Strona główna/Pomoc
Jak możemy Ci pomóc?
Zapoznaj się z listą najczęściej zadawanych pytań, gdzie uzyskasz większość interesujących Cię odpowiedzi. Jeżeli chcesz poruszyć temat nie znajdujący się na poniższej liście lub masz problem ze znalezieniem informacji to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Zamówienia
Zamówienie można złożyć samodzielnie przez stronę internetową, telefonicznie pod numerem tel.: +48 22 113 70 70 lub w wiadomości mailowej (info@born2be.pl).

Podczas zakupu zachęcamy do sugerowania się indywidualną tabelą rozmiarów, dostępną przy każdym produkcie na stronie internetowej born2be.pl W przypadku wątpliwości, warto porównać wymiary obuwia/odzieży, którą nosi się na co dzień z wymiarami dostępnymi na stronie.

W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem strony born2be.pl należy wybrać odpowiedni rozmiar produktu z dostępnych w tabeli, a następnie kliknąć "dodaj do koszyka". W przypadku chęci dodania kolejnych produktów proszę postępować w ten sam sposób.

Po dodaniu produktu pojawi się okienko, które oferuje możliwość przejścia do koszyka lub kontynuowania zakupu. Aby przejść do realizacji zamówienia, należy wybrać ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony. W każdym momencie można powrócić do finalizacji zamówienia, poprzez wybranie ikonki koszyka (prawy górny róg).

W przypadku posiadania kodu rabatowego należy go wpisać w podsumowaniu koszyka, w polu "Masz kod rabatowy" i zatwierdzić, a cena ulegnie obniżeniu. Warto pamiętać, że nie wszystkie promocje łączą się ze sobą, prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty. W niektórych przypadkach wpisanie kodu rabatowego powoduje wyłączenie promocji dostępnej na stronie, która nie łączy się danym kodem. Co więcej, uczestnicy programu lojalnościowego born2be Club mają możliwość obniżenia wartości zamówienia, korzystając ze zgromadzonych punktów.

Jeżeli kod został już dodany lub go nie posiadamy, klikamy "przejdź do kasy". Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki na wyświetlonym formularzu (w przypadku posiadania konta w naszym serwisie, po zalogowaniu, dane zostaną wprowadzone automatycznie).

W kolejnym kroku wybieramy dogodną opcję płatności, którą jesteśmy zainteresowani, następnie zatwierdzamy sposób dostawy. Po uprzednim przeczytaniu regulaminu sklepu zatwierdzamy okienko z akceptacją regulaminu i ostatecznie klikamy w pole "potwierdź i zapłać".

Jeśli podczas zakupu została wybrana opcja płatności przy odbiorze, zamówienie na tym etapie jest już złożone, w przypadku wyboru płatności Payu, zamówienie składane jest po otrzymaniu płatności na koncie zamówienia. Gdy klient wybiera płatność PayPo, zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po pozytywnej weryfikacji danych klienta oraz zaakceptowaniu regulaminu usługi.
Standardowy czas realizacji zamówienia od momentu złożenia wynosi od 2 do 4 dni roboczych i zależy od wybranego sposobu płatności i dostawy.

Czas ten uwzględnia:
- czas przygotowania i nadania paczki przez nasze Centrum Logistyczne, maksymalnie 24 h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty (płatność z góry).
- czas obsługi i dostarczenia paczki przez firmę kurierską, od momentu nadania, który wynosi 1 do 3 dni robocze w przypadku Poczty, i 1-2 dni robocze w przypadku DPD, UPS i Inpost(paczkomaty)

Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).
Zamówienie można opłacić, korzystając z dostępnych opcji płatności:
- za pośrednictwem PayU (po wyborze tej płatności, następuje przekierowania na stronę serwisu PayU, gdzie należy opłacić zamówienie)
- za pośrednictwem PayPo (zapłaty za zamówienie można dokonać w ciągu 30 dni).
- przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).
Jednorazowo można złożyć zamówienie na 10 produktów.
W przypadku zainteresowania produktem, który nie jest obecnie dostępny, zachęcamy do skorzystania z opcji „powiadom o dostępności”, dostępnej na każdej karcie produktu.

Aby otrzymać powiadomienie o dostępności produktu, należy nacisnąć przycisk "wybierz rozmiar", a następnie kliknąć konkretny rozmiar, wyświetli się okienko do wpisania adresu e-mail. Na wskazany adres, przesłane zostanie powiadomienie, w momencie pojawienia się rozmiaru na naszej stronie.
Na podany adres e-mail w formularzu z danymi, wysyłamy potwierdzenie złożenia zamówienia. Dodatkowo, jeśli zamówienie zostało złożone po zalogowaniu, będzie ono widoczne w zakładce "Moje konto-Moje zamówienia".
W celu dokonania modyfikacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem czatu lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej). Nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie obecnie znajduje się zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy wariantu produktu.
W przypadku nienaliczenia się kodu rabatowego, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, niezwłocznie po zakończeniu transakcji. Podczas rozmowy z konsultantem na podstawie numeru zamówienia, doliczony zostanie rabat do zakupów. Po nadaniu przesyłki doliczenie rabatu do zamówienia nie będzie możliwe.
W pierwszej kolejności prosimy o weryfikację, czy odpowiedź na zadane pytanie znajduje się pod linkiem: https://born2be.pl/pomoc Jeżeli zaistniała sytuacja nie została opisana, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Anulować zamówienie można poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefon, e-mail, czat lub formularz kontaktowy na stronie internetowej born2be.pl). Podczas kontaktu należy podać numer zamówienia, które ma zostać anulowane.
Klienci posiadający konto na stronie mogą anulować zamówienie samodzielnie, korzystając z zakładki "Moje konto- Moje zamówienia", gdzie należy wybrać szczegóły danego zamówienia, a następnie użyć przycisku "Anuluj zamówienie".
Należności za anulowane zamówienie są zwracane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od momentu anulowania zamówienia. Wpłacona kwota za zamówienie jest zwracana na to samo konto, z którego klient dokonał płatności.

W przypadku anulowania zamówienia z płatnością PayPo, gdy nie zostało jeszcze opłacone, klient otrzymuje wiadomość mailową z informacją o zwrocie transakcji i zaktualizowaniu salda.

W przypadku wpłaty w urzędzie pocztowym klient proszony jest uprzednio o podanie danych do zwrotu środków.

Niezbędne dane do realizacji przelewu zwrotnego to:
- numer konta
- imię i nazwisko właściciela rachunku
Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej, w zakładce "Moje Konto- Moje Zamówienia". Jeśli zamówienie zostało złożone bez logowania, to jego status można sprawdzić za pośrednictwem wiadomości mailowych, informujących o przekazaniu paczki do firmy kurierskiej. W wiadomościach znajduje się ikona "śledź zamówienie", która umożliwia sprawdzenie aktualnego statusu w dowolnym momencie. Warto pamiętać, że informacje o statusie paczki, pojawiają się maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od daty przekazania i czas ten zależy głównie od tego, kiedy dana przesyłka zostanie zeskanowana na sortowni u danego przewoźnika.
Numer zamówienia dostępny jest:
- w wiadomości e-mail wysłanej po złożeniu zamówienia
- na fakturze, która zostaje wysłana w załączniku wiadomości mailowej informującej o nadaniu przesyłki
- po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej w zakładce "Moje Konto- Moje Zamówienia - Szczegóły (danego zamówienia)".
- w opisie transakcji z PayU.
Prosimy o podawanie poprawnych danych do faktury VAT, podczas składania zamówienia, ponieważ po jego złożeniu, modyfikacja danych nie będzie już możliwa.
Faktura wysyłana jest elektronicznie w formacie pdf, w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.
Dodatkowo fakturę będącą jednocześnie formularzem zwrotu, można pobrać z konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Historia zamówień jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Można ją sprawdzić po zalogowaniu się na naszej stronie, w zakładce "Moje Konto- Moje Zamówienia" lub w aplikacji w głównym menu -> Moje Zamówienie.
Aktualnie, zamówienia w sklepie born2be.pl są realizowane tylko na terenie kraju.
Zachęcamy do zakupów w naszych zagranicznych sklepach:
- Rumunia (https://born2be.com.ro/)
- Ukraina (https://born2be.ua/)
Niewykluczone, że w przyszłości pojawimy się w innych krajach.
Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Nie ma możliwości dokonania zakupów w siedzibie firmy oraz nie posiadamy sklepu stacjonarnego.
Zamówienie można złożyć bez rejestracji i zakładania konta w sklepie.

Jednak posiadanie konta w naszym sklepie otwiera przed Tobą nowe możliwości i ułatwienia. Konto pozwala Ci śledzić historię swoich zamówień oraz ich statusy, a także łatwo zwrócić produkt lub go zareklamować.

