Nasz sklep regularnie oferuje promocje na darmową dostawę za pośrednictwem wybranych przewoźników.
W takich sytuacjach przed zakupem warto zapoznać się z regulaminem danej promocji.
Aktualnie zamówienia w sklepie born2be.pl są realizowane tylko na terenie kraju.
Zachęcamy do zakupów w naszych zagranicznych sklepach:
- Rumunia (https://born2be.com.ro/)
- Ukraina (https://born2be.ua/)
Niewykluczone, że w przyszłości pojawimy się w innych krajach.
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową.
Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie firmy.
Jaka jest maksymalna ilość produktów w paczce?
W zamówieniu może znajdować się maksymalnie 10 produktów.
Czy można zmienić adres dostawy lub przeadresować paczkę dla złożonego zamówienia?
Możliwa jest zmiana adresu dostawy i przeadresowanie przesyłki poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefon, czat, e-mail).
W celu modyfikacji należy podać numer zamówienia oraz nowy adres doręczenia.
Należy pamiętać, że przeadresowanie przesyłki, nie jest możliwe w momencie, gdy paczka została już wydana do doręczenia oraz po nadaniu w przypadku wyboru punktów odbioru i paczkomatów.
Jak sprawdzić termin doręczenia wysłanej przesyłki?
Termin doręczenia można na bieżąco sprawdzać na stronie przewoźnika.
Po wysłaniu paczki z magazynu, klient w wiadomości mailowej otrzymuje link do jej śledzenia, co pozwoli przybliżyć planowaną dostawę.
Czy można przyśpieszyć dostawę?
Nie mamy możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia, ponieważ cały proces jest zautomatyzowany i zamówienia są realizowane w kolejności chronologicznej.
Przypominamy, że na czas realizacji zamówienia ma wpływ wybrany sposób płatności i dostawy.
Czy istnieje możliwość doręczenia w weekend bądź na konkretną godzinę?
Kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze, wyjątek stanowi firma InPost, która umieszcza przesyłki w paczkomatach w soboty.
Kurierzy posiadają określone godziny pracy.
Jeśli zależy Państwu na konkretnej godzinie, prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach do doręczenia (podczas składania zamówienia) lub konsultować godzinę doręczenia podczas kontaktu telefonicznego z kurierem.
Jednocześnie zaznaczamy, że nie jest to jednoznaczne z tym, że dana firma kurierska oferuje dostawę na konkretną godzine.
Informacje przekazane w uwagach są jedynie formą powiadomienia dla kuriera, że w tych godzinach Państwo są dostępni pod wskazanym adresem.
Jak mogę sprawdzić status mojej wysyłki?
Po wysłaniu paczki z magazynu klient otrzymuje wiadomość mailową, w której treści zawarta jest informacja "Śledź zamówienie".
Numer paczki wysyłany jest także SMS-owo po zarejestrowaniu jej w firmie kurierskiej.
Dlaczego nie mam informacji w śledzeniu przesyłki?
Informacje o statusie przesyłki pojawią się po zeskanowaniu paczki przez firmę kurierską maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od chwili przekazania przesyłki kurierowi przez nasze Centrum Logistyczne.
Jak sprawdzić numer nadania przesyłki?
Numer nadania paczki przesyłany jest w wiadomości SMS po zarejestrowaniu przesyłki w firmie kurierskiej lub można go sprawdzić poprzez kliknięcie "śledź zamówienie" w wiadomości mailowej wysłanej po nadaniu paczki z magazynu.
Aby sprawdzić status przesyłki, należy skorzystać z otrzymanego numeru nadania paczki, wprowadzając go na stronie śledzenia przesyłek u wybranego przewoźnika.
Czy kurier się ze mną skontaktuje?
Kurierzy najczęściej kontaktują się telefonicznie przed dostawą.
W niektórych przypadkach wysyłana jest tylko wiadomość SMS lub E-mail z numerem kontaktowym do kuriera oraz informacją o planowany doręczeniu.
Dla zamówień z odbiorem w punkcie klient otrzymuje powiadomienie SMS wraz z kodem odbioru przesyłki.
Co należy robić, jeśli kurier nie zastał nikogo w domu podczas próby doręczenia paczki?
W przypadku firmy DPD kurier spróbuje doręczyć paczkę kolejnego dnia roboczego.
Dopiero po dwóch nieudanych próbach paczka zostanie zwrócona do nadawcy.
W przypadku Poczty Polskiej po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki jest ona awizowana i czeka przez 7 dni na odbiór w placówce obsługującej adres dostarczenia.
Czy adres na rachunku może różnić się od adresu dostawy?
Adres rachunku, uzupełniany jest na podstawie danych, które zostały podane podczas składania zamówienia.
W przypadku wyboru odbioru w punkcie adres różni się od adresu podanego podczas składania zamówienia.
Podobnie jest w paczkomacie, z tym że adres dostawy nie jest uwzględniany na fakturze.
Wykorzystujemy pliki cookie oraz inne technologie, by nasz serwis był bezpieczny i godny zaufania. Z myślą o naszych Klientach chcemy mierzyć jego skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. W tym celu zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Sam możesz zadecydować jakie dane chcesz nam udostępniać - w tym celu przejdź do Ustawień preferencji. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Możesz także pozostawić wyłącznie ustawienia techniczne niezbędne do prawidłowego działania naszego serwisu - w tym celu kliknij Odmów. Jeśli wybierzesz opcję Akceptuję, zaakceptujesz ten fakt i wyrazisz zgodę na udostępnienie przez nas tych informacji podmiotom trzecim, takim jak nasi partnerzy marketingowi. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Ustawienia plików cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej strony. Bez ich zapisania niemożliwe byłoby przeglądanie naszych stron. Służą one między innymi do utrzymania sesji pomiędzy serwerem a urządzeniem użytkownika po zalogowaniu się na stronie, pozwalają nam również na ulepszanie treści, które udostępniamy w naszym serwisie
Pliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.
Te pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam tylko do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć, pliki te, służą również do określenia skuteczności naszych reklam i dostosowywaniu ich do naszych odbiorców.
Dzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy poszczególnymi elementami serwisu. Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie dostosowania treści stron do oczekiwań odbiorców.
Szukasz produktu, który wpadł Ci w oko? Prześlij jego zdjęcie, a znajdziemy dla Ciebie podobne.
Przeciągnij i upuść zdjęcie tutaj
lub
Dodaj zdjęcie
Zweryfikowane opinie
born2be
4,9/5
Nasze opinie pozyskiwane są przez zewnętrzne źródło i pochodzą od Kupujących. Dzięki temu masz pewność, że na born2be znajdziesz autentyczne opinie produktów.