Wiosenny haul zakupowy! Extra -25% na wszystko dla Klubowiczów z kodem: HAUL
SPRAWDŹ!

Jak możemy Ci pomóc?

Witaj w sekcji najczęściej zadawanych pytań, gdzie uzyskasz większość interesujących Cię odpowiedzi. Jeżeli masz problem ze znalezieniem informacji, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Popularne pytania

Szukaj według kategorii

Zamówienia

Składanie, modyfikacja i status zamówień, czas realizacji, anulowanie i zwrot za zamówienie

Płatności

Formy płatności, problemy z płatnością, faktury, PayPo

Wysyłka i dostawa

Formy, koszt i termin dostawy, zmiany miejsca doręczenia, status wysyłki, darmowa dostawa

Wymiana, zwrot i reklamacja

Zgłaszanie i modyfikacja zwrotu, wymiany, reklamacji, koszty zwrotów

Konto

Zakładanie konta, zmiana hasła, zmiana danych, problemy z logowaniem

Kody rabatowe i promocje

Kody rabatowe, niedziałający kod, zasady promocji i konkursów

Program lojalnościowy i Newsletter

Dołączanie do programu, punkty z zamówień, zapis do newslettera, kod rabatowy za newsletter

Produkt

Informacje o dostępności produktu, rozmiary

Pozostałe

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta, RODO, problemy techniczne

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.