Z darmowej i bezgotówkowej wymiany mogą skorzystać wyłącznie ci klienci, którzy posiadają konto w sklepie i podczas składania zamówienia byli zalogowani.
Wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Każdy produkt możesz wymienić tylko raz, na inny rozmiar (przy zachowaniu tego samego modelu i koloru).
Aby wymienić produkt, zaloguj się do swojego konta klienta i wybierz z listy odpowiednie zamówienie. Następnie zaznacz właściwy produkt i kliknij opcję "Wymiana". Wybierz odpowiedni rozmiar z wyświetlonej listy, a na koniec zweryfikuj swój adres i zatwierdź zgłoszenie.
Pamiętaj! Produkt musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie posiadasz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować zamówienie.
Po wypełnieniu formularza na naszej stronie otrzymasz kod zwrotu e-mailem od DPD. Kod jest ważny przez 7 dni i umożliwia nadanie jednej paczki. Wpisz kod zwrotu czytelnie na przesyłce. Następnie nadaj paczkę w dowolnym punkcie DPD lub w automacie paczkowym DPD. Nie musisz drukować żadnych dokumentów.
Nowy produkt zostanie wysłany, kiedy tylko nasi pracownicy zatwierdzą zwrócony produkt. Status wymiany możesz łatwo sprawdzić na swoim koncie klienta. Dodatkowo wyślemy Ci wiadomość SMS oraz e-mail o zarejestrowaniu paczki zwrotnej w Centrum Logistycznym, oraz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysłania nowego zamówienia.
Po zatwierdzeniu wymiany, produkt zostanie wysłany i będzie oczekiwał na odbiór w wybranym przez Ciebie punkcie bądź automacie paczkowym przez 7 dni.
Zgłoszenie wymiany będzie anulowane, jeśli w ciągu 7 dni roboczych paczka z produktem do wymiany nie zostanie zarejestrowana w Centrum Logistycznym.
Klienci nieposiadający konta lub ci, którzy nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia.