Pomoc

Zamówienia

Twisto

Płatność

Wysyłka i dostawa

Wymiana

Zwroty

Produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni od momentu odebrania przesyłki.

Aby dokonać zwrotu, wypełnij formularz online. Z formularza online mogą skorzystać zarówno klienci posiadających konto w sklepie, jak i Ci, którzy konta nie mają. Zarejestrowani klienci mają dostęp do pełnej listy zamówień, natomiast Ci niezarejestrowani, po wpisaniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail, zobaczą tylko dane zamówienie.

Wybierz produkt, który chcesz zwrócić, a potem zaznacz z rozwijanej listy typ zgłoszenia oraz powód zwrotu. Następnie wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać paczkę. W przypadku płatności przy odbiorze za zamówienie koniecznie poddaj dane, na jakie ma być zrealizowany zwrot środków. Na koniec zatwierdź zwrot.

Pamiętaj! Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach. Jeśli ich nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować Twoje zamówienie.

Zwracany towar należy przesłać na adres:
Born2be – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Zwrot pieniędzy na Twoje konto nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania Twojego zgłoszenia. W przypadku płatności PayU lub Twisto zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego dokonano płatności. Natomiast jeśli wybrano płatność przy odbiorze, koniecznie należy podać numer konta bankowego oraz dane właściciela rachunku do zwrotu pieniędzy.

Reklamacja

Kontakt

Konto

Newsletter

Promocje, rabaty, konkursy

Techniczne

Produkt

RODO

Zostaw wiadomość