szalona środa! -35% na tysiące produktów dla Klubowiczów z kodem: SZALONE
SPRAWDŹ!

Wysyłka i dostawa

Pełne zestawianie dostępnych sposobów dostawy wraz z kosztami znajduje się tutaj: https://born2be.pl/koszt-dostawy
Nasz sklep regularnie oferuje promocje na darmową dostawę za pośrednictwem wybranych przewoźników. W takich sytuacjach przed zakupem warto zapoznać się z regulaminem danej promocji.

Wszystkie informacje na temat kosztów dostawy znajdziesz na stronie https://born2be.pl/koszt-dostawy.
Aktualnie zamówienia w sklepie born2be.pl są realizowane tylko na terenie kraju.
Zachęcamy do zakupów w naszych zagranicznych sklepach:
- Rumunia (https://born2be.com.ro/)
- Ukraina (https://born2be.ua/)
Niewykluczone, że w przyszłości pojawimy się w innych krajach.
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie firmy.
W zamówieniu może znajdować się maksymalnie 10 produktów.
Możliwa jest zmiana adresu dostawy i przeadresowanie przesyłki poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefon, czat, e-mail). W celu modyfikacji należy podać numer zamówienia oraz nowy adres doręczenia.

Należy pamiętać, że przeadresowanie przesyłki, nie jest możliwe w momencie, gdy paczka została już wydana do doręczenia oraz po nadaniu w przypadku wyboru punktów odbioru i paczkomatów.
Termin doręczenia można na bieżąco sprawdzać na stronie przewoźnika. Po wysłaniu paczki z magazynu, klient w wiadomości mailowej otrzymuje link do jej śledzenia, co pozwoli przybliżyć planowaną dostawę.
Nie mamy możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia, ponieważ cały proces jest zautomatyzowany i zamówienia są realizowane w kolejności chronologicznej. Przypominamy, że na czas realizacji zamówienia ma wpływ wybrany sposób płatności i dostawy.
Kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze, wyjątek stanowi firma InPost, która umieszcza przesyłki w paczkomatach w soboty. Kurierzy posiadają określone godziny pracy. Jeśli zależy Państwu na konkretnej godzinie, prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach do doręczenia (podczas składania zamówienia) lub konsultować godzinę doręczenia podczas kontaktu telefonicznego z kurierem. Jednocześnie zaznaczamy, że nie jest to jednoznaczne z tym, że dana firma kurierska oferuje dostawę na konkretną godzine. Informacje przekazane w uwagach są jedynie formą powiadomienia dla kuriera, że w tych godzinach Państwo są dostępni pod wskazanym adresem.
Po wysłaniu paczki z magazynu klient otrzymuje wiadomość mailową, w której treści zawarta jest informacja "Śledź zamówienie". Numer paczki wysyłany jest także SMS-owo po zarejestrowaniu jej w firmie kurierskiej.
Informacje o statusie przesyłki pojawią się po zeskanowaniu paczki przez firmę kurierską maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od chwili przekazania przesyłki kurierowi przez nasze Centrum Logistyczne.
Numer nadania paczki przesyłany jest w wiadomości SMS po zarejestrowaniu przesyłki w firmie kurierskiej lub można go sprawdzić poprzez kliknięcie "śledź zamówienie" w wiadomości mailowej wysłanej po nadaniu paczki z magazynu. Aby sprawdzić status przesyłki, należy skorzystać z otrzymanego numeru nadania paczki, wprowadzając go na stronie śledzenia przesyłek u wybranego przewoźnika.
Kurierzy najczęściej kontaktują się telefonicznie przed dostawą. W niektórych przypadkach wysyłana jest tylko wiadomość SMS lub E-mail z numerem kontaktowym do kuriera oraz informacją o planowany doręczeniu. Dla zamówień z odbiorem w punkcie klient otrzymuje powiadomienie SMS wraz z kodem odbioru przesyłki.
W przypadku firmy DPD kurier spróbuje doręczyć paczkę kolejnego dnia roboczego. Dopiero po dwóch nieudanych próbach paczka zostanie zwrócona do nadawcy.

W przypadku Poczty Polskiej po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki jest ona awizowana i czeka przez 7 dni na odbiór w placówce obsługującej adres dostarczenia.
Adres rachunku, uzupełniany jest na podstawie danych, które zostały podane podczas składania zamówienia. W przypadku wyboru odbioru w punkcie adres różni się od adresu podanego podczas składania zamówienia. Podobnie jest w paczkomacie, z tym że adres dostawy nie jest uwzględniany na fakturze.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.