Zwrot i reklamacja
Wprowadź swój adres e-mail oraz numer zamówienia, aby przejść do panelu zarządzania zwrotem i reklamacją.
Jak to działa?
1. Zaloguj się do panelu
2. Wybierz produkt i powód odesłania
3. Przygotuj paczkę
4. Wyślij przesyłkę
5. Otrzymaj zwrot pieniędzy
Ważne informacje

Zasady zwrotu:

  • na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty, folii na odzież itp.),
  • zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych,
  • zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś),
  • zwrotom nie podlegają m.in. kostiumy kąpielowe oraz bielizna (§10 ust. 1 Regulaminu Sklepu), a także towar, na którym widoczne są ślady użytkowania lub wada produktu.

Zwrot można realizować:

  • online, za pomocą panelu Zwrotów:
    zaloguj się powyżej lub skorzystaj z linku z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, postępuj zgodnie ze wskazówkami.
  • tradycyjnie:
    uzupełnij formularz zwrotu,
    spakuj produkty w oryginalne opakowania.

Zwrot towaru zrealizujesz:

1) bezpłatnie:
przysługuje niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie​
zwrot nadasz w punktach UPS Access Point (lista punktów dostępna pod linkiem)​
w tym celu skorzystaj z etykiety darmowego zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia
​etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania​.
2) w atrakcyjnej cenie specjalnie dla naszych klientów:
przysługuje niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie, płacisz tylko 9,99 zł za paczkę zwrotną, nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu! 9,99 zł zostanie odliczone od zwracanej Ci kwoty.

Jeśli wybierzesz taką formę, zwrot zrealizujesz:

  • kurierem DPD, który odbierze paczkę spod wskazanego przez Ciebie adresu:
    kuriera wybierzesz z panelu zwrotów, w momencie rejestracji, nie musisz mieć etykiety, kurier przychodzi z wydrukowaną naklejką.
  • paczkomatem InPost, w dowolnej chwili:
    wystarczy zarejestrować zwrot w panelu online i skorzystać z otrzymanego kodu nadania, masz 72 h na nadanie paczki.
  • w urzędach pocztowych Poczty Polskiej:
    w tym celu skorzystaj z etykiety zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online
    ​z wydrukowaną etykietą udaj się do urzędu pocztowego (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
    ​etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania​.
3) w cenach regularnych przewoźników:
niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie, sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot, zapłacisz stawki standardowe na rynku.
Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Formularz zwrotu:

  • nie jest wymagany dla zwrotów realizowanych za pomocą formularza online, najważniejsze jest wysłanie produktów w ich oryginalnych opakowaniach, np. pudełku na buty, folii na odzież itp. Jeśli nie masz oryginalnego opakowania, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
  • jest niezbędny, jeśli nie możesz dokonać zwrotu online, możesz go wydrukować z wiadomości e-mail potwierdzającego nadanie Twojej przesyłki, przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie).

Adres do zwrotu:

born2be.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Modyfikacja lub anulowanie zwrotu:

  • zgłoszony zwrot można anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) ​lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów).
  • modyfikacja zgłoszenia nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja zwrotu​.

Dodatkowe uwagi:

  • o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności poinformujemy Cię osobnymi wiadomościami SMS oraz e-mail,
  • w przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, razem z przelewem zwrotnym za odesłany towar, otrzymujesz również zwrot najtańszej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie, dostępnej podczas składania zamówienia. ​Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.

Zasady reklamacji:

  • Azagroup S.A. jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę:
    • fizyczną
    • lub prawną (rękojmia);
  • Azagroup S.A. odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi;
  • jeżeli Towar otrzymany ma wadę lub jest niezgodny z opisem zamieszczonym w Sklepie, klient ma możliwość złożenia reklamacji;
  • jeśli reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie, zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu. ​W przypadku płatności przy odbiorze konieczne jest podanie numeru konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot.​
  • w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji;
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji Online;
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta; postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Reklamacje - Produkt nowy

  • sporadycznie może się zdarzyć, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem. W tym przypadku masz prawo do bezpłatnego odesłania towaru.
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji Online;
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta; postępuj zgodnie ze wskazówkami;
  • jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: info@born2be.pl, by otrzymać etykietę do darmowego odesłania paczki;
  • jeśli interesuje Cię wymiana, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Ważne!

  • w przypadku reklamacji, niezbędne jest oryginalne opakowanie; jeśli go nie posiadasz, włóż do pudełka uzupełniony formularz reklamacyjny;
  • jeśli wybierzesz inną formę odesłania niż tę, którą oferujemy, ponosisz koszt odesłania przesyłki (zwrócimy Ci go w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji);
  • przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej;
  • maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł;
  • sklep nie przejmuje paczek wysyłanych za pobraniem.

Formularz reklamacyjny:

  • przykładowy formularz reklamacyjny znajdziesz tu (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie);
  • formularz odstąpienia od umowy odgrywa również rolę formularza reklamacyjnego; możesz go wydrukować z e-maila potwierdzającego nadanie Twojego zamówienia.
Pamiętaj! Formularz reklamacji nie jest potrzebny w przypadku zgłoszenia reklamacji online. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy nie posiadasz oryginalnego opakowania produktu.

Adres do odesłania reklamacji:

born2be.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

Modyfikacja lub anulowanie reklamacji zgłoszonych online:

  • zgłoszoną reklamację możesz anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów);
  • modyfikacja zgłoszenia nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja reklamacji.

Dodatkowe uwagi:

  • wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.

Reklamacje - Produkt używany

  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji Online;
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta; postępuj zgodnie ze wskazówkami;
  • jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, wyślij wiadomość e-mail na reklamacje@born2be.pl (załącz 2-3 zdjęcia z opisem wady oraz uzupełniony formularz reklamacyjny).​
    Wiadomość e-mail nie może przekroczyć 20MB​.
  • wszystkie zgłoszenia będą rozpatrzone przez Dział Reklamacyjny, który poinformuje Cię drogą mailową o dalszych etapach;
  • w razie problemów lub zapytań, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Wskazówki dotyczące zdjęć:

  • maksymalny rozmiar pojedynczego zdjęcia to 5MB;
  • jeżeli reklamacja dotyczy obuwia, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości;
  • jeśli reklamacją dotyczy odzieży, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości.

Formularz reklamacyjny:

  • przykładowy formularz reklamacyjny znajdziesz tu (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie);
  • formularz odstąpienia od umowy odgrywa również rolę formularza reklamacyjnego; możesz go wydrukować z e-maila potwierdzającego nadanie Twojego zamówienia.

Modyfikacja lub anulowanie reklamacji zgłoszonych online:

  • zgłoszoną reklamację możesz anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów);
  • modyfikacja zgłoszenia nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja reklamacji.

Dodatkowe uwagi:

  • wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.
Potrzebujesz więcej informacji?
Zostaw wiadomość