Należy podać wymagane dane oraz zaakceptować regulamin i politykę cookies, oraz informację na temat przetwarzania danych.
Co robić, jeżeli mam problem techniczny na stronie?
W takich sytuacjach najlepiej udokumentować występujący problem (np. robiąc zrzut ekranu), a następnie przesłać je do Biura Obsługi Klienta pod adres mailowy info@born2be.pl. Po odczytaniu wiadomości postaramy się rozwiązać problem, przesyłając odpowiednie instrukcje.
W pilnych sprawach prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem +48 22 113 70 70.
Co robić, jeżeli nie mogę się zalogować na konto?
Hasło można odzyskać tutaj https://born2be.pl/recover_password
Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.
Co robić, jeżeli nie mogę opłacić zamówienia online?
Jeśli płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.
Aby ułatwić ponowienie zamówienia, zachowamy koszyk do momentu zamknięcia przeglądarki.
Przechodząc do niego, będzie można zlożyć zamówienie na nowo lub wybrać inny sposób płatności.
Co robić, jeżeli podczas składania zamówienia nastąpił problem?
W przypadku problemu podczas składania zamówienia, prosimy o ponowną próbę dokonania zakupu za pośrednictwem zapisanego koszyka.
W razie dalszych problemów, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 70, e-mailowo na adres info@born2be.pl, bądź za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej.
Co zrobić, jeżeli mam problem z dodaniem opinii?
W takich sytuacjach prosimy zgłaszać do nas wynikłe utrudnienia mailowo, załączając do wiadomości zrzutu ekranu, na których widnieje powstały problem.
W odpowiedzi postaramy się udzielić wskazówek, aby pomóc rozwiązać problem. Adres do korespondencji info@born2be.pl
RODO
Jak mogę wycofać swoje zgody?
Wszystkie zgody marketingowe można wycofać z poziomu konta w serwisie w sekcji zgody i subskrypcje.
W tym celu należy odznaczyć wszystkie zaznaczone wymagane okienka i wybrać zapisz zmiany.
Dla użytkowników niezarejestrowanych w celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj".
Aby otrzymać link do edytowania zapisanych subskrypcji i zgód marketingowych, należy skorzystać z linku: https://born2be.pl/newsletter/send-link
Po podaniu adresu mailowego i zatwierdzeniu poprzez kliknięcie "wyślij link do edycji", otrzymasz wiadomość mailową, zawierającą link do subskrypcji zgód.
W przypadku wycofania innych zgód marketingowych należy wysłać wiadomość mailową z prośbą o wycofanie zgód na nasz adres mailowy info@born2be.pl
Jak zrezygnować z newslettera?
W celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj".
Dla klientów zalogowanych przygotowaliśmy opcję w panelu do wypisania się.
Wystarczy przejść w sekcje subskrypcje i zgody odznaczyć zgodę na korzystanie z newslettera i kliknąć przycisk zapisz zmiany, wtedy subskrypcja zostanie cofnięta z konta.
Jak mogę usunąć swoje konto?
Istnieje możliwość samodzielnego usunięcia konta. W pierwszym kroku należy zalogować się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody"(https://born2be.pl/my_subscription) należy cofnąć akceptację regulaminu, co będzie skutkowało całkowitym usunięciem konta z naszego serwisu.
Jak mogę skorzystać z prawa do zapomnienia?
W celu skorzystania z prawa do zapomnienia, czyli wymazania danych z naszych baz należy przesłać stosowną wiadomość mailową na adres info@born2be.pl z prośbą o zaprzestanie przetwarzania danych.
Po zrealizowaniu wszystkich czynności związanych z usuwaniem danych, konsultant prześle potwierdzenie usunięcia danych ze wszystkich baz.
Kontakt
Jakie są godziny pracy Biura Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 z wyjątkiem dni świątecznych.
Jak mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta?
Z Biurem Obsługi Klienta można kontaktować się:
- za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie: https://born2be.pl/contact
- mailowo pod adresem info@born2be.pl
- poprzez czat dostępny na naszej stronie internetowej,
- telefonicznie pod numerem +48 22 113 70 70
- poprzez nasze media społecznościowe (Facebook - https://www.facebook.com/born2bepolska i Instagram - https://www.instagram.com/born2be_pl)
Nasi konsultanci są dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
W jakim terminie uzyskam odpowiedź na wysłanego e-maila?
W sprawach pilnych polecamy kontaktować się poprzez telefon lub czat, gdyż na tych kanałach kontaktu odpowiadamy najszybciej.
Wiadomości mailowe staramy się realizować na bieżąco, ale w okresach wzmożonego ruchu mogą wystąpić opóźnienia w odpowiedzi na wiadomości.
Wykorzystujemy pliki cookie oraz inne technologie, by nasz serwis był bezpieczny i godny zaufania. Z myślą o naszych Klientach chcemy mierzyć jego skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. W tym celu zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Sam możesz zadecydować jakie dane chcesz nam udostępniać - w tym celu przejdź do Ustawień preferencji. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Możesz także pozostawić wyłącznie ustawienia techniczne niezbędne do prawidłowego działania naszego serwisu - w tym celu kliknij Odmów. Jeśli wybierzesz opcję Akceptuję, zaakceptujesz ten fakt i wyrazisz zgodę na udostępnienie przez nas tych informacji podmiotom trzecim, takim jak nasi partnerzy marketingowi. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Ustawienia plików cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej strony. Bez ich zapisania niemożliwe byłoby przeglądanie naszych stron. Służą one między innymi do utrzymania sesji pomiędzy serwerem a urządzeniem użytkownika po zalogowaniu się na stronie, pozwalają nam również na ulepszanie treści, które udostępniamy w naszym serwisie
Pliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.
Te pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam tylko do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć, pliki te, służą również do określenia skuteczności naszych reklam i dostosowywaniu ich do naszych odbiorców.
Dzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy poszczególnymi elementami serwisu. Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie dostosowania treści stron do oczekiwań odbiorców.
Szukasz produktu, który wpadł Ci w oko? Prześlij jego zdjęcie, a znajdziemy dla Ciebie podobne.
Przeciągnij i upuść zdjęcie tutaj
lub
Dodaj zdjęcie
Zweryfikowane opinie
born2be
4,9/5
Nasze opinie pozyskiwane są przez zewnętrzne źródło i pochodzą od Kupujących. Dzięki temu masz pewność, że na born2be znajdziesz autentyczne opinie produktów.