejnych produktów proszę postępować w ten sam sposób.
Po dodaniu produktu pojawi się okienko, które oferuje możliwość przejścia do koszyka
lub kontynuowania zakupu. Aby przejść do realizacji zamówienia, należy wybrać ikonę
koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony. W każdym momencie można powrócić
do finalizacji zamówienia, poprzez wybranie ikonki koszyka (prawy górny róg).
W przypadku posiadania kodu rabatowego należy go wpisać w podsumowaniu koszyka,
w polu "Masz kod rabatowy" i zatwierdzić, a cena ulegnie obniżeniu. Warto pamiętać,
że nie wszystkie promocje łączą się ze sobą, prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty.
W niektórych przypadkach wpisanie kodu rabatowego powoduje wyłączenie promocji dostępnej
na stronie, która nie łączy się danym kodem. Co więcej, uczestnicy programu
lojalnościowego
born2be Club mają możliwość obniżenia wartości zamówienia, korzystając ze zgromadzonych
punktów.
Jeżeli kod został już dodany lub go nie posiadamy, klikamy "przejdź do kasy".
Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki na wyświetlonym formularzu (w przypadku
posiadania konta w naszym serwisie, po zalogowaniu, dane zostaną wprowadzone
automatycznie).
W kolejnym kroku wybieramy dogodną opcję płatności, którą jesteśmy zainteresowani,
następnie
zatwierdzamy sposób dostawy. Po uprzednim przeczytaniu regulaminu sklepu zatwierdzamy
okienko
z akceptacją regulaminu i ostatecznie klikamy w pole "potwierdź i zapłać".
Jeśli podczas zakupu została wybrana opcja płatności przy odbiorze, zamówienie na tym etapie
jest już złożone, w przypadku wyboru płatności Payu, zamówienie składane jest po
otrzymaniu
płatności na koncie zamówienia. Gdy klient wybiera płatność PayPo, zamówienie zostaje
przyjęte
do realizacji po pozytywnej weryfikacji danych klienta oraz zaakceptowaniu regulaminu
usługi.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówienia od momentu złożenia wynosi od 2 do 4 dni
roboczych i zależy od wybranego sposobu płatności i dostawy.
Czas ten uwzględnia:
- czas przygotowania i nadania paczki przez nasze Centrum Logistyczne,
maksymalnie 24 h
od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty (płatność z
góry).
- czas obsługi i dostarczenia paczki przez firmę kurierską, od momentu
nadania, który
wynosi 1 do 3 dni robocze w przypadku Poczty, i 1-2 dni robocze w
przypadku DPD i Inpost(paczkomaty)
Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie
dostawców
lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny,
okresy specjalnych promocji, itp).
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Zamówienie można opłacić, korzystając z dostępnych opcji płatności:
- za pośrednictwem PayU (po wyborze tej płatności, następuje przekierowania na
stronę serwisu PayU, gdzie należy opłacić zamówienie)
- za pośrednictwem PayPo (zapłaty za zamówienie można dokonać w ciągu 30 dni).
- przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest
zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).
Ile produktów mogę dodać do koszyka?
Jednorazowo można złożyć zamówienie na 10 produktów.
Co należy zrobić, jeśli produkt z mojej listy życzeń lub z koszyka jest już wyprzedany?
W przypadku zainteresowania produktem, który nie jest obecnie dostępny, zachęcamy do skorzystania z opcji „powiadom o dostępności”, dostępnej na każdej karcie produktu.
Aby otrzymać powiadomienie o dostępności produktu, należy nacisnąć przycisk "wybierz rozmiar", a następnie kliknąć konkretny rozmiar, wyświetli się okienko do wpisania adresu e-mail. Na wskazany adres, przesłane zostanie powiadomienie, w momencie pojawienia się rozmiaru na naszej stronie.
Jak mogę się upewnić, że udało mi się złożyć zamówienie?
Na podany adres e-mail w formularzu z danymi, wysyłamy potwierdzenie złożenia zamówienia. Dodatkowo, jeśli zamówienie zostało złożone po zalogowaniu, będzie ono widoczne w zakładce "Moje konto-Moje zamówienia".
Czy mogę jeszcze dokonać modyfikacji po złożeniu zamówienia (dane, produkt, płatność, dostawca, itd)?
W celu dokonania modyfikacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem czatu lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej). Nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie obecnie znajduje się zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy wariantu produktu.
Co zrobić, jeżeli nie naliczył mi się kod rabatowy?
W przypadku nienaliczenia się kodu rabatowego, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, niezwłocznie po zakończeniu transakcji. Podczas rozmowy z konsultantem na podstawie numeru zamówienia, doliczony zostanie rabat do zakupów. Po nadaniu przesyłki doliczenie rabatu do zamówienia nie będzie możliwe.
Co zrobić, jeżeli podczas składania zamówienia pojawił się problem?
W pierwszej kolejności prosimy o weryfikację, czy odpowiedź na zadane pytanie znajduje się pod linkiem:
https://born2be.pl/pomoc
Jeżeli zaistniała sytuacja nie została opisana, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Jak anulować zamówienie?
Anulować zamówienie można poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefon, e-mail, czat lub formularz kontaktowy na stronie internetowej born2be.pl). Podczas kontaktu należy podać numer zamówienia, które ma zostać anulowane.
Klienci posiadający konto na stronie mogą anulować zamówienie samodzielnie, korzystając z zakładki "Moje konto- Moje zamówienia", gdzie należy wybrać szczegóły danego zamówienia, a następnie użyć przycisku "Anuluj zamówienie".
Jak szybko otrzymam zwrot za anulowane (i zapłacone) zamówienie?
Należności za anulowane zamówienie są zwracane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od momentu anulowania zamówienia. Wpłacona kwota za zamówienie jest zwracana na to samo konto, z którego klient dokonał płatności.
W przypadku anulowania zamówienia z płatnością PayPo, gdy nie zostało jeszcze opłacone, klient otrzymuje wiadomość mailową z informacją o zwrocie transakcji i zaktualizowaniu salda.
W przypadku wpłaty w urzędzie pocztowym klient proszony jest uprzednio o podanie danych do zwrotu środków.
Niezbędne dane do realizacji przelewu zwrotnego to:
- numer konta
- imię i nazwisko właściciela rachunku
Jaki status ma moje zamówienie i kiedy je otrzymam?
Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej, w zakładce "Moje Konto- Moje Zamówienia".
Jeśli zamówienie zostało złożone bez logowania, to jego status można sprawdzić za pośrednictwem wiadomości mailowych, informujących o przekazaniu paczki do firmy kurierskiej.
W wiadomościach znajduje się ikona "śledź zamówienie", która umożliwia sprawdzenie aktualnego statusu w dowolnym momencie.
Warto pamiętać, że informacje o statusie paczki, pojawiają się maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od daty przekazania i czas ten zależy głównie od tego, kiedy dana przesyłka zostanie zeskanowana na sortowni u danego przewoźnika.
Jak sprawdzić numer mojego zamówienia?
Numer zamówienia dostępny jest:
- w wiadomości e-mail wysłanej po złożeniu zamówienia
- na fakturze, która zostaje wysłana w załączniku wiadomości mailowej informującej o nadaniu przesyłki
- po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej w zakładce "Moje Konto- Moje Zamówienia - Szczegóły (danego zamówienia)".
- w opisie transakcji z PayU.
Czy mogę prosić o korektę faktury?
Prosimy o podawanie poprawnych danych do faktury VAT, podczas składania zamówienia, ponieważ po jego złożeniu, modyfikacja danych nie będzie już możliwa.
Kiedy dostanę fakturę dla swojego zamówienia?
Faktura wysyłana jest elektronicznie w formacie pdf, w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.
Dodatkowo fakturę będącą jednocześnie formularzem zwrotu, można pobrać z konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Gdzie mogę sprawdzać historię moich zamówień?
Historia zamówień jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Można ją sprawdzić po zalogowaniu się na naszej stronie, w zakładce "Moje Konto- Moje Zamówienia" lub w aplikacji w głównym menu -> Moje Zamówienie.
Czy istnieje możliwość wysłania zamówienia za granicę?
Aktualnie, zamówienia w sklepie born2be.pl są realizowane tylko na terenie kraju.
Zachęcamy do zakupów w naszych zagranicznych sklepach:
- Rumunia (https://born2be.com.ro/)
- Ukraina (https://born2be.ua/)
- Węgry (https://born2be.hu/)
Niewykluczone, że w przyszłości pojawimy się w innych krajach.
Czy mogę dokonać zakupu w siedzibie firmy?
Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Nie ma możliwości dokonania zakupów w siedzibie firmy oraz nie posiadamy sklepu stacjonarnego.
Czy konto w sklepie jest niezbędne do złożenia zamówienia?
Zamówienie można złożyć bez rejestracji i zakładania konta w sklepie.
Jednak posiadanie konta w naszym sklepie otwiera przed Tobą nowe możliwości i ułatwienia. Konto pozwala Ci śledzić historię swoich zamówień oraz ich statusy, a także łatwo zwrócić produkt lub go zareklamować.
Daje też możliwość swobodnego zarządzania swoimi zgodami oraz subskrypcjami. Co więcej, możesz zapisać na koncie swoje dane adresowe, co oszczędza czas i przyśpiesza składanie zamówienia.
Zawartość Twojego koszyka będzie zapisana na wszystkich urządzeniach, na których jesteś zalogowany. Produkty dodane do listy życzeń również się zapisują, dzięki czemu możesz do nich powrócić w dowolnym momencie. Pamiętaj jednak, że dodanie produkty do koszyka lub listy życzeń nie oznacza ich rezerwacji. Dlatego nie zwlekaj ze złożeniem zamówienia.
Dokonując rejestracji, zyskasz również możliwość dołączenia do naszego born2be Club (https://born2be.pl/program-lojalnosciowy), gdzie czeka na Ciebie jeszcze więcej korzyści.
Czy jest możliwość zarezerwowania produktu?
Rezerwacja produktu jest dokonywana podczas złożenia zamówienia. Aby mieć pewność o dostępności wybranych produktów, po dodaniu ich do koszyka należy sfinalizować transakcję.
Wykorzystujemy pliki cookie oraz inne technologie, by nasz serwis był bezpieczny i godny zaufania. Z myślą o naszych Klientach chcemy mierzyć jego skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. W tym celu zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Sam możesz zadecydować jakie dane chcesz nam udostępniać - w tym celu przejdź do Ustawień preferencji. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Możesz także pozostawić wyłącznie ustawienia techniczne niezbędne do prawidłowego działania naszego serwisu - w tym celu kliknij Odmów. Jeśli wybierzesz opcję Akceptuję, zaakceptujesz ten fakt i wyrazisz zgodę na udostępnienie przez nas tych informacji podmiotom trzecim, takim jak nasi partnerzy marketingowi. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Ustawienia plików cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej strony. Bez ich zapisania niemożliwe byłoby przeglądanie naszych stron. Służą one między innymi do utrzymania sesji pomiędzy serwerem a urządzeniem użytkownika po zalogowaniu się na stronie, pozwalają nam również na ulepszanie treści, które udostępniamy w naszym serwisie
Pliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.
Te pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam tylko do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć, pliki te, służą również do określenia skuteczności naszych reklam i dostosowywaniu ich do naszych odbiorców.
Dzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy poszczególnymi elementami serwisu. Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie dostosowania treści stron do oczekiwań odbiorców.
Szukasz produktu, który wpadł Ci w oko? Prześlij jego zdjęcie, a znajdziemy dla Ciebie podobne.
Przeciągnij i upuść zdjęcie tutaj
lub
Dodaj zdjęcie
Zweryfikowane opinie
born2be
4,9/5
Nasze opinie pozyskiwane są przez zewnętrzne źródło i pochodzą od Kupujących. Dzięki temu masz pewność, że na born2be znajdziesz autentyczne opinie produktów.