Kup 3 produkty w cenie 2!
SPRAWDŹ!

Płatności

Płatność
W celu opłacenia zamówienia klient może skorzystać z kilku sposobów płatności:

- za pośrednictwem PayU (po wyborze tej płatności, następuje przekierowania na stronę serwisu PayU, gdzie należy opłacić zamówienie),
- za pośrednictwem PayPo (zapłaty za zamówienie można dokonać w ciągu 30 dni),
- przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).
Czas na płatność zależny jest od wybranego sposobu płatności:
- wybierając PayU, płatność powinna zostać zrealizowana natychmiastowo. W przypadku nieudanej próby opłacenia zamówienia, rezerwacja na wybrane produkty nie jest składana. Klient ma możliwość ponowienia zamówienia, korzystając z zapisanego koszyka na danym urządzeniu (w przypadku klientów posiadających konto na born2be.pl na wszystkich urządzeniach, na których jest zalogowany).
- wybierając PayPo, zamówienie opłacane jest po pozytywnej weryfikacji danych, a klient ma możliwość dokonania płatności w ciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia. Dane do opłacenia zamówienia wysyłane są w wiadomości mailowej po złożonym zamówieniu.
Nie posiadamy jednego, uniwersalnego numeru konta, na jaki można opłacać zamówienia. Płatności w naszym sklepie są obsługiwane przez PayU oraz PayPo.

W przypadku zamówień z PayPo wysyłana jest wiadomość mailowa potwierdzająca zamówienie z linkiem do salda, w którym widnieje numer konta do płatności.

Gdy klient wybrał płatność PayU, może dokonać opłaty, korzystając z szybkich przelewów elektronicznych, płatności kartą lub blikiem. Dane generowane są automatycznie (po złożeniu zamówienia), a klient zostaje przekierowany do systemu PayU w celu realizacji transakcji.
Płatność kartą przy odbiorze przesyłki jest możliwa w przypadku firmy kurierskiej DPD, jednak nie wszyscy kurierzy posiadają przy sobie terminal płatniczy, dlatego rekomendujemy, aby przygotować odliczoną kwotę do zapłaty.
W przypadku problemu z dokonaniem płatności należy ponownie złożyć zamówienie. Wybrane produkty będą czekały w koszyku. W razie dalszych problemów, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 70, emailowo na adres info@born2be.pl, bądź za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej.
Faktura wysyłana jest elektronicznie w formacie pdf, w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.
Dodatkowo fakturę będącą jednocześnie formularzem zwrotu, można pobrać z konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Tak, aby ją otrzymać, wystarczy podczas podawania danych do zamówienia, zaznaczyć opcję "chce otrzymać fakturę VAT", następnie wyświetlą się dodatkowe pola do uzupełnienia. Niezbędne jest podanie NIP-u oraz danych firmy przed złożeniem zamówienia.
Faktura wysyłana jest elektronicznie w formacie pdf, w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki. Klienci posiadający konto klienta mogą ją pobrać z panelu. Faktura w wersji papierowej wysyłana jest tylko dla zamówień złożonych za pomocą Biura Obsługi Klienta.
PayPo to metoda płatności, która pozwala na odroczenie zapłaty za zakupy o 30 dni.

Zamówienia przekazywane są do realizacji po tym, jak weryfikacja danych klienta, które podał, podczas składania zamówienia przebiegnie pomyślnie. Po złożonym zamówieniu wpłaty będzie można dokonać w ciągu 30 dni bez dodatkowych opłat. Po tym terminie system rozkłada płatność na 4 wygodne raty.

Podczas realizacji płatności konieczne jest podanie numeru PESEL. Następnie po pozytywnej weryfikacji płatności, którą należy zatwierdzić kodem z SMS, PayPo zapłaci za zamówienie. Weryfikacja może potrwać kilka sekund. Informacje o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail od firmy PayPo.
Wszelkie informacje o akceptacji transakcji z PayPo wyświetlane są na ekranie monitora podczas realizacji płatności. Podczas zakupów z PayPo, klient otrzymuje SMS z kodem weryfikacyjnym, który należy wpisać i zatwierdzić. Po zatwierdzeniu płatności, na skrzynkę E-mail, PayPo wysyła wiadomość zawierającą dostęp do salda w serwisie, które należy uregulować w terminie 30 dni od daty zakupu. Jeżeli klient nie otrzymał powyższych informacji, oznacza to, że transakcja została odrzucona przez PayPo i w tym przypadku prosimy zweryfikować poprawność wpisanych danych oraz spróbować ponownie złożyć zamówienie.
Powód odrzucenia transakcji może być różny (błędnie wpisane dane adresowe, nierozliczone należności w PayPo, bądź zbyt duża kwota zamówienia) i powinien zostać wyświetlony przy komunikacie, że zakup nie jest możliwy. W takich sytuacjach zachęcamy do zweryfikowania poprawności wpisanych danych lub wyboru innej metody płatności w celu finalizacji zamówienia. Dokładne informacje, dlaczego płatność nie powiodła się, można uzyskać, kontaktując się z PayPo (https://paypo.pl/home/kontakt). Konsultanci powinni rozwiązać problem.
Za zamówienie można zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online. Numer konta do wpłaty wysyłany jest w mailu od PayPo, informującym o złożeniu zamówienia. PayPO udostępnia panel klienta, do którego logowanie nie jest obowiązkowe, ale warto z niego korzystać. Znajdziesz tam bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji w tym:
- na jaki dzień wypada termin zapłaty (30 dni od transakcji)
- informacja o możliwości rozłożenia płatności na 4 wygodne raty po terminie odroczenia z pełną informacją o wysokości rat.
- opcja spłaty poprzez błyskawiczne płatności, dane do przelewu tradycyjnego, oraz do pobrania przekaz pocztowy.
- wysokość dostępnego limitu kredytowego.
Modyfikacji w zamówieniu tak samo jak w przypadku wyboru innej metody płatności, można dokonać tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (BOK), poprzez telefon, mail, czat lub formularz kontaktowy dostępny na stronie.

Prosimy o kontakt, a nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też wariantu produktu.
PayPo nie wysyła ponownie kodów potwierdzających zamówienie, więc jeśli kod nie został przesłany, należy złożyć nowe zamówienie, korzystając z zapisanego koszyka i dokładnie sprawdzić poprawność numeru komórkowego podawanego w danych do zamówienia. Jeśli problem się powtórzy, należy skontaktować się z PayPo (https://paypo.pl/home/kontakt). Konsultanci powinni rozwiązać problem.
Sposób anulowania zamówienia z płatnością PayPo jest taki sam jak w przypadku zamówienia ze zwykłą płatnością. W tej sytuacji należy kontaktować się z naszymi konsultantami (telefon, czat, e-mail, formularz kontaktowy). Podczas kontaktu należy wskazać numer zamówienia do anulowania.
Klienci posiadający konto na stronie mogą anulować zamówienie samodzielnie, korzystając z zakładki "Moje konto- Moje zