Szalona środa! Wybrane botki za max 79,99 zł!
SPRAWDŹ!

Pozostałe

Techniczne
Rejestracji w naszym sklepie można dokonać tutaj: https://born2be.pl/register

Należy podać wymagane dane oraz zaakceptować regulamin i politykę cookies, oraz informację na temat przetwarzania danych.
W takich sytuacjach najlepiej udokumentować występujący problem (np. robiąc zrzut ekranu), a następnie przesłać je do Biura Obsługi Klienta pod adres mailowy info@born2be.pl. Po odczytaniu wiadomości postaramy się rozwiązać problem, przesyłając odpowiednie instrukcje.

W pilnych sprawach prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem +48 22 113 70 70.
Hasło można odzyskać tutaj https://born2be.pl/recover_password Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.
Jeśli płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. Aby ułatwić ponowienie zamówienia, zachowamy koszyk do momentu zamknięcia przeglądarki. Przechodząc do niego, będzie można zlożyć zamówienie na nowo lub wybrać inny sposób płatności.
W przypadku problemu podczas składania zamówienia, prosimy o ponowną próbę dokonania zakupu za pośrednictwem zapisanego koszyka. W razie dalszych problemów, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 70, e-mailowo na adres info@born2be.pl, bądź za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej.
W takich sytuacjach prosimy zgłaszać do nas wynikłe utrudnienia mailowo, załączając do wiadomości zrzutu ekranu, na których widnieje powstały problem. W odpowiedzi postaramy się udzielić wskazówek, aby pomóc rozwiązać problem. Adres do korespondencji info@born2be.pl
Wszystkie zgody marketingowe można wycofać z poziomu konta w serwisie w sekcji zgody i subskrypcje. W tym celu należy odznaczyć wszystkie zaznaczone wymagane okienka i wybrać zapisz zmiany.

Dla użytkowników niezarejestrowanych w celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj".

Aby otrzymać link do edytowania zapisanych subskrypcji i zgód marketingowych, należy skorzystać z linku: https://born2be.pl/newsletter/send-link Po podaniu adresu mailowego i zatwierdzeniu poprzez kliknięcie "wyślij link do edycji", otrzymasz wiadomość mailową, zawierającą link do subskrypcji zgód.

W przypadku wycofania innych zgód marketingowych należy wysłać wiadomość mailową z prośbą o wycofanie zgód na nasz adres mailowy info@born2be.pl
W celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj". Dla klientów zalogowanych przygotowaliśmy opcję w panelu do wypisania się. Wystarczy przejść w sekcje subskrypcje i zgody odznaczyć zgodę na korzystanie z newslettera i kliknąć przycisk zapisz zmiany, wtedy subskrypcja zostanie cofnięta z konta.
Istnieje możliwość samodzielnego usunięcia konta. W pierwszym kroku należy zalogować się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody"(https://born2be.pl/my_subscription) należy cofnąć akceptację regulaminu, co będzie skutkowało całkowitym usunięciem konta z naszego serwisu.
W celu skorzystania z prawa do zapomnienia, czyli wymazania danych z naszych baz należy przesłać stosowną wiadomość mailową na adres info@born2be.pl z prośbą o zaprzestanie przetwarzania danych. Po zrealizowaniu wszystkich czynności związanych z usuwaniem danych, konsultant prześle potwierdzenie usunięcia danych ze wszystkich baz.
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 z wyjątkiem dni świątecznych.
Z Biurem Obsługi Klienta można kontaktować się:
- za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie: https://born2be.pl/contact
- mailowo pod adresem info@born2be.pl
- poprzez czat dostępny na naszej stronie internetowej,
- telefonicznie pod numerem +48 22 113 70 70
- poprzez nasze media społecznościowe (Facebook - https://www.facebook.com/born2bepolska i Instagram - https://www.instagram.com/born2be_pl)

Nasi konsultanci są dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
W sprawach pilnych polecamy kontaktować się poprzez telefon lub czat, gdyż na tych kanałach kontaktu odpowiadamy najszybciej. Wiadomości mailowe staramy się realizować na bieżąco, ale w okresach wzmożonego ruchu mogą wystąpić opóźnienia w odpowiedzi na wiadomości.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.