Black weekend! Extra -35% na wszystko dla Klubowiczów z kodem: BW
SPRAWDŹ!

Produkt

Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie w internecie, więc przymierzenie towaru przed złożeniem zamówienia nie jest możliwa. Należy jednak pamiętać, że każdy nieodpowiedni ze względu na rozmiar produkt można do nas zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Jeżeli dana rozmiarówka podana na stronie dla przykładu obuwia, zaczyna się od 36 i kończy na 41, oznacza to, że dany model produkowany był tylko w tych rozmiarach i otrzymanie mniejszego lub większego rozmiaru nie będzie możliwe.
Na stronie dostępna jest funkcja powiadomienia o dostępności produktu, dzięki której, informacja zostanie wysłana na adres e-mail bezpośrednio po pojawieniu się wybranego rozmiaru.

Aby otrzymać powiadomienie o dostępności produktu, prosimy nacisnąć przycisk "Wybierz rozmiar" a następnie kliknąć na konkretny rozmiar, przy numerze wyświetli się komunikat "niedostępny, powiadom mnie", klikając go wyświetli się okienko do wpisania adresu e-mail, w którym należy podać adres mailowy, a następnie, prosimy zatwierdzić klikając na "powiadom mnie". Na wskazany adres, przesłane zostanie powiadomienie, w momencie pojawienia się rozmiaru na naszej stronie.
Rozmiar zawsze należy wybierać, sugerując się tabelą wymiarów zamieszczoną na stronie. Warto przed zakupem porównać wymiary obuwia/odzieży(takie jak długość stopy, długość wkładki, szerokość w pasie, obwód klatki piersiowej itp.) dostępnymi na stronie w tabeli, z indywidualnymi wymiarami. Pozwoli to na odpowiednie dopasowanie produktu pod względem rozmiaru.
Wymiary produktów zamieszczone są w tabeli rozmiarów dostępnej na stronie internetowej.
W przypadku zainteresowania wymiarem spoza tabeli, prosimy o wysłanie wiadomości mailowej zawierającej kod produktu oraz wymiar do zmierzenia na adres mailowy info@born2be.pl. Pracownik działu pomiarów sprawdzi dany produkt, a dział obsługi klienta prześle pożądane wymiary w odpowiedzi na przesłaną wiadomość.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00

Black Friday 8:00 - 18:00
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.