Daje też możliwość swobodnego zarządzania swoimi zgodami oraz subskrypcjami. Co więcej, możesz zapisać na koncie swoje dane adresowe, co oszczędza czas i przyśpiesza składanie zamówienia.

Zawartość Twojego koszyka będzie zapisana na wszystkich urządzeniach, na których jesteś zalogowany. Produkty dodane do listy życzeń również się zapisują, dzięki czemu możesz do nich powrócić w dowolnym momencie. Pamiętaj jednak, że dodanie produkty do koszyka lub listy życzeń nie oznacza ich rezerwacji. Dlatego nie zwlekaj ze złożeniem zamówienia.

Dokonując rejestracji, zyskasz również możliwość dołączenia do naszego born2be Club (https://born2be.pl/program-lojalnosciowy), gdzie czeka na Ciebie jeszcze więcej korzyści.
Rezerwacja produktu jest dokonywana podczas złożenia zamówienia. Aby mieć pewność o dostępności wybranych produktów, po dodaniu ich do koszyka należy sfinalizować transakcję.
PayPo
PayPo to metoda płatności, która pozwala na odroczenie zapłaty za zakupy o 30 dni.

Zamówienia przekazywane są do realizacji po tym, jak weryfikacja danych klienta, które podał, podczas składania zamówienia przebiegnie pomyślnie. Po złożonym zamówieniu wpłaty będzie można dokonać w ciągu 30 dni bez dodatkowych opłat. Po tym terminie system rozkłada płatność na 4 wygodne raty.

Podczas realizacji płatności konieczne jest podanie numeru PESEL. Następnie po pozytywnej weryfikacji płatności, którą należy zatwierdzić kodem z SMS, PayPo zapłaci za zamówienie. Weryfikacja może potrwać kilka sekund. Informacje o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail od firmy PayPo.
Wszelkie informacje o akceptacji transakcji z PayPo wyświetlane są na ekranie monitora podczas realizacji płatności. Podczas zakupów z PayPo, klient otrzymuje SMS z kodem weryfikacyjnym, który należy wpisać i zatwierdzić. Po zatwierdzeniu płatności, na skrzynkę E-mail, PayPo wysyła wiadomość zawierającą dostęp do salda w serwisie, które należy uregulować w terminie 30 dni od daty zakupu. Jeżeli klient nie otrzymał powyższych informacji, oznacza to, że transakcja została odrzucona przez PayPo i w tym przypadku prosimy zweryfikować poprawność wpisanych danych oraz spróbować ponownie złożyć zamówienie.
Powód odrzucenia transakcji może być różny (błędnie wpisane dane adresowe, nierozliczone należności w PayPo, bądź zbyt duża kwota zamówienia) i powinien zostać wyświetlony przy komunikacie, że zakup nie jest możliwy. W takich sytuacjach zachęcamy do zweryfikowania poprawności wpisanych danych lub wyboru innej metody płatności w celu finalizacji zamówienia. Dokładne informacje, dlaczego płatność nie powiodła się, można uzyskać, kontaktując się z PayPo (https://paypo.pl/home/kontakt). Konsultanci powinni rozwiązać problem.
Za zamówienie można zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online. Numer konta do wpłaty wysyłany jest w mailu od PayPo, informującym o złożeniu zamówienia. PayPO udostępnia panel klienta, do którego logowanie nie jest obowiązkowe, ale warto z niego korzystać. Znajdziesz tam bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji w tym:
- na jaki dzień wypada termin zapłaty (30 dni od transakcji)
- informacja o możliwości rozłożenia płatności na 4 wygodne raty po terminie odroczenia z pełną informacją o wysokości rat.
- opcja spłaty poprzez błyskawiczne płatności, dane do przelewu tradycyjnego, oraz do pobrania przekaz pocztowy.
- wysokość dostępnego limitu kredytowego.
Modyfikacji w zamówieniu tak samo jak w przypadku wyboru innej metody płatności, można dokonać tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (BOK), poprzez telefon, mail, czat lub formularz kontaktowy dostępny na stronie.

Prosimy o kontakt, a nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też wariantu produktu.
PayPo nie wysyła ponownie kodów potwierdzających zamówienie, więc jeśli kod nie został przesłany, należy złożyć nowe zamówienie, korzystając z zapisanego koszyka i dokładnie sprawdzić poprawność numeru komórkowego podawanego w danych do zamówienia. Jeśli problem się powtórzy, należy skontaktować się z PayPo (https://paypo.pl/home/kontakt). Konsultanci powinni rozwiązać problem.
Sposób anulowania zamówienia z płatnością PayPo jest taki sam jak w przypadku zamówienia ze zwykłą płatnością. W tej sytuacji należy kontaktować się z naszymi konsultantami (telefon, czat, e-mail, formularz kontaktowy). Podczas kontaktu należy wskazać numer zamówienia do anulowania.
Klienci posiadający konto na stronie mogą anulować zamówienie samodzielnie, korzystając z zakładki "Moje konto- Moje zamówienia", gdzie należy wybrać szczegóły danego zamówienia, a następnie użyć przycisku "Anuluj zamówienie".
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby tego dokonać, prosimy postępować zgodnie z instrukcją zwrotu zamieszczoną pod linkiem: https://born2be.pl/order-returns/authorize

Jeżeli zamówienie zostało już opłacone, serwis PayPo zwróci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki zwrotnej do Centrum Logistycznego. Zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z którego zostały wpłacone.

W przypadku zwrotu, gdy zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, pomniejszona zostanie wartość do jego opłacenia zgodnie z wartością zwracanego produktu lub gdy dokonany został zwrot całego zamówienia, serwis PayPo zmniejszy saldo o wartość produktów oraz koszt najtańszej dostępnej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie.

Serwis PayPo powinien również wysłać powiadomienie e-mail z podsumowaniem dokonanego zwrotu.

Sklep born2be.pl nie odbiera przesyłek zwrotnych nadanych opcją kurierską z płatnością przy odbiorze, jak również nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
Produkty opłacone za pomocą PayPo reklamuje się w ten sam sposób jak w przypadku płatności online lub przy odbiorze. Wszystkie szczegóły jak zareklamować produkt dostępne są pod linkiem: https://born2be.pl/order-returns/authorize
Informacja wysyłana jest poprzez e-mail oraz sms na 3 dni przed terminem płatności, w dniu płatności oraz 3 i 7 dni po terminie płatności. Klient zawsze może sprawdzić tę informację w panelu Klienta PayPo.
Wymiana zamówienia opłaconego za pośrednictwem PayPo przebiega w ten sam sposób jak w przypadku innych form płatności. Szczegóły znajdziesz w zakładce: https://born2be.pl/order-returns/authorize oraz w sekcji "Wymiana" (poniżej).
Po 30 dniach kwota zamówienia jest automatycznie rozkładana na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty lub całości zamówienia.
Z PayPo można skontaktować się telefonicznie: +48 22 333 74 60 oraz za pomocą e-maila: info@paypo.pl
Płatność
W celu opłacenia zamówienia klient może skorzystać z kilku sposobów płatności:

- za pośrednictwem PayU (po wyborze tej płatności, następuje przekierowania na stronę serwisu PayU, gdzie należy opłacić zamówienie),
- za pośrednictwem PayPo (zapłaty za zamówienie można dokonać w ciągu 30 dni),
- przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).
Czas na płatność zależny jest od wybranego sposobu płatności:
- wybierając PayU, płatność powinna zostać zrealizowana natychmiastowo. W przypadku nieudanej próby opłacenia zamówienia, rezerwacja na wybrane produkty nie jest składana. Klient ma możliwość ponowienia zamówienia, korzystając z zapisanego koszyka na danym urządzeniu (w przypadku klientów posiadających konto na born2be.pl na wszystkich urządzeniach, na których jest zalogowany).
- wybierając PayPo, zamówienie opłacane jest po pozytywnej weryfikacji danych, a klient ma możliwość dokonania płatności w ciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia. Dane do opłacenia zamówienia wysyłane są w wiadomości mailowej po złożonym zamówieniu.
Nie posiadamy jednego, uniwersalnego numeru konta, na jaki można opłacać zamówienia. Płatności w naszym sklepie są obsługiwane przez PayU oraz PayPo.

W przypadku zamówień z PayPo wysyłana jest wiadomość mailowa potwierdzająca zamówienie z linkiem do salda, w którym widnieje numer konta do płatności.

Gdy klient wybrał płatność PayU, może dokonać opłaty, korzystając z szybkich przelewów elektronicznych, płatności kartą lub blikiem. Dane generowane są automatycznie (po złożeniu zamówienia), a klient zostaje przekierowany do systemu PayU w celu realizacji transakcji.
Nie wysyłamy linku do płatności PayU. Podczas finalizacji zamówienia, klient zostaje automatycznie przekierowany do systemu PayU, w celu zapłaty. Jeśli płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. Aby ułatwić ponowienie zamówienia, zachowamy koszyk do momentu zamknięcia przeglądarki. Przechodząc do niego, będzie można złożyć zamówienie na nowo lub dokonać wyboru innej metody płatności.
Płatność kartą przy odbiorze przesyłki jest możliwa w przypadku firmy kurierskiej DPD, jednak nie wszyscy kurierzy posiadają przy sobie terminal płatniczy, dlatego rekomendujemy, aby przygotować odliczoną kwotę do zapłaty.
W przypadku problemu z dokonaniem płatności należy ponownie złożyć zamówienie. Wybrane pordukty będą czekały w koszyku. W razie dalszych problemów, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 70, emailowo na adres info@born2be.pl, bądź za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej.
Faktura wysyłana jest elektronicznie w formacie pdf, w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.
Dodatkowo fakturę będącą jednocześnie formularzem zwrotu, można pobrać z konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Tak, aby ją otrzymać, wystarczy podczas podawania danych do zamówienia, zaznaczyć opcję "chce otrzymać fakturę VAT", następnie wyświetlą się dodatkowe pola do uzupełnienia. Niezbędne jest podanie NIP-u oraz danych firmy przed złożeniem zamówienia.
Faktura wysyłana jest elektronicznie w formacie pdf, w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki. Klienci posiadający konto klienta mogą ją pobrać z panelu. Faktura w wersji papierowej wysyłana jest tylko dla zamówień złożonych za pomocą Biura Obsługi Klienta.
Wysyłka i dostawa
Pełne zestawianie dostępnych sposobów dostawy wraz z kosztami znajduje się tutaj: https://born2be.pl/koszt-dostawy
Nasz sklep regularnie oferuje promocje na darmową dostawę za pośrednictwem wybranych przewoźników. W takich sytuacjach przed zakupem warto zapoznać się z regulaminem danej promocji.

Wszystkie informacje na temat kosztów dostawy znajdziesz na stronie https://born2be.pl/koszt-dostawy.
Aktualnie zamówienia w sklepie born2be.pl są realizowane tylko na terenie kraju.
Zachęcamy do zakupów w naszych zagranicznych sklepach:
- Rumunia (https://born2be.com.ro/)
- Ukraina (https://born2be.ua/)
Niewykluczone, że w przyszłości pojawimy się w innych krajach.
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie firmy.
W zamówieniu może znajdować się maksymalnie 10 produktów.
Możliwa jest zmiana adresu dostawy i przeadresowanie przesyłki poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefon, czat, e-mail). W celu modyfikacji należy podać numer zamówienia oraz nowy adres doręczenia.

Należy pamiętać, że przeadresowanie przesyłki, nie jest możliwe w momencie, gdy paczka została już wydana do doręczenia oraz po nadaniu w przypadku wyboru punktów odbioru i paczkomatów.
Termin doręczenia można na bieżąco sprawdzać na stronie przewoźnika. Po wysłaniu paczki z magazynu, klient w wiadomości mailowej otrzymuje link do jej śledzenia, co pozwoli przybliżyć planowaną dostawę.
Nie mamy możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia, ponieważ cały proces jest zautomatyzowany i zamówienia są realizowane w kolejności chronologicznej. Przypominamy, że na czas realizacji zamówienia ma wpływ wybrany sposób płatności i dostawy.
Kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze, wyjątek stanowi firma InPost, która umieszcza przesyłki w paczkomatach w soboty. Kurierzy posiadają określone godziny pracy. Jeśli zależy Państwu na konkretnej godzinie, prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach do doręczenia (podczas składania zamówienia) lub konsultować godzinę doręczenia podczas kontaktu telefonicznego z kurierem. Jednocześnie zaznaczamy, że nie jest to jednoznaczne z tym, że dana firma kurierska oferuje dostawę na konkretną godzine. Informacje przekazane w uwagach są jedynie formą powiadomienia dla kuriera, że w tych godzinach Państwo są dostępni pod wskazanym adresem.
Po wysłaniu paczki z magazynu klient otrzymuje wiadomość mailową, w której treści zawarta jest informacja "Śledź zamówienie". Numer paczki wysyłany jest także SMS-owo po zarejestrowaniu jej w firmie kurierskiej.
Informacje o statusie przesyłki pojawią się po zeskanowaniu paczki przez firmę kurierską maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od chwili przekazania przesyłki kurierow przez nasz Centrum Logistyczne.
Numer nadania paczki przesyłany jest w wiadomości SMS po zarejestrowaniu przesyłki w firmie kurierskiej lub można go sprawdzić poprzez kliknięcie "śledź zamówienie" w wiadomości mailowej wysłanej po nadaniu paczki z magazynu. Aby sprawdzić status przesyłki, należy skorzystać z otrzymanego numeru nadania paczki, wprowadzając go na stronie śledzenia przesyłek u wybranego przewoźnika.
Kurierzy najczęściej kontaktują się telefonicznie przed dostawą. W niektórych przypadkach wysyłana jest tylko wiadomość SMS lub E-mail z numerem kontaktowym do kuriera oraz informacją o planowany doręczeniu. Dla zamówień z odbiorem w punkcie klient otrzymuje powiadomienie SMS wraz z kodem odbioru przesyłki.
W przypadku firmy DPD kurier spróbuje doręczyć paczkę kolejnego dnia roboczego. Dopiero po dwóch nieudanych próbach paczka zostanie zwrócona do nadawcy.

Kurier UPS podejmuje jedną próbę doręczenia przesyłki. Jeśli nie odbierzesz paczki za pierwszym razem, kurier zostawi ją w najbliższym punkcie odbioru UPS Access Point, gdzie będzie czekała przez 10 dni na odbiór. Po upływie tego czasu przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu. Jeśli nie chcesz odebrać paczki z punktu Access point, możesz skontaktować się z Infolinią naszego sklepu, a my poprosimy UPS o ponowienie próby doręczenia na wskazany w zamówieniu adres.

W przypadku Poczty Polskiej po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki jest ona awizowana i czeka przez 7 dni na odbiór w placówce obsługującej adres dostarczenia.
Adres rachunku, uzupełniany jest na podstawie danych, które zostały podane podczas składania zamówienia. W przypadku wyboru odbioru w punkcie adres różni się od adresu podanego podczas składania zamówienia. Podobnie jest w paczkomacie, z tym że adres dostawy nie jest uwzględniany na fakturze.
Wymiana
Z darmowej i bezgotówkowej wymiany mogą skorzystać wyłącznie ci klienci, którzy posiadają konto w sklepie i podczas składania zamówienia byli zalogowani.

Wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Każdy produkt możesz wymienić tylko raz, na inny rozmiar (przy zachowaniu tego samego modelu i koloru).

Aby wymienić produkt, zaloguj się do swojego konta klienta i wybierz z listy odpowiednie zamówienie. Następnie zaznacz właściwy produkt i kliknij opcję "Wymiana". Wybierz odpowiedni rozmiar z wyświetlonej listy, a na koniec zweryfikuj swój adres i zatwierdź zgłoszenie.

Pamiętaj! Produkt musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie posiadasz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować zamówienie.

Paczkę ze wskazanego adresu odbierze kurier DPD, który będzie miał przy sobie gotowy list przewozowy.
Firma kurierska poinformuje Cię o dacie odbioru przesyłki w wiadomościach e-mail oraz SMS (zazwyczaj jest to kolejny dzień roboczy).

Nowy produkt zostanie wysłany, kiedy tylko nasi pracownicy zatwierdzą zwrócony produkt. Status wymiany możesz łatwo sprawdzić na swoim koncie klienta. Dodatkowo wyślemy Ci wiadomość SMS oraz e-mail o zarejestrowaniu paczki zwrotnej w Centrum Logistycznym, oraz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysłania nowego zamówienia.

Zgłoszenie wymiany będzie anulowane, jeśli w ciągu 7 dni roboczych paczka z produktem do wymiany nie zostanie zarejestrowana w Centrum Logistycznym.

Klienci nieposiadający konta lub ci, którzy nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia.
Tak, można wymienić otrzymany produkt. Klienci posiadający konto, którzy w momencie składania zamówienia byli zalogowani, mogą skorzystać z darmowej i bezgotówkowej wymiany.
Wówczas wymianie podlega jedynie rozmiar. Pozostali klienci oraz ci, którzy chcą dokonać wymiany na inny model lub kolor, powinni zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.
Nie. W przypadku wymiany kompletów odzieżowych, wymianie podlega cały komplet.
Jeśli taka sytuacja się zdarza, oferujemy darmową i bezgotówkową wymianę. Klienci, którzy podczas składania zamówienia byli zalogowani na swoje konto, mogą wymienić produkt poprzez formularz online na koncie klienta. Jako typ zgłoszenia należy wybrać "Wymiana", a następnie wybrać powód reklamacji.

Klienci nieposiadający konta lub ci, którzy nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta +48 22 113 70 70.
Oczywiście. Klienci, którzy podczas składania zamówienia byli zalogowani do konta klienta, mogą wymienić produkt poprzez formularz online.

Klienci nieposiadający konta lub ci, którzy nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta +48 22 113 70 70.
Nie ma ograniczeń, jeśli chodzi o ilość produktów na wymianę, jednak każdy produkt można wymienić tylko jeden raz.
Wymiana w sklepie Born2be jest całkowicie darmowa dla zarejestrowanych klientów, którzy podczas składania zamówienia byli zalogowani na swoje konto. Sklep ponosi koszty związane z odebraniem produktu na wymianę i dostarczeniem nowego.
Obecnie wymiana bezgotówkowa jest możliwa wyłącznie w przypadku zmiany rozmiaru, przy zachowaniu tego samego koloru i modelu. W przypadku chęci wymiany na inny model lub kolor należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.
Nowy produkt zostanie wysłany po zatwierdzeniu zwróconego produktu przez naszych pracowników.
Status wymiany możesz zweryfikować na koncie klienta.
Dodatkowo wyślemy Ci wiadomość SMS oraz e-mail o zarejestrowaniu paczki zwrotnej w naszym Centrum Logistycznym, a także wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysłania nowego zamówienia (z wymienionym towarem). Status nowego zamówienia sprawdzisz na koncie klienta w zakładce "Moje zamówienia".
Zamówienie jest widoczne na koncie klienta tylko wtedy, kiedy podczas składania użytkownik był zalogowany. W innym przypadku zamówienie nie będzie przypisane do konta.
Wymiana przeprowadzana jest bezgotówkowo. Oznacza to, że w nowym zamówieniu produkt zachowa swoją pierwotną cenę. Jeśli chcesz otrzymać produkt w nowej, niższej cenie, dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie.
Zwroty
Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki.

Aby dokonać zwrotu, wypełnij formularz online. Z formularza online mogą skorzystać zarówno klienci posiadających konto w sklepie, jak i Ci, którzy konta nie mają. Zarejestrowani klienci mają dostęp do pełnej listy zamówień, natomiast Ci niezarejestrowani, po wpisaniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail, zobaczą tylko dane zamówienie.

Wybierz produkt, który chcesz zwrócić, a potem zaznacz z rozwijanej listy typ zgłoszenia oraz powód zwrotu. Następnie wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać paczkę. W przypadku płatności przy odbiorze za zamówienie koniecznie poddaj dane, na jakie ma być zrealizowany zwrot środków. Na koniec zatwierdź zwrot.

Pamiętaj! Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach. Jeśli ich nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować Twoje zamówienie.

Zwracany towar należy przesłać na adres:
Born2be – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Zwrot pieniędzy na Twoje konto nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania Twojego zgłoszenia. W przypadku płatności PayU lub PayPo zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego dokonano płatności. Natomiast jeśli wybrano płatność przy odbiorze, koniecznie należy podać numer konta bankowego oraz dane właściciela rachunku do zwrotu pieniędzy.
Nie ma ograniczeń, możesz zwrócić dowolną ilość produktów. Wystarczy zaznaczyć je na formularzu online lub na formularzu odstąpienia od umowy. Podanie powodu nie jest konieczne, jednak pomoże polepszyć jakość oferowanych produktów.
Darmowy zwrot w punktach UPS Acess Point przysługuje klientom sklepu, którzy posiadają status GOLD w programie lojalnościowym born2be Club.
Z darmowego zwrotu można skorzystać 1 raz do każdego z zamówień.
Etykietę darmowego zwrotu otrzymasz po zarejestrowaniu zwrotu online oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej zarejestrowanie zgłoszenia.
Jeśli nie możesz zgłosić zwrotu online, a jesteś na poziomie GOLD w programie lojalnościowym, o wygenerowanie listu przewozowego możesz poprosić Biuro Obsługi Klienta.
Zwrot towaru zrealizujesz:

1) bezpłatnie:
przysługuje Klientom, którzy posiadają status GOLD w programie lojalnościowym born2be Club, niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie
zwrot nadasz w punktach UPS Access Point (lista punktów dostępna pod linkiem)
w tym celu skorzystaj z etykiety darmowego zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia
etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.

2) w atrakcyjnej cenie specjalnie dla naszych klientów:
przysługuje wszystkim Klientom, niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie,
płacisz tylko 12,99 PLN za paczkę zwrotną,
nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu! 12,99 PLN zostanie odliczone od zwracanej Ci kwoty.

Jeśli wybierzesz tę formę, zwrot zrealizujesz:
a) kurierem DPD, który odbierze paczkę spod wskazanego przez Ciebie adresu:
kuriera wybierzesz z panelu zwrotów, w momencie rejestracji,
nie musisz mieć etykiety, kurier przychodzi z wydrukowaną naklejką.
b) paczkomatem InPost, w dowolnej chwili:
wystarczy zarejestrować zwrot w panelu online i skorzystać z otrzymanego kodu nadania,
masz 72 h na nadanie paczki.
c) w urzędach pocztowych Poczty Polskiej,
w tym celu skorzystaj z etykiety zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online
z wydrukowaną etykietą udaj się do urzędu pocztowego (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania

3) w cenie regularnych przewoźników:
niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie,
sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot,
zapłacisz stawki standardowe na rynku.

Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Sklep nie przyjmuje zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosi również kosztów związanych z nadaniem tego typu przesyłek.
W wyjątkowych sytuacjach można dokonać zwrotu produktu bez oryginalnego opakowania. W takim przypadku, w celu zidentyfikowania zwrotu, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy (który można pobrać z konta klienta lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki zamówienia), wypełnij i włóż go do paczki.

W przypadku braku wiadomości można skorzystać z przykładowego formularza (wydrukować lub przepisać ręcznie).

Opakowanie zastępcze nie może posiadać żadnych kodów ani symboli, zwłaszcza jeśli pochodzi ono od innego produktu kupionego na stronie born2be.pl.
Zwracany towar należy przesłać na adres:

Born2be – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin.
Paczki w ramach zwrotu przez Pocztę Polską przyjmowane są wyłącznie w urzędach pocztowych lub w filiach urzędu. Agencje pocztowe oraz punkty odbioru typu Żabka, Orlen, Ruch nie obsługują takich paczek.
Klient może dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki.
Możesz zwrócić kilka zamówień w jednej przesyłce. Ważne, aby każdy ze zwrotów zgłosić osobno online, a następnie spakować produkty (w oryginalnych opakowaniach) do jednej paczki, korzystając tylko z jednej etykiety.
Sklep born2be.pl nie akceptuje paczek zwrotnych odesłanych po czasie, jaki przysługiwał na zwrot.
Z darmowego zwrotu mogą skorzystać wyłącznie Klienci posiadający status GOLD w programie lojalnościowym born2be Club. Etykietę darmowego zwrotu otrzymasz po zarejestrowaniu zwrotu online oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej zarejestrowanie zgłoszenia.

W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (telefon, czat, e-mail), nasi konsultanci z miłą chęcią wygenerują etykietę darmowego zwrotu.
Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, bezpośrednio z placówki pocztowej. Zweryfikujemy, na czym polega problem i postaramy się pomóc w jego rozwiązaniu. Należy pamiętać, aby w żadnym wypadku nie wysyłać paczki na koszt odbiorcy.
Formularz zwrotu należy uzupełnić online. Jeśli posiadasz konto, w zakładce "Moje zamówienia" znajdź odpowiednie zamówienie i przejdź do panelu zwrotów.

Jeżeli nie posiadasz konta, zaloguj się do panelu zwrotów wpisując adres e-mail użyty podczas złożenia zamówienia oraz numer danego zamówienia.

Po przejściu do panelu wybierz z listy produkt(y) do zwrotu, poprzez zaznaczenie pola wyboru, a następnie wybierz typ akcji (Zwrot) i powód. W kolejnym kroku wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać zwrot. Jeśli paczka została opłacona przy odbiorze, w wyznaczonym miejscu poddaj numer konta i koniecznie upewnij się, że dane do zwrotu uzupełnione automatycznie są poprawne. Na koniec, wystarczy zatwierdzić zwrot i postępować z wyświetlanymi wskazówkami (które otrzymasz również w mailu z potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia).

Jeśli nie masz możliwości zarejestrowania zwrotu online, skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy. Pobierzesz go z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie wysyłki zamówienia). Odszukaj produkt na formularzu i zaznacz krzyżykiem powód zwrotu (podanie powodu nie jest konieczne, jednak pomoże nam polepszyć jakość oferowanych produktów). Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie). Na koniec prosimy o czytelny podpis dokumentu oraz dołączenie go do środka przesyłki zwrotnej.
Formularz zwrotu możesz pobrać z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie wysyłki zamówienia). Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie).
Troszczymy się o dobro środowiska, dlatego zdecydowaliśmy się ograniczyć zużycie papieru.

Formularz odstąpienia od umowy:
- wysyłany jest jako załącznik do wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki zamówienia
- możesz go pobrać z konta klienta
- przykładowy formularz jest dostępny tu ( można wydrukować lub przepisać ręcznie)
Każdy zalogowany klient może łatwo zweryfikować status zwrotu na swoim koncie. Dodatkowo każdy klient otrzyma od nas wiadomość SMS oraz e-mail o zarejestrowaniu paczki zwrotnej w Centrum Logistycznym. Kiedy tylko dokonamy przelewu na Twoje konto, poinformujemy Cię o tym poprzez wiadomość e-mail. Status przesyłki zwrotnej sprawdzisz też samodzielnie, za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika. Wystarczy wpisać na jego stronie numer listu przewozowego (zazwyczaj znajduje się on pod kodem kreskowym).
Zwrot środków będzie zrealizowany nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwroty realizowane są w formie przelewu tradycyjnego. W przypadku płatności PayU przelew realizowany jest na ten sam rachunek, z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Jeśli klient opłacał przesyłkę przy odbiorze, zwrot następuje na konto, które klient wskazał w formularzu odstąpienia od umowy. Przelew zwrotny realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki zwrotnej do magazynu. W przypadku PayPo, jeżeli zamówienie zostało już opłacone, serwis zwróci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki zwrotnej na ten sam rachunek, z którego płatność została dokonana. Serwis PayPo powinien również wysłać powiadomienie e-mail z podsumowaniem dokonanego zwrotu.
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone, saldo w serwisie PayPo zostanie pomniejszone o wartość zwracanych produktów i w przypadku zwrotu całego zamówienia o koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia.

Jeżeli zamówienie zostało już opłacone, to serwis PayPo dokona zwrotu za odesłane produkty i koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia. Zwrot zostanie zrealizowany na to samo konto, z którego została dokonana wpłata w terminie 14 dni. Po rozliczeniu zwrotu serwis PayPo wyśle powiadomienie mailowe o zaktualizowaniu salda.
Nie. Prawo odstąpienia od umowy zakupu danego Towaru nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów opisanych w artykule 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 9 marca 2017 roku, Dz. U. z 2017 r. poz. 683), a także, jeżeli prawo takie będzie wyłączone na podstawie innych przepisów prawa. W szczególności dotyczy to Towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W takiej sytuacji oferujemy darmową i bezgotówkową wymianę.
Klienci, którzy podczas składania zamówienia byli zalogowani do konta klienta, mogą wymienić produkt poprzez formularz online na koncie klienta.
Jako typ zgłoszenia należy wybrać "Wymiana", a następnie wybrać powód reklamacji.

Klienci nieposiadający konta lub ci, którzy nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany oraz zwrotu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta +48 22 113 70 70.
Wymiana ta będzie polegała na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia, na takich samych warunkach, jak pierwsze zamówienie.
Zwrot kosztów dostawy wykonywany jest jedynie w przypadku zwrotu całego zamówienia, w wysokości najtańszej metody dostawy, dostępnej podczas składania zamówienia. Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.
Oczywiście. Zgłoszenie możesz anulować z panelu zwrotów lub przechodząc bezpośrednio z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia. Uwaga! Anulowanie zlecenia obioru paczki przez kuriera DPD możliwe jest wyłącznie w dniu zarejestrowania zgłoszenia. Jeśli nie masz pewności, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Modyfikacja zgłoszenia zwrotu odbywa się tylko na zasadzie anulowania zgłoszenia i ponownej rejestracji zwrotu (inne, odrębne zgłoszenie). Uwaga! Anulowanie zlecenia obioru paczki przez kuriera DPD możliwe jest wyłącznie w dniu zarejestrowania zgłoszenia. Jeśli nie masz pewności, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Reklamacja
Użytkownik, który ma konto i był zalogowany podczas składania zamówienia, może złożyć reklamację bezpośrednio z konta klienta. Wystarczy wybrać odpowiednie zamówienie z listy. Po zaznaczeniu produktu wybierz z rozwijanej listy typ zgłoszenia oraz powód reklamacji, a następnie załącz 3 zdjęcia produktu. Maksymalny rozmiar pojedynczego zdjęcia to 5 MB.

Jeżeli reklamacja dotyczy obuwia, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości. Jeśli reklamacją dotyczy odzieży, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości.

Na podstawie zdjęć przeprowadzimy wstępną ocenę reklamacyjną, dlatego ważne jest, aby wada i ogólny stan produktu były dobrze widoczne. Ostatni krok to zatwierdzenie fiormularza. Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas instrukcję dalszego postępowania.

Jeśli chcesz zareklamować używany towar i nie masz konta w naszym sklepie, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: reklamacje@born2be.pl. Załącz 3 zdjęcia z opisem wady oraz uzupełniony formularz reklamacyjny. Rozmiar wiadomości e-mail nie powinien przekraczać 20 MB. Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji, prześlemy Ci instrukcję do dalszego postępowania.
Sporadycznie może się zdarzyć, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem.

Klienci, którzy są zainteresowani odesłaniem produktu i:
- podczas składania zamówienia byli zalogowani na swoje konto, mogą łatwo złożyć reklamację, wybierając odpowiednie zamówienie z listy w panelu klienta,
- nie posiadają konta lub nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, wypełnią formularz, podając wcześniej numer zamówienia oraz adres e-mail.

Po zaznaczeniu produktu należy wybrać z rozwijanej listy typ zgłoszenia (Reklamacja-towar nowy) oraz powód. Kolejnym krokiem jest wybór sposobu odesłania paczki oraz danych, na jakie zostanie zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.

Klienci, którzy są zainteresowani wymianą i:
- podczas składania zamówienia byli zalogowani do konta klienta, mogą wymienić produkt bezgotówkowo poprzez formularz online na koncie klienta. Jako typ zgłoszenia należy wybrać "Wymiana", a następnie wybrać powód reklamacji.
- nie posiadają konta lub nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta +48 22 113 70 70. Wymiana ta będzie polegała na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia (na takich samych warunkach jak oryginalne zamówienie).

Pamiętaj! Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach. Jeśli ich nie posiadasz, wydrukuj formularz i dołącz go do odsyłanego towaru.

Zwracany towar należy przesłać na adres:
Born2be – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
- maksymalny rozmiar pojedynczego zdjęcia to 5 MB
- jeżeli reklamacja dotyczy obuwia, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości
- jeśli reklamacją dotyczy odzieży, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości
- w przypadku zgłoszenia reklamacji poprzez e-mail, całkowity rozmiar wiadomości nie powinnien przekroczyć 20 MB.
Formularz reklamacji nie jest potrzebny, jeśli zgłaszasz reklamację online.

Wyjątki:
- jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania produktu, wydrukuj, uzupełnij i włoż formularz do paczki z odsyłanym towarem
- jeśli zgłaszasz reklamacje produktu używanego drogą mailową, koniecznie załącz formularz do wiadomości, razem ze zdjęciami wadliwego produktu.

Dokument możesz pobrać i wydrukować z konta klienta oraz z wiadomości e-mail wysłanej po nadaniu paczki. Możesz również skorzystać z przykładowego formularza umieszczonego na naszej stronie.
Jeżeli reklamacja została zgłoszona poprzez formularz online, a produkty zostały odesłane w oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty), formularz w wersji papierowej nie jest konieczny. W innym przypadku konieczne jest przesłanie skanu formularza na adres info@born2be.pl, wraz z wyjaśnieniem.
Otrzymasz od nas wiadomość SMS oraz e-mail z informacją o zatwierdzonej reklamacji, a także kolejną, z potwierdzeniem zlecenia przelewu na Twoje konto. Dodatkowo jeśli masz konto w naszym sklepie, możesz w dowolnej chwili sprawdzić status reklamacji na swoim koncie. Jeżeli nie dotarła do Ciebie żadna wiadomość, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku rekamacji nowego towaru, decyzja o zatwierdzeniu reklamacji zapada, dopiero gdy paczka zostanie dostarczona wraz z reklamowanym towarem do Centrum Logistycznego.
O pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji klient otrzyma wiadomość SMS oraz e-mail.

W przypadku towaru używanego, Dział Reklamacyjny może podjąć decyzję po otrzymaniu zgłoszenia, poprosić Cię o dostarczenie dodatkowych zdjęć lub o odesłanie towaru.
W przypadku uznanej reklamacji sklep zwraca koszty poniesione przez klienta za produkt, dostawę oraz przesyłkę. Zwrot kosztów za przesyłkę nie zostanie zrealizowany w przypadku: jeśli klient skorzystał z darmowego zwrotu oferowanego przez sklep lub odesłanie produktu nie było wymagane.

Jeśli klient zdecydował się nadać paczkę na własny koszt, konieczne jest przesłanie potwierdzenie nadania paczki z widocznym kosztem przesyłki, w formie zdjęcia na adres info@born2be.pl w tytule podając numer odesłanego zamówienia.

Przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej. Maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł.
Oczywiście. Zgłoszenie możesz anulować z panelu zwrotów i reklamacji lub przechodząc bezpośrednio z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia.
Uwaga! Anulowanie zlecenia obioru paczki przez kuriera DPD możliwe jest wyłącznie w dniu zarejestrowania zgłoszenia. Jeśli nie masz pewności, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Modyfikacja zgłoszenia reklamacyjnego odbywa się tylko na zasadzie anulowania zgłoszenia i ponownej rejestracji (inne, odrębne zgłoszenie).

Uwaga! Anulowanie zlecenia obioru paczki przez kuriera DPD możliwe jest wyłącznie w dniu zarejestrowania zgłoszenia. Jeśli nie masz pewności, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Kontakt
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 z wyjątkiem dni świątecznych.
Z Biurem Obsługi Klienta można kontaktować się:
- za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie: https://born2be.pl/contact
- mailowo pod adresem info@born2be.pl
- poprzez czat dostępny na naszej stronie internetowej,
- telefonicznie pod numerem +48 22 113 70 70
- poprzez nasze media społecznościowe (Facebook - https://www.facebook.com/born2bepolska i Instagram - https://www.instagram.com/born2be_pl)

Nasi konsultanci są dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
W sprawach pilnych polecamy kontaktować się poprzez telefon lub czat, gdyż na tych kanałach kontaktu odpowiadamy najszybciej. Wiadomości mailowe staramy się realizować na bieżąco, ale w okresach wzmożonego ruchu mogą wystąpić opóźnienia w odpowiedzi na wiadomości.
Konto
Konto w naszym serwisie daje szerokie możliwości dla naszych klientów. Klient posiadający konto w serwisie ma możliwość sprawdzania historii swoich zamówień oraz ich statusów. Konto daje również możliwość zarządzania swoimi zgodami oraz subskrypcjami w ramach zapisu do newslettera. Klient zarejestrowany ma możliwość podania danych adresowych, które podczas składania zamówienia od razu będą wczytywane jako dane do zamówienia, co oszczędza czas i przyśpiesza składanie zamówienia.

Dodatkowo koszyk klienta zalogowanego, przechowywany jest na wszystkich urządzeniach, na których jest zalogowany, a produkty dodane do listy życzeń zapisują się do czasu ich usunięcia. Warto wiedzieć, że produkty w koszyku nie rezerwują się, więc zachęcamy do złożenia zamówienia, w celu otrzymania produktów.

Dokonując rejestracji, zyskasz również możliwość dołączenia do naszego Born2be Club (https://born2be.pl/program-lojalnosciowy), gdzie czeka na Ciebie jeszcze więcej korzyści.
Zamówienie można złożyć również bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie.
Rejestracji w naszym sklepie można dokonać tutaj: https://born2be.pl/register
Należy podać wymagane dane oraz zaakceptować regulamin i politykę cookies, oraz informację na temat przetwarzania danych.
Konto w naszym serwisie jest całkowicie darmowe.
Zmiany hasła można dokonać po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej w zakładce "Moje dane" (https://born2be.pl/my_profile). Jeśli hasło zostało zapomniane można je odzyskać tutaj https://born2be.pl/recover_password

Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.
Dane na koncie można zmieniać dowolnie, korzystając z opcji dostępnej po zalogowaniu. Klikając na Moje konto, przechodzimy do sekcji Moje dane, w której możemy zmienić podstawowe dane o sobie. Z kolei, aby zmienić swój adres do wysyłki paczki, należy kliknąć w Moje adresy.
Hasło można odzyskać tutaj https://born2be.pl/recover_password
Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.
Istnieje możliwość samodzielnego usunięcia konta. W pierwszym kroku należy zalogować się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody"(https://born2be.pl/my_subscription) należy cofnąć akceptację regulaminu, co będzie skutkowało całkowitym usunięciem konta z naszego serwisu.
Newsletter
Zapis do naszego newslettera niesie ze sobą wiele korzyści. Klienci zapisani do newslettera otrzymują specjalne kody rabatowe, jako pierwsi dowiadują się o nowych promocjach na stronie, co daje pierwszeństwo w rezerwowaniu produktów poprzez złożenie zamówienia.

Dodatkowo po zapisaniu się do newslettera, klient otrzymuje kod rabatowy 20% na całe zamówienie, bez terminu ważności i kwoty minimalnej zamówienia oraz do wykorzystania na nową kolekcję.
Newsletter wysyłany jest w przypadku zbliżających się akcji promocyjnych, średnio 2 razy w tygodniu.
Zapisu do newslettera można dokonać tutaj: https://born2be.pl/newsletter/sign-in Należy podać adres e-mail i opcjonalnie numer telefonu oraz zaakceptować regulamin. Po zapisaniu się do newslettera wysłana zostaje wiadomość e-mail, w której należy potwierdzić subskrypcję, wybierając: "POTWIERDZAM ZAPIS".

Po wykonaniu wyżej wymienionej czynności zostanie wysłana kolejna wiadomość e-mail z indywidualnym kodem rabatowym.
Aby potwierdzić subskrypcję należy nacisnąć przycisk z napisem “POTWIERDZAM ZAPIS”, który znajduje się w wiadomości mailowej, wysyłanej zaraz po dokonaniu zapisu. Po wykonaniu wyżej wymienionej czynności w ciągu najbliższych kilku minut zostanie wysłana kolejna wiadomość e-mail z indywidualnym kodem rabatowym. Wiadomości mogą trafić do folderów: powiadomienia, oferty lub spam.
Kod za zapis do newslettera jest jednorazowy i niezależny od kwoty zamówienia. Należy wprowadzić go w podsumowaniu koszyka, w miejscu "masz kod rabatowy?" i zatwierdzić, a cena ulegnie obniżeniu. Przed zakupem warto upewnić się, czy kod łączy się z aktualnymi promocjami na stronie born2be.pl. Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdują się: https://born2be.pl/regulamin-promocji
Przed zakupem warto sprawdzić, czy kod łączy się z aktualnymi promocjami na stronie born2be.pl. Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdują się: https://born2be.pl/regulamin-promocji

Kod rabatowy w ramach zapisu do newslettera jest bezterminowy.
W tej sytuacji należy sprawdzić poprawność podawanego adresu, a także inne foldery po zalogowaniu na skrzynkę mailową: typu spam, oferty, powiadomienia. Jeśli żadne z tych rozwiązań nie pomoże, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
W takich sytuacji prosimy spróbować odszukać wiadomość, wpisując w wyszukiwarkę na poczcie frazę Born2be, warto również sprawdzić folder SPAM.
Jeśli wiadomość nadal nie wpłynie na skrzynkę mailową, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Wiadomość mogła trafić do folderu np. Spam lub Oferty. Proszę ewentualnie wyszukać ją w skrzynce mailowej po nazwie naszego sklepu. Jeżeli w dalszym ciągu nie udało się odszukać kodu, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Konsultant zweryfikuje, czy dany adres e-mail znajduje się w bazie newslettera.
Jeżeli w wiadomości nie jest widoczny kod rabatowy, prawdopodobnie skrzynka e-mail blokuje wyświetlanie obrazów w wiadomościach z naszego sklepu. W górnej części wiadomości powinna znajdować się taka informacja.

Prosimy o wybranie "zawsze pokazuj obrazy od tego nadawcy", a treść wiadomości oraz kod rabatowy zostanie wyświetlony.

W razie dalszych problemów z odczytaniem wiadomości prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
W celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj". Dla klientów zalogowanych przygotowaliśmy opcję w panelu do wypisania się. Wystarczy przejść w sekcje subskrypcje i zgody odznaczyć zgodę na korzystanie z newslettera i kliknąć przycisk zapisz zmiany, wtedy subskrypcja zostanie cofnięta z konta.
Promocje, rabaty, konkursy
Kody rabatowe wyświetlane są wraz z promocjami na głównej belce banerowej na naszej stronie. Dodatkowo kod można otrzymać w ramach akcji marketingowej lub poprzez zapis do naszego newslettera. Kody do aktywnych promocji znajdują się także na dole strony w regulaminach promocji oraz w zakładce "Kody rabatowe" https://born2be.pl/kody-rabatowe
Zarówno z kodów rabatowych, jak i voucherów korzystamy poprzez wpisanie w podsumowaniu koszyka, w polu "Masz kod rabatowy?".
Następnie wybieramy "zatwierdź" i rabat zostaje pomyślnie doliczony do zamówienia.
Z kodu rabatowego można skorzystać przy zamówieniach telefonicznych, wystarczy podać konsultantowi kod rabatowy, z jakiego klient chce skorzystać.
W takiej sytuacji proszę pilnie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (czat, telefon), zanim zamówienie zostanie wysłane. Należy podać numer zamówienia, kod rabatowy, a nasi konsultanci naliczą zniżkę do zamówienia.
W takich przypadkach zawsze warto sprawdzić regulamin promocji dostępny na dole strony, być może kod rabatowy stracił swoją ważność, bo promocja wygasła. Warto także zweryfikować, czy kod rabatowy obowiązuje na daną kategorię produktu. Należy także sprawdzić poprawność wprowadzonego kodu oraz minimalny próg zamówienia, przy którym kod działa. Jeśli promocja jest aktywna, a kod nie nalicza się, prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Jeśli kod jest nadal aktywny na stronie, wtedy jak najbardziej można z niego skorzystać ponownie. Jeżeli jednak promocja zakończyła się, można skorzystać z opcji wymiany w promocji.

W tym przypadku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, konsultanci chętnie złożą zamówienie oraz dostosują cenę zgodnie z wymianą, a także prześlą dane do opłacenia zamówienia.
Wszystkie warunki korzystania z promocji (ważność, łączenie się z innymi promocjami itp.) znajdują się na naszej stronie internetowej, pod linkiem: https://born2be.pl/regulamin-promocji
Wszystkie warunki korzystania z promocji zawarte są w regulaminach promocji dostępnych pod linkiem: https://born2be.pl/regulamin-promocji

W przypadku niektórych promocji, regulamin oraz informacja o trwającej promocji, zamieszczane są w koszyku.
Jeśli regulamin danej promocji stanowi o tym, że promocje łączą się z kodem za zapis do newslettera, wtedy można skorzystać zarówno z promocji, jak i rabatu. Warunki podane są w regulaminie, pod linkiem: https://born2be.pl/regulamin-promocji
Czas trwania promocji dostępny jest w regulaminie promocji: https://born2be.pl/regulamin-promocji Dodatkowo, przy niektórych promocjach czas ich trwania jest wyświetlony na głownym banerze z promocją.
Warunki korzystania z naszych konkursów zwykle podawane są poprzez social media ( Facebook, Instagram itp.). Na stronie born2be.pl zawarte są tylko informacje o promocjach. W razie braku informacji, prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub w wiadomości prywatnej na Facebooku.
Sklep nie prowadzi obrotu gotówką, więc vouchery i kody rabatowe można wykorzystać wyłącznie w zamówieniach.
Techniczne
Rejestracji w naszym sklepie można dokonać tutaj: https://born2be.pl/register

Należy podać wymagane dane oraz zaakceptować regulamin i politykę cookies, oraz informację na temat przetwarzania danych.
W takich sytuacjach najlepiej udokumentować występujący problem (np. robiąc zrzut ekranu), a następnie przesłać je do Biura Obsługi Klienta pod adres mailowy info@born2be.pl. Po odczytaniu wiadomości postaramy się rozwiązać problem, przesyłając odpowiednie instrukcje.

W pilnych sprawach prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem +48 22 113 70 70.
Hasło można odzyskać tutaj https://born2be.pl/recover_password Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.
Jeśli płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. Aby ułatwić ponowienie zamówienia, zachowamy koszyk do momentu zamknięcia przeglądarki. Przechodząc do niego, będzie można zlożyć zamówienie na nowo lub wybrać inny sposób płatności.
W przypadku problemu podczas składania zamówienia, prosimy o ponowną próbę dokonania zakupu za pośrednictwem zapisanego koszyka. W razie dalszych problemów, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 70, e-mailowo na adres info@born2be.pl, bądź za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej.
W takich sytuacjach prosimy zgłaszać do nas wynikłe utrudnienia mailowo, załączając do wiadomości zrzutu ekranu, na których widnieje powstały problem. W odpowiedzi postaramy się udzielić wskazówek, aby pomóc rozwiązać problem. Adres do korespondencji info@born2be.pl
Produkt
Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie w internecie, więc przymierzenie towaru przed złożeniem zamówienia nie jest możliwa. Należy jednak pamiętać, że każdy nieodpowiedni ze względu na rozmiar produkt można do nas zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Jeżeli dana rozmiarówka podana na stronie dla przykładu obuwia, zaczyna się od 36 i kończy na 41, oznacza to, że dany model produkowany był tylko w tych rozmiarach i otrzymanie mniejszego lub większego rozmiaru nie będzie możliwe.
Na stronie dostępna jest funkcja powiadomienia o dostępności produktu, dzięki której, informacja zostanie wysłana na adres e-mail bezpośrednio po pojawieniu się wybranego rozmiaru.

Aby otrzymać powiadomienie o dostępności produktu, prosimy nacisnąć przycisk "Wybierz rozmiar" a następnie kliknąć na konkretny rozmiar, przy numerze wyświetli się komunikat "niedostępny, powiadom mnie", klikając go wyświetli się okienko do wpisania adresu e-mail, w którym należy podać adres mailowy, a następnie, prosimy zatwierdzić klikając na "powiadom mnie". Na wskazany adres, przesłane zostanie powiadomienie, w momencie pojawienia się rozmiaru na naszej stronie.
Rozmiar zawsze należy wybierać, sugerując się tabelą wymiarów zamieszczoną na stronie. Warto przed zakupem porównać wymiary obuwia/odzieży(takie jak długość stopy, długość wkładki, szerokość w pasie, obwód klatki piersiowej itp.) dostępnymi na stronie w tabeli, z indywidualnymi wymiarami. Pozwoli to na odpowiednie dopasowanie produktu pod względem rozmiaru.
Wymiary produktów zamieszczone są w tabeli rozmiarów dostępnej na stronie internetowej nad opcją "Wybierz rozmiar". Dodatkowo dodaliśmy jeszcze odnośnik w sekcji Szczegóły produktu o treści "Wymiary produktu", który także kieruje do tabeli rozmiarów.
W przypadku zainteresowania wymiarem spoza tabeli, prosimy o wysłanie wiadomości mailowej zawierającej kod produktu oraz wymiar do zmierzenia na adres mailowy info@born2be.pl. Pracownik działu pomiarów sprawdzi dany produkt, a dział obsługi klienta prześle pożądane wymiary w odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
RODO
Wszystkie zgody marketingowe można wycofać z poziomu konta w serwisie w sekcji zgody i subskrypcje. W tym celu należy odznaczyć wszystkie zaznaczone wymagane okienka i wybrać zapisz zmiany.

Dla użytkowników niezarejestrowanych w celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj".

Aby otrzymać link do edytowania zapisanych subskrypcji i zgód marketingowych, należy skorzystać z linku: https://born2be.pl/newsletter/send-link Po podaniu adresu mailowego i zatwierdzeniu poprzez kliknięcie "wyślij link do edycji", otrzymasz wiadomość mailową, zawierającą link do subskrypcji zgód.

W przypadku wycofania innych zgód marketingowych należy wysłać wiadomość mailową z prośbą o wycofanie zgód na nasz adres mailowy info@born2be.pl
W celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj". Dla klientów zalogowanych przygotowaliśmy opcję w panelu do wypisania się. Wystarczy przejść w sekcje subskrypcje i zgody odznaczyć zgodę na korzystanie z newslettera i kliknąć przycisk zapisz zmiany, wtedy subskrypcja zostanie cofnięta z konta.
Istnieje możliwość samodzielnego usunięcia konta. W pierwszym kroku należy zalogować się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody"(https://born2be.pl/my_subscription) należy cofnąć akceptację regulaminu, co będzie skutkowało całkowitym usunięciem konta z naszego serwisu.
W celu skorzystania z prawa do zapomnienia, czyli wymazania danych z naszych baz należy przesłać stosowną wiadomość mailową na adres info@born2be.pl z prośbą o zaprzestanie przetwarzania danych. Po zrealizowaniu wszystkich czynności związanych z usuwaniem danych, konsultant prześle potwierdzenie usunięcia danych ze wszystkich baz.
Program lojalnościowy born2be Club
Program lojalnościowy born2be Club jest programem dedykowanym wszystkim klientom sklepu.
Warunkiem przystąpienia do programu jest posiadanie konta klienta w sklepie Born2be oraz akceptacja Regulaminu programu lojalnościowego born2be Club.
Po zapisaniu się do programu otrzymujesz punkty za dołączenie oraz za zakupy w naszym sklepie.

Ilość otrzymanych punktów zależy od posiadanego przez Ciebie poziomu w programie lojalnościowym born2be Club. Do określenia poziomu bierzemy pod uwagę punkty, które zostały aktywowane w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Swoją przygodę zaczynasz od statusu BRONZE, na tym etapie za każdy wydany 1 zł otrzymujesz 1 punkt w programie.
Po aktywowaniu 351 punktów przechodzisz na status SILVER, a wtedy, za każdy wydany 1 zł otrzymujesz 1,25 punktu.
Najwyższym poziomem jest status GOLD, przechodzisz na niego po aktywowaniu 1201 punktów i za każdy wydany 1 zł otrzymujesz 1,5 punktu w programie.

Zgromadzone punkty możesz wykorzystać do obniżenia cen produktów. Przykład: 200 punktów to aż 8 zł dodatkowego rabatu.
Punktami możesz pokryć maksymalnie 50% wartości zamówienia.
Punkty możesz wydawać do woli, nie obniży to Twojego poziomu w programie.

Uczestnicy programu mają dodatkowe korzyści w postaci specjalnych ofert i cen, pierwszeństwa w zakupie ekskluzywnych kolekcji, udziału w specjalnych wydarzeniach i akcjach dedykowanych wyłącznie klubowiczom.
Warunkiem uczestnictwa w programie jest posiadanie konta klienta w sklepie Born2be. Zarejestrowani użytkownicy mogą dołączyć do programu poprzez edycję zgód w zakładce "subskrypcje i zgody" na swoim koncie lub zaznaczając odpowiednią zgodę przy danym produkcie. Natomiast klienci, którzy konta nie posiadają, mogą dołączyć do programu lojalnościowego podczas rejestracji, zaznaczając odpowiednią zgodę (akceptację Regulaminu programu lojalnościowego born2be Club). Rejestracji można dokonać na stronie https://born2be.pl/register
Program stworzyliśmy z myślą o stałych klientach naszego sklepu, aby wynagradzać ich za lojalność.

Zakres uzyskanych korzyści wzrasta wraz z ilością zrelizowanych zamówień.
Klienci na poziomie BRONZE otrzymają zwrot w wysokości 4% wartości zakupu w postaci punktów.
Klienci na poziomie SILVER otrzymają zwrot w wysokości 5% wartości zakupu w postaci punktów.
Klienci na poziomie GOLD otrzymają zwrot w wysokości 6% wartości zakupu w postaci punktów.

Zebrane punkty wykorzystujesz do obniżenia cen produktów przy kolejnych zamówieniach.

Program born2be Club to nowe korzyści, zarezerwowane wyłącznie dla klubowiczów. Specjalne oferty i ceny, pierwszeństwo w zakupie ekskluzywnych kolekcji, udział w wydarzeniach i dedykowanych akcjach będą na wyciągnięcie ręki.

Nie zwlekaj. Dołącz do dedykowanego programu lojalnościowego i zyskaj jeszcze więcej!
Twój poziom określany jest na podstawie ilość aktywowanych punktów w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Twój poziom to:
- BRONZE jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 0-350 punktów
- SILVER jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 351-1200 punktów
- GOLD jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 1201 punktów i więcej.

Punkty możesz wydawać do woli, nie obniży to Twojego poziomu w programie.
Punkty otrzymujesz za dołączenie do programu (100 pkt) oraz zakupy w naszym sklepie (wartość zakupów liczona jest bez kosztów dostawy lub obniżki wynikającej z wykorzystania kodu rabatowego, voucherów lub nagromadzonych punktów).

Ilość punktów przyznana za zakupy zależy od posiadanego przez Ciebie poziomu w momencie składania zamówienia. Za każdy wydany 1 zł Klient:
- BRONZE otrzymuje 1 punkt w programie,
- SILVER otrzymuje 1,25 punktu w programie,
- GOLD otrzymuje 1,5 punktu w programie.
Do określenia aktualnego poziomu bierzemy pod uwagę punkty, które zostały aktywowane w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Twój status to:
- BRONZE jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 0-350 punktów,
- SILVER jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 351-1200 punktów,
- GOLD jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy aktywowano 1201 punktów i więcej.
W chwili dokonania zakupu określona ilość punktów zostaje zablokowana, aż do momentu opłacenia lub anulowania zamówienia. W przypadku problemów z płatnością, w zależności od sytuacji, punkty mogą być zablokowane na czas od kilku minut do maksymalnie 8 godzin (rezerwacja zostanie anulowana, a punkty powrócą na konto jako aktywne). W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Wykorzystane punkty nie przepadają. Powrócą na Twoje konto klienta po zatwierdzeniu zwrotu.

Data ważności punktów za zwrócony produkt zależy od tego, jaką miały datę w chwili dokonania zakupów. Jeżeli:
1) w momencie zakupu punkty miały datę ważności krótszą niż 30 dni, to:
- punkty za odesłany produkt zostaną aktywowane na koncie z nową datą ważności: 30 dni, licząc od momentu zatwierdzenia zwrotu,
- będą one widoczne na koncie jako "Punkty, które stracą ważności w ciągu 30 dni".
2) w momencie zakupu punkty miały datę ważności 30 dni lub dłuższą, to:
- po powrocie na konto, punkty zachowają datę ważności z dnia zamówienia,
- będą one widoczne na koncie w zakładce born2be Club, w sekcji "Wszystkie aktywne punkty".

Zasada liczenia należnych punktów za zwrócony produkt odbywa się zgodnie z poniższym wzorem:
X = (Y/Z)*W, gdzie:
X to wielkość rabatu od danej pozycji na fakturze, Y to cena bieżąca danej pozycji na fakturze, Z to suma cen bieżących wszystkich pozycji na fakturze bez kosztów dostawy, W to suma wykorzystanych punktów.

Szczegółowy opis warunków jest dostępny w Regulaminie programu lojalnościowego born2be Club.
Punkty aktywowane na Twoim koncie:
- możesz w ciągu 6 miesięcy wykorzystać do obniżenia wartości kolejnego zamówienia,
- przez 12 miesięcy tworzą Twój poziom born2be Club.
Zgromadzone punkty możesz wykorzystać w dowolnym momencie. Jeśli chcesz opłacić część zamówienia zebranymi punktami, wpisz ich wybraną ilość w Koszyku w polu "Wykorzystaj swoje punkty", a następnie kliknij "Zatwierdź". Punkty mogą pokryć maksymalnie 50% wartości zamówienia. Jeśli masz kod rabatowy, możesz go dodać przed wpisaniem punktów.
Pamiętaj, punkty możesz wydawać do woli, nie obniży to Twojego poziomu w programie.
Udział w programie lojalnościowym born2be Club jest całkowicie bezpłatny. Jest to forma podziękowania naszym klientom, za zaufanie.
Saldo oraz historię punktów można zweryfikować na koncie klienta w zakładce "born2be Club". Punkty aktywne, dostępne do wykorzystywania, są widoczne w sekcji "Wszystkie aktywne punkty".
Po złożeniu zamówienia punkty za zakupione produkty wyświetlą się w zakładce "Oczekujące na weryfikację". Jeśli czas na zwrot towaru upłynie, a Ty zostawisz wszystkie produkty, punkty oczekujące zostaną dodane do salda głównego i będą widoczne w sekcji "Wszystkie aktywne punkty". Jeżeli natomiast zdecydujesz się zwrócić część zamówienia, punkty zostaną doliczone do Twojego konta proporcjonalnie do zatrzymanego towaru. W przypadku całkowitego zwrotu, punkty nie zostaną doliczone.
Ponieważ te punkty nie są jeszcze aktywne i oczekują na rozliczenie ewentualnego zwrotu. Dopiero po tym, jak upłynie czas na odesłanie produktu, punkty mogą zostać aktywowane i będą dostępne na koncie klienta w zakładce "Wszystkie aktywne punkty". Wtedy będzie można je wykorzystać podczas zakupów.
Z darmowego zwrotu mogą skorzystać wszyscy Klienci, którzy mają status GOLD w programie lojalnościowym born2be Club.
Aby zrezygnować z programu lojalnościowego, należy na koncie klienta w sekcji "Subskrypcje i Zgody" odznaczyć zgodę na korzystanie z programu born2be Club. Po zapisaniu zmian użytkownik przestanie być członkiem programu, a zgromadzone punkty przepadną. Warto pamiętać, że rezygnacja z programu lojalnościowego born2be Club nie jest równoznaczna z rezygnacją z konta klienta.
W tej sytuacji należy anulować zamówienie bezpośrednio z Twojego konta klienta. Opcje "Anuluj" dostępna jest w szczegółach zamówienia. Po anulowaniu punkty powrócą na Twoje konto.
Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta lub napisz wiadomość.
Infolinia: +48 22 113 70 70
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2023 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.