Zwrot towaru zrealizujesz:
1) bezpłatnie:
przysługuje Klientom, którzy posiadają status GOLD w programie lojalnościowym born2be Club, niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie
zwrot nadasz w punktach UPS Access Point (lista punktów dostępna
pod linkiem)
w tym celu skorzystaj z etykiety darmowego zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia
etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
2) w atrakcyjnej cenie specjalnie dla naszych klientów:
przysługuje wszystkim Klientom, niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie,
płacisz tylko 12,99 PLN za paczkę zwrotną,
nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu! 12,99 PLN zostanie odliczone od zwracanej Ci kwoty.
Jeśli wybierzesz tę formę, zwrot zrealizujesz:
a) kurierem DPD, który odbierze paczkę spod wskazanego przez Ciebie adresu:
kuriera wybierzesz z panelu zwrotów, w momencie rejestracji,
nie musisz mieć etykiety, kurier przychodzi z wydrukowaną naklejką.
b) paczkomatem InPost, w dowolnej chwili:
wystarczy zarejestrować zwrot w panelu online i skorzystać z otrzymanego kodu nadania,
masz 72 h na nadanie paczki.
c) w urzędach pocztowych Poczty Polskiej,
w tym celu skorzystaj z etykiety zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online
z wydrukowaną etykietą udaj się do urzędu pocztowego (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania
3) w cenie regularnych przewoźników:
niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie,
sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot,
zapłacisz stawki standardowe na rynku.
Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!