Black weekend! Extra -35% na wszystko dla Klubowiczów z kodem: BW
SPRAWDŹ!

Konto

Konto w naszym serwisie daje szerokie możliwości dla naszych klientów. Klient posiadający konto w serwisie ma możliwość sprawdzania historii swoich zamówień oraz ich statusów. Konto daje również możliwość zarządzania swoimi zgodami oraz subskrypcjami w ramach zapisu do newslettera. Klient zarejestrowany ma możliwość podania danych adresowych, które podczas składania zamówienia od razu będą wczytywane jako dane do zamówienia, co oszczędza czas i przyśpiesza składanie zamówienia.

Dodatkowo koszyk klienta zalogowanego, przechowywany jest na wszystkich urządzeniach, na których jest zalogowany, a produkty dodane do listy życzeń zapisują się do czasu ich usunięcia. Warto wiedzieć, że produkty w koszyku nie rezerwują się, więc zachęcamy do złożenia zamówienia, w celu otrzymania produktów.

Dokonując rejestracji, zyskasz również możliwość dołączenia do naszego born2be Club (https://born2be.pl/program-lojalnosciowy), gdzie czeka na Ciebie jeszcze więcej korzyści.
Zamówienie można złożyć również bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie.
Rejestracji w naszym sklepie można dokonać tutaj: https://born2be.pl/register
Należy podać wymagane dane oraz zaakceptować regulamin i politykę cookies, oraz informację na temat przetwarzania danych.
Konto w naszym serwisie jest całkowicie darmowe.
Zmiany hasła można dokonać po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej w zakładce "Moje dane" (https://born2be.pl/my_profile). Jeśli hasło zostało zapomniane można je odzyskać tutaj https://born2be.pl/recover_password

Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.
Dane na koncie można zmieniać dowolnie, korzystając z opcji dostępnej po zalogowaniu. Klikając na Moje konto, przechodzimy do sekcji Moje dane, w której możemy zmienić podstawowe dane o sobie. Z kolei, aby zmienić swój adres do wysyłki paczki, należy kliknąć w Moje adresy.
Hasło można odzyskać tutaj https://born2be.pl/recover_password
Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.
Istnieje możliwość samodzielnego usunięcia konta. W pierwszym kroku należy zalogować się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody"(https://born2be.pl/my_subscription) należy cofnąć akceptację regulaminu, co będzie skutkowało całkowitym usunięciem konta z naszego serwisu.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00

Black Friday 8:00 - 18:00
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.