Wszystkie tematy pomocy

Czasami zdarza się, że rozmiary producentów obuwia nie są identyczne. Z tego powodu, każdy model i każdy rozmiar butów mierzymy sami. Przy naszych ofertach zawsze podajemy informację na temat rozmiarówki (standardowa/zaniżona/zawyżona). Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się proszę z naszym Biurem Obsługi Klienta - z miłą chęcią pomożemy w dokonaniu wyboru.

Od momentu zamówienia czekamy 7 dni na wpłatę. Po upływie tego czasu, staramy się skontaktować z klientem i jeśli nam się to nie uda, jesteśmy zmuszeni anulować zamówienie.

Jeśli wybierzesz w formularzu zamówienia przesyłkę kurierską pobraniową, Twój zakup zostanie do Ciebie wysłany niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

Prosimy o dokonywanie płatności przelewem, korzystając z danych podanych poniżej:

Azagroup S.A.
al. Wyścigowa 6
02-681 Warszawa
Indywidualny numer konta został wysłany do Ciebie w wiadomości SMS i EMAIL.

Oczywiście! Możesz zapłacić kartą za pomocą PayU, które jest jednocześnie najwygodniejszą formą płatności.

Jeśli z jakiegoś powodu, kurier nie mógł dostarczyć przesyłki, dokona on jeszcze dwóch prób w najbliższych dniach roboczych. Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu klienta, aby umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy w takich przypadkach. Gdy jednak nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@born2be.pl lub telefonicznie pod: +48 22 113 70 70, a na pewno nasi konsultanci znajdą rozwiązanie.

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, jest innym produktem niż zamówiony lub z innego powodu różni się od opisu na naszej stronie bardzo prosimy o kontakt mailowy na info@born2be.pl lub telefoniczny pod: +48 22 113 70 70. Z pewnością naszym konsultantom uda się zaproponować Ci satysfakcjonujące rozwiązanie. Jeśli interesują Cię szczegóły reklamacji, prosimy odnosić się do naszego regulaminu (punkt V. Reklamacje).

Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo swoich danych osobowych, które podajesz na naszej stronie. Jesteśmy prawnie zobowiązani do wykorzystywania i przechowywania danych klientów w odpowiedni sposób. Twoje dane są wykorzystywane przez nas jedynie do realizacji zamówień oraz (pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę), do informowania Cię o nowościach i zmianach w naszej ofercie. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajdziesz w naszym regulaminie (punkt VII. Ochrona danych osobowych).

Tak, zawsze istnieje możliwość zwrotu. Klienci mają prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 dni od otrzymania produktu. Nie masz obowiązku podawać nam powodu zwrotu, jednak bardzo docenimy Twoje uwagi i komentarze. Zależy nam na ciągłym doskonaleniu naszych usług i będziemy bardzo wdzięczni jeśli nam w tym pomożesz. Więcej o zwrotach i wymianach znajdziesz w naszym regulaminie (punkt VI. Zwroty i wymiany).

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

Wszystkie złożone zamówienia docierają do klientów w przeciągu 24h od momentu przekazania paczki kurierowi.

Tak. Wystarczy, że zaznaczysz w formularzu zamówienia opcję "Faktura VAT" oraz podasz dane do faktury.

Za zakupy w naszym sklepie internetowym możesz zapłacić

  • Przelewem krajowym na konto bankowe born2be.pl - przelewając pieniądze na indywidualny numer konta wysłany po zakupach na email oraz SMS'em. Bardzo prosimy o wpisanie w tytule przelewu numeru zamówienia z born2be.pl.
  • dodatkowo istnieje możliwośc wybrania przesyłki pobraniowej. W takim przypadku należność za zakup zostanie pobrana przez kuriera w momencie dostarczenia przesyłki.

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego obuwia.

Newsletter