Wyjątkowe promocje na dzień matki! Extra -30% na wszystko w aplikacji mobilnej z kodem: BN16-MAMA30
SPRAWDŹ!

Program lojalnościowy i Newsletter

Program lojalnościowy born2be Club
Program lojalnościowy born2be Club jest programem dedykowanym wszystkim klientom sklepu.
Warunkiem przystąpienia do programu jest posiadanie konta klienta w sklepie Born2be oraz akceptacja Regulaminu programu lojalnościowego born2be Club.
Po zapisaniu się do programu otrzymujesz punkty za dołączenie oraz za zakupy w naszym sklepie.

Ilość otrzymanych punktów zależy od posiadanego przez Ciebie poziomu w programie lojalnościowym born2be Club. Do określenia poziomu bierzemy pod uwagę punkty, które zostały aktywowane w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Swoją przygodę zaczynasz od statusu BRONZE, na tym etapie za każdy wydany 1 zł otrzymujesz 1 punkt w programie.
Po aktywowaniu 351 punktów przechodzisz na status SILVER, a wtedy, za każdy wydany 1 zł otrzymujesz 1,25 punktu.
Najwyższym poziomem jest status GOLD, przechodzisz na niego po aktywowaniu 1201 punktów i za każdy wydany 1 zł otrzymujesz 1,5 punktu w programie.

Zgromadzone punkty możesz wykorzystać do obniżenia cen produktów. Przykład: 200 punktów to aż 8 zł dodatkowego rabatu.
Punktami możesz pokryć maksymalnie 50% wartości zamówienia.
Punkty możesz wydawać do woli, nie obniży to Twojego poziomu w programie.

Uczestnicy programu mają dodatkowe korzyści w postaci specjalnych ofert i cen, pierwszeństwa w zakupie ekskluzywnych kolekcji, udziału w specjalnych wydarzeniach i akcjach dedykowanych wyłącznie klubowiczom.
Warunkiem uczestnictwa w programie jest posiadanie konta klienta w sklepie Born2be. Zarejestrowani użytkownicy mogą dołączyć do programu poprzez edycję zgód w zakładce "subskrypcje i zgody" na swoim koncie lub zaznaczając odpowiednią zgodę przy danym produkcie. Natomiast klienci, którzy konta nie posiadają, mogą dołączyć do programu lojalnościowego podczas rejestracji, zaznaczając odpowiednią zgodę (akceptację Regulaminu programu lojalnościowego born2be Club). Rejestracji można dokonać na stronie https://born2be.pl/register
Program stworzyliśmy z myślą o stałych klientach naszego sklepu, aby wynagradzać ich za lojalność.

Zakres uzyskanych korzyści wzrasta wraz z ilością zrelizowanych zamówień.
Klienci na poziomie BRONZE otrzymają zwrot w wysokości 4% wartości zakupu w postaci punktów.
Klienci na poziomie SILVER otrzymają zwrot w wysokości 5% wartości zakupu w postaci punktów.
Klienci na poziomie GOLD otrzymają zwrot w wysokości 6% wartości zakupu w postaci punktów.

Zebrane punkty wykorzystujesz do obniżenia cen produktów przy kolejnych zamówieniach.

Program born2be Club to nowe korzyści, zarezerwowane wyłącznie dla klubowiczów. Specjalne oferty i ceny, pierwszeństwo w zakupie ekskluzywnych kolekcji, udział w wydarzeniach i dedykowanych akcjach będą na wyciągnięcie ręki.

Nie zwlekaj. Dołącz do dedykowanego programu lojalnościowego i zyskaj jeszcze więcej!
Twój poziom określany jest na podstawie ilość aktywowanych punktów w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Twój poziom to:
- BRONZE jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 0-350 punktów
- SILVER jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 351-1200 punktów
- GOLD jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 1201 punktów i więcej.

Punkty możesz wydawać do woli, nie obniży to Twojego poziomu w programie.
Punkty otrzymujesz za dołączenie do programu (100 pkt) oraz zakupy w naszym sklepie (wartość zakupów liczona jest bez kosztów dostawy lub obniżki wynikającej z wykorzystania kodu rabatowego, voucherów lub nagromadzonych punktów).

Ilość punktów przyznana za zakupy zależy od posiadanego przez Ciebie poziomu w momencie składania zamówienia. Za każdy wydany 1 zł Klient:
- BRONZE otrzymuje 1 punkt w programie,
- SILVER otrzymuje 1,25 punktu w programie,
- GOLD otrzymuje 1,5 punktu w programie.
Do określenia aktualnego poziomu bierzemy pod uwagę punkty, które zostały aktywowane w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Twój status to:
- BRONZE jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 0-350 punktów,
- SILVER jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 351-1200 punktów,
- GOLD jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 1201 punktów i więcej.
W chwili dokonania zakupu określona ilość punktów zostaje zablokowana, aż do momentu opłacenia lub anulowania zamówienia. W przypadku problemów z płatnością, w zależności od sytuacji, punkty mogą być zablokowane na czas od kilku minut do maksymalnie 8 godzin (rezerwacja zostanie anulowana, a punkty powrócą na konto jako aktywne). W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Wykorzystane punkty nie przepadają. Powrócą na Twoje konto klienta po zatwierdzeniu zwrotu.

Data ważności punktów za zwrócony produkt zależy od tego, jaką miały datę w chwili dokonania zakupów. Jeżeli:
1) w momencie zakupu punkty miały datę ważności krótszą niż 30 dni, to:
- punkty za odesłany produkt zostaną aktywowane na koncie z nową datą ważności: 30 dni, licząc od momentu zatwierdzenia zwrotu,
- będą one widoczne na koncie jako "Punkty, które stracą ważności w ciągu 30 dni".
2) w momencie zakupu punkty miały datę ważności 30 dni lub dłuższą, to:
- po powrocie na konto, punkty zachowają datę ważności z dnia zamówienia,
- będą one widoczne na koncie w zakładce born2be Club, w sekcji "Wszystkie aktywne punkty".

Zasada liczenia należnych punktów za zwrócony produkt odbywa się zgodnie z poniższym wzorem:
X = (Y/Z)*W, gdzie:
X to wielkość rabatu od danej pozycji na fakturze, Y to cena bieżąca danej pozycji na fakturze, Z to suma cen bieżących wszystkich pozycji na fakturze bez kosztów dostawy, W to suma wykorzystanych punktów.

Szczegółowy opis warunków jest dostępny w Regulaminie programu lojalnościowego born2be Club.
Punkty aktywowane na Twoim koncie:
- możesz w ciągu 6 miesięcy wykorzystać do obniżenia wartości kolejnego zamówienia,
- przez 12 miesięcy tworzą Twój poziom born2be Club.
Zgromadzone punkty możesz wykorzystać w dowolnym momencie. Jeśli chcesz opłacić część zamówienia zebranymi punktami, wpisz ich wybraną ilość w Koszyku w polu "Wykorzystaj swoje punkty", a następnie kliknij "Zatwierdź". Punkty mogą pokryć maksymalnie 50% wartości zamówienia. Jeśli masz kod rabatowy, możesz go dodać przed wpisaniem punktów.
Pamiętaj, punkty możesz wydawać do woli, nie obniży to Twojego poziomu w programie.
Udział w programie lojalnościowym born2be Club jest całkowicie bezpłatny. Jest to forma podziękowania naszym klientom, za zaufanie.
Saldo oraz historię punktów można zweryfikować na koncie klienta w zakładce "born2be Club". Punkty aktywne, dostępne do wykorzystywania, są widoczne w sekcji "Wszystkie aktywne punkty".
Po złożeniu zamówienia punkty za zakupione produkty wyświetlą się w zakładce "Oczekujące na weryfikację". Jeśli zostawisz wszystkie produkty, punkty oczekujące zostaną dodane do salda głównego po 30 dniach od momentu dostarczenia przesyłki i będą widoczne w sekcji "Wszystkie aktywne punkty". Jeżeli natomiast zdecydujesz się zwrócić część zamówienia, punkty zostaną doliczone do Twojego konta proporcjonalnie do zatrzymanego towaru. W przypadku całkowitego zwrotu, punkty nie zostaną doliczone.
Ponieważ te punkty nie są jeszcze aktywne i oczekują na rozliczenie ewentualnego zwrotu. Punkty za niezwrócony towar zostaną aktywowane po 30 dniach od momentu doręczenia zamówienia i będą dostępne na koncie klienta w zakładce "Wszystkie aktywne punkty". Wtedy będzie można je wykorzystać podczas zakupów.
Z darmowego zwrotu mogą skorzystać wszyscy Klienci, którzy mają status GOLD w programie lojalnościowym born2be Club.
Aby zrezygnować z programu lojalnościowego, należy na koncie klienta w sekcji "Subskrypcje i Zgody" odznaczyć zgodę na korzystanie z programu born2be Club. Po zapisaniu zmian użytkownik przestanie być członkiem programu, a zgromadzone punkty przepadną. Warto pamiętać, że rezygnacja z programu lojalnościowego born2be Club nie jest równoznaczna z rezygnacją z konta klienta.
W tej sytuacji należy anulować zamówienie bezpośrednio z Twojego konta klienta. Opcje "Anuluj" dostępna jest w szczegółach zamówienia. Po anulowaniu punkty powrócą na Twoje konto.
Zapis do naszego newslettera niesie ze sobą wiele korzyści. Klienci zapisani do newslettera otrzymują specjalne kody rabatowe, jako pierwsi dowiadują się o nowych promocjach na stronie, co daje pierwszeństwo w rezerwowaniu produktów poprzez złożenie zamówienia.

Dodatkowo po zapisaniu się do newslettera, klient otrzymuje kod rabatowy na całe zamówienie.
Newsletter wysyłany jest w przypadku zbliżających się akcji promocyjnych, średnio 2 razy w tygodniu.
Zapisu do newslettera można dokonać tutaj: https://born2be.pl/newsletter/sign-in Należy podać adres e-mail i opcjonalnie numer telefonu oraz zaakceptować regulamin. Po zapisaniu się do newslettera wysłana zostaje wiadomość e-mail, w której należy potwierdzić subskrypcję, wybierając: "POTWIERDZAM ZAPIS".

Po wykonaniu wyżej wymienionej czynności zostanie wysłana kolejna wiadomość e-mail z indywidualnym kodem rabatowym.
Aby potwierdzić subskrypcję należy nacisnąć przycisk z napisem “POTWIERDZAM ZAPIS”, który znajduje się w wiadomości mailowej, wysyłanej zaraz po dokonaniu zapisu. Po wykonaniu wyżej wymienionej czynności w ciągu najbliższych kilku minut zostanie wysłana kolejna wiadomość e-mail z indywidualnym kodem rabatowym. Wiadomości mogą trafić do folderów: powiadomienia, oferty lub spam.
Kod za zapis do newslettera jest jednorazowy i niezależny od kwoty zamówienia. Należy wprowadzić go w podsumowaniu koszyka, w miejscu "Kod promocyjny” i zatwierdzić, a cena ulegnie obniżeniu. Przed zakupem warto upewnić się, czy kod łączy się z aktualnymi promocjami na stronie born2be.pl. Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdują się: https://born2be.pl/regulamin-promocji
Przed zakupem warto sprawdzić, czy kod łączy się z aktualnymi promocjami na stronie born2be.pl. Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdują się: https://born2be.pl/regulamin-promocji

Kod rabatowy w ramach zapisu do newslettera jest bezterminowy.
W tej sytuacji należy sprawdzić poprawność podawanego adresu, a także inne foldery po zalogowaniu na skrzynkę mailową: typu spam, oferty, powiadomienia. Jeśli żadne z tych rozwiązań nie pomoże, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
W takich sytuacji prosimy spróbować odszukać wiadomość, wpisując w wyszukiwarkę na poczcie frazę Born2be, warto również sprawdzić folder SPAM.
Jeśli wiadomość nadal nie wpłynie na skrzynkę mailową, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Wiadomość mogła trafić do folderu np. Spam lub Oferty. Proszę ewentualnie wyszukać ją w skrzynce mailowej po nazwie naszego sklepu. Jeżeli w dalszym ciągu nie udało się odszukać kodu, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Konsultant zweryfikuje, czy dany adres e-mail znajduje się w bazie newslettera.
Jeżeli w wiadomości nie jest widoczny kod rabatowy, prawdopodobnie skrzynka e-mail blokuje wyświetlanie obrazów w wiadomościach z naszego sklepu. W górnej części wiadomości powinna znajdować się taka informacja.

Prosimy o wybranie "zawsze pokazuj obrazy od tego nadawcy", a treść wiadomości oraz kod rabatowy zostanie wyświetlony.

W razie dalszych problemów z odczytaniem wiadomości prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
W celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj". Dla klientów zalogowanych przygotowaliśmy opcję w panelu do wypisania się. Wystarczy przejść w sekcje subskrypcje i zgody odznaczyć zgodę na korzystanie z newslettera i kliknąć przycisk zapisz zmiany, wtedy subskrypcja zostanie cofnięta z konta.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.