Na czym polega program lojalnościowy born2be Club?
Program lojalnościowy born2be Club jest programem dedykowanym wszystkim klientom sklepu.
Warunkiem przystąpienia do programu jest posiadanie konta klienta w sklepie Born2be oraz akceptacja Regulaminu programu lojalnościowego born2be Club.
Po zapisaniu się do programu z każdego dokonanego zakupu część wydanych pieniędzy wróci na Twoje konto w born2be w postaci środków do wykorzystania. Aktywujemy je w ciągu 24 godzin od dostarczenia paczki.
Ilość otrzymanych środków zależy od posiadanego przez Ciebie poziomu w programie lojalnościowym born2be Club. Do określenia poziomu bierzemy pod uwagę środki, które zostały aktywowane w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Swoją przygodę zaczynasz od statusu BRONZE, na tym poziomie każde wydane 1 zł to 1 punkt w programie, a z każdego zamówienia wraca do Ciebie nawet 8% jego wartości w postaci środków do wykorzystania.
Po aktywowaniu 351 punktów przechodzisz na status SILVER, a wtedy, każde wydane 1 zł to 1,15 punktu, a z każdego zamówienia wraca do Ciebie do 9% jego wartości.
Najwyższym poziomem jest status GOLD. Przechodzisz na niego po aktywowaniu 1201 punktów. Po osiągnięciu poziomu GOLD każde wydane 1 zł to 1,25 punktu w programie, a z każdego zamówienia wraca do Ciebie nawet 10% jego wartości.
Zgromadzone środki możesz wykorzystać do obniżenia cen produktów, maksymalnie do 50% wartości zamówienia. Środki możesz wydawać do woli, nie obniży to Twojego poziomu w programie.
Uczestnicy programu mają dodatkowe korzyści w postaci specjalnych ofert i cen, pierwszeństwa w zakupie ekskluzywnych kolekcji, udziału w specjalnych wydarzeniach i akcjach dedykowanych wyłącznie klubowiczom.
Jak dołączyć do programu?
Warunkiem uczestnictwa w programie jest posiadanie konta klienta w sklepie born2be.
Zarejestrowani użytkownicy mogą dołączyć do programu poprzez edycję zgód w zakładce "Subskrypcje i zgody" na swoim koncie lub zaznaczając odpowiednią zgodę na karcie oglądanego produktu.
Natomiast klienci, którzy konta nie posiadają, mogą dołączyć do programu lojalnościowego podczas rejestracji, zaznaczając odpowiednią zgodę (akceptację Regulaminu programu lojalnościowego born2be Club).
Rejestracji można dokonać na stronie https://born2be.pl/register
Dlaczego warto zapisać się do programu?
Program stworzyliśmy z myślą o stałych klientach naszego sklepu, aby wynagradzać ich za lojalność.
Zakres uzyskanych korzyści wzrasta wraz z ilością zrealizowanych zamówień.
W zależności od poziomu w klubie, możesz otrzymać nawet 10% wartości zakupu (w formie punktów na Twoim koncie born2be; punkty aktywują się już w ciągu 24h od momentu, gdy paczka znajdzie się w Twoich rękach).
Zebrane środki wykorzystujesz do obniżenia cen produktów przy kolejnych zamówieniach – można pokryć do 50% wartości zamówienia.
Program born2be Club to nowe korzyści, zarezerwowane wyłącznie dla klubowiczów. Specjalne oferty i ceny, pierwszeństwo w zakupie ekskluzywnych kolekcji, udział w wydarzeniach i dedykowanych akcjach będą na wyciągnięcie ręki.
Nie zwlekaj. Dołącz do dedykowanego programu lojalnościowego i zyskaj jeszcze więcej!
Od czego zależy poziom w born2be Club?
Za każdy zakup otrzymujesz punkty w programie, które zamieniamy na środki do wykorzystania. Twój poziom określany jest na podstawie ilość aktywowanych punktów w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Twój poziom to:
- BRONZE jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 0-350 punktów
- SILVER jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 351-1200 punktów
- GOLD jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 1201 punktów i więcej.
Zebrane środki możesz wydawać do woli, nie obniży to Twojego poziomu w programie.
Za co otrzymuje się punkty?
Punkty otrzymujesz za zakupy w naszym sklepie. Liczy się finalna wartość produktów po uwzględnieniu wszystkich promocji oraz wykorzystaniu aktywnych punktów, bez kosztów dostawy (wartość ta jest wyświetlana w koszyku, w podsumowaniu zamówienia).
Punkty są aktywowane w ciągu 24 h od momentu, kiedy paczka jest w Twoich rękach.
Ilość punktów przyznana za zakupy zależy od posiadanego przez Ciebie poziomu w momencie składania zamówienia. Za każde wydane 1 zł Klient:
- BRONZE otrzymuje 1 punkt w programie,
- SILVER otrzymuje 1,15 punktu w programie,
- GOLD otrzymuje 1,25 punktu w programie.
Dlaczego mój poziom został obniżony?
Do określenia aktualnego poziomu bierzemy pod uwagę punkty, które zostały aktywowane w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Twój status to:
- BRONZE jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 0-350 punktów,
- SILVER jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 351-1200 punktów,
- GOLD jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 1201 punktów i więcej.
Nie martw się. Wystarczy, że zrobisz zakupy, aby uzbierać brakującą ilość punktów i po ich aktywowaniu ponownie wrócisz na utracony poziom. Dokładną liczbę punktów potrzebnych do następnego poziomu sprawdzisz na swoim koncie w sekcji born2be Club.
Jak przebiega proces wykorzystywania zgromadzonych punktów (środków)?
W chwili dokonania zakupu określona ilość punktów (środków) zostaje zablokowana, aż do momentu opłacenia lub anulowania zamówienia. W przypadku problemów z płatnością, w zależności od sytuacji, punkty mogą być zablokowane na czas od kilku minut do maksymalnie 8 godzin (rezerwacja zostanie anulowana, a punkty powrócą na konto jako aktywne). W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Czy jeśli zwrócę produkt, to wykorzystane punkty przepadną?
Wykorzystane punkty (środki) nie przepadają. Powrócą na Twoje konto klienta po zatwierdzeniu zwrotu.
Data ważności punktów za zwrócony produkt zależy od tego, na jak długo były jeszcze ważne w chwili dokonania zakupu. Jeżeli:
1) w momencie zakupu punkty miały datę ważności krótszą niż 30 dni, to:
- punkty za odesłany produkt zostaną aktywowane na koncie z nową datą ważności: 30 dni, licząc od momentu zatwierdzenia zwrotu,
- będą one widoczne na koncie w zakładce born2be Club jako "Tracą stracą ważności w ciągu 30 dni".
2) w momencie zakupu punkty miały datę ważności 30 dni lub dłuższą, to:
- po powrocie na konto, punkty zachowają datę ważności z dnia zamówienia,
- będą one widoczne na koncie w zakładce born2be Club jako "Twoje saldo wynosi".
Zasada liczenia należnych punktów (środków) za zwrócony produkt odbywa się zgodnie z poniższym wzorem:
X = (Y/Z)*W, gdzie:
X to wielkość rabatu od danej pozycji na fakturze, Y to cena bieżąca danej pozycji na fakturze, Z to suma cen bieżących wszystkich pozycji na fakturze bez kosztów dostawy, W to suma wykorzystanych środków.
Szczegółowy opis warunków jest dostępny w Regulaminie programu lojalnościowego born2be Club.
Jak długo ważne są zgromadzone środki?
Środki (w formie aktywnych punktów) dostępne na Twoim koncie:
- możesz wykorzystać w ciągu 6 miesięcy do obniżenia wartości kolejnego zamówienia,
- przez 12 miesięcy określają Twój poziom born2be Club.
Jak wydawać zgromadzone środki?
Zgromadzone środki (w formie aktywnych punktów) możesz wykorzystać w dowolnym momencie. Jeśli chcesz opłacić część zamówienia zebranymi środkami, wpisz wybraną ilość punktów w Koszyku w polu "Środki born2be Club", a następnie kliknij "Użyj punktów". Środki mogą pokryć maksymalnie 50% wartości zamówienia. Jeśli masz kod rabatowy, możesz go dodać przed wpisaniem środków.
Pamiętaj, środki możesz wydawać do woli, nie obniży to Twojego poziomu w programie.
Czy udział w programie jest płatny?
Udział w programie lojalnościowym born2be Club jest całkowicie bezpłatny. Jest to forma podziękowania naszym klientom za zaufanie.
Gdzie można sprawdzić ilość zgromadzonych środków?
Saldo oraz historię środków można zweryfikować na koncie klienta w zakładce "born2be Club". Środki (w formie aktywnych punktów), dostępne do wykorzystywania, są widoczne w sekcji "Twoje saldo wynosi".
Kiedy naliczają się środki za zamówienie?
Po złożeniu zamówienia środki za zakupione produkty, w formie punktów, wyświetlą się w zakładce "Oczekujące na aktywację". Zostaną one aktywowane w ciągu 24h od momentu dostarczenia zamówienia do twoich rąk.
Dlaczego nie można zapłacić punktami, które czekają na weryfikację?
Ponieważ te punkty czekają na aktywację, która nastąpi w ciągu 24h od momentu, kiedy paczka będzie w Twoich rękach.
Dlaczego mam ujemne saldo?
Ujemne saldo na Twoim koncie może pojawić się jeśli dokonasz zwrotu produktów gdy aktualne saldo punktów jest mniejsze od wartości punktów uzyskanych za zwracany towar.
Przykład:
1. Kupujesz produkt nr 1 za 100 zł i otrzymujesz 8 zł w punktach (80 pkt).
2. Następnie kupujesz produkt nr 2 i przy zakupie wykorzystujesz 40 pkt, aby obniżyć cenę produktu o 4 zł, a na Twoim saldzie zostaje 40 pkt.
3. Dokonujesz zwrotu produktu nr 1, więc Twoje saldo jest pomniejszane o 80 pkt uzyskane przy jego zakupie. W rezultacie Twoje saldo wynosi teraz -4 zł w punktach (40 pkt).
Jak zrezygnować z Programu Lojalnościowego born2be Club?
Aby zrezygnować z programu lojalnościowego, należy na koncie klienta w sekcji "Subskrypcje i zgody" odznaczyć zgodę na korzystanie z programu born2be Club. Po zapisaniu zmian użytkownik przestanie być członkiem programu, a zgromadzone środki przepadną. Warto pamiętać, że rezygnacja z programu lojalnościowego born2be Club nie jest równoznaczna z rezygnacją z konta klienta.
Co zrobić, jeśli moje środki zostały zablokowane podczas składania zamówienia, a nie udało mi się dokończyć płatności?
W tej sytuacji należy anulować zamówienie bezpośrednio z Twojego konta klienta. Opcja "Anuluj" dostępna jest w szczegółach zamówienia. Po anulowaniu środki powrócą na Twoje konto w formie aktywnych punktów.
Newsletter
Dlaczego warto zapisać się do newslettera?
Zapis do naszego newslettera niesie ze sobą wiele korzyści. Klienci zapisani do newslettera otrzymują specjalne kody rabatowe, jako pierwsi dowiadują się o nowych promocjach na stronie, co daje pierwszeństwo w rezerwowaniu produktów poprzez złożenie zamówienia.
Dodatkowo po zapisaniu się do newslettera, klient otrzymuje kod rabatowy na całe zamówienie.
Jak często wysyłany jest newsletter?
Newsletter wysyłany jest w przypadku zbliżających się akcji promocyjnych, średnio 2 razy w tygodniu.
Jak się zapisać do newslettera?
Zapisu do newslettera można dokonać tutaj: https://born2be.pl/newsletter/sign-in Należy podać adres e-mail i opcjonalnie numer telefonu oraz zaakceptować regulamin.
Po zapisaniu się do newslettera wysłana zostaje wiadomość e-mail, w której należy potwierdzić subskrypcję, wybierając: "POTWIERDZAM ZAPIS".
Po wykonaniu wyżej wymienionej czynności zostanie wysłana kolejna wiadomość e-mail z indywidualnym kodem rabatowym.
Jak potwierdzić zapis do newslettera?
Aby potwierdzić subskrypcję należy nacisnąć przycisk z napisem “POTWIERDZAM ZAPIS”, który znajduje się w wiadomości mailowej, wysyłanej zaraz po dokonaniu zapisu. Po wykonaniu wyżej wymienionej czynności w ciągu najbliższych kilku minut zostanie wysłana kolejna wiadomość e-mail z indywidualnym kodem rabatowym.
Wiadomości mogą trafić do folderów: powiadomienia, oferty lub spam.
Jakie są warunki skorzystania z rabatu za zapis do newslettera?
Kod za zapis do newslettera jest jednorazowy i niezależny od kwoty zamówienia.
Należy wprowadzić go w podsumowaniu koszyka, w miejscu "Kod promocyjny” i zatwierdzić, a cena ulegnie obniżeniu.
Przed zakupem warto upewnić się, czy kod łączy się z aktualnymi promocjami na stronie born2be.pl.
Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdują się:
https://born2be.pl/regulamin-promocji
Czy kod rabatowy za zapis do newslettera łączy się z innymi promocjami?
Przed zakupem warto sprawdzić, czy kod łączy się z aktualnymi promocjami na stronie born2be.pl.
Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdują się: https://born2be.pl/regulamin-promocji
Kod rabatowy w ramach zapisu do newslettera jest bezterminowy.
Nie mogę się zapisać do newslettera. Co robić?
W tej sytuacji należy sprawdzić poprawność podawanego adresu, a także inne foldery po zalogowaniu na skrzynkę mailową: typu spam, oferty, powiadomienia.
Jeśli żadne z tych rozwiązań nie pomoże, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Dlaczego nie otrzymuję żadnego newslettera, pomimo zapisu?
W takich sytuacji prosimy spróbować odszukać wiadomość, wpisując w wyszukiwarkę na poczcie frazę Born2be, warto również sprawdzić folder SPAM.
Jeśli wiadomość nadal nie wpłynie na skrzynkę mailową, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Co robić, jeżeli po zapisie do newslettera nie otrzymam kodu rabatowego?
Wiadomość mogła trafić do folderu np. Spam lub Oferty. Proszę ewentualnie wyszukać ją w skrzynce mailowej po nazwie naszego sklepu.
Jeżeli w dalszym ciągu nie udało się odszukać kodu, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
Konsultant zweryfikuje, czy dany adres e-mail znajduje się w bazie newslettera.
Dostałem wiadomość, ale nie ma w niej kodu rabatowego, gdzie go znajdę?
Jeżeli w wiadomości nie jest widoczny kod rabatowy, prawdopodobnie skrzynka e-mail blokuje wyświetlanie obrazów w wiadomościach z naszego sklepu.
W górnej części wiadomości powinna znajdować się taka informacja.
Prosimy o wybranie "zawsze pokazuj obrazy od tego nadawcy", a treść wiadomości oraz kod rabatowy zostanie wyświetlony.
W razie dalszych problemów z odczytaniem wiadomości prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Jak zrezygnować z newslettera?
W celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj".
Dla klientów zalogowanych przygotowaliśmy opcję w panelu do wypisania się.
Wystarczy przejść w sekcje subskrypcje i zgody odznaczyć zgodę na korzystanie z newslettera i kliknąć przycisk zapisz zmiany, wtedy subskrypcja zostanie cofnięta z konta.
Wykorzystujemy pliki cookie oraz inne technologie, by nasz serwis był bezpieczny i godny zaufania. Z myślą o naszych Klientach chcemy mierzyć jego skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. W tym celu zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Sam możesz zadecydować jakie dane chcesz nam udostępniać - w tym celu przejdź do Ustawień preferencji. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Możesz także pozostawić wyłącznie ustawienia techniczne niezbędne do prawidłowego działania naszego serwisu - w tym celu kliknij Odmów. Jeśli wybierzesz opcję Akceptuję, zaakceptujesz ten fakt i wyrazisz zgodę na udostępnienie przez nas tych informacji podmiotom trzecim, takim jak nasi partnerzy marketingowi. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Ustawienia plików cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej strony. Bez ich zapisania niemożliwe byłoby przeglądanie naszych stron. Służą one między innymi do utrzymania sesji pomiędzy serwerem a urządzeniem użytkownika po zalogowaniu się na stronie, pozwalają nam również na ulepszanie treści, które udostępniamy w naszym serwisie
Pliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.
Te pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam tylko do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć, pliki te, służą również do określenia skuteczności naszych reklam i dostosowywaniu ich do naszych odbiorców.
Dzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy poszczególnymi elementami serwisu. Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie dostosowania treści stron do oczekiwań odbiorców.
Szukasz produktu, który wpadł Ci w oko? Prześlij jego zdjęcie, a znajdziemy dla Ciebie podobne.
Przeciągnij i upuść zdjęcie tutaj
lub
Dodaj zdjęcie
Zweryfikowane opinie
born2be
4,9/5
Nasze opinie pozyskiwane są przez zewnętrzne źródło i pochodzą od Kupujących. Dzięki temu masz pewność, że na born2be znajdziesz autentyczne opinie produktów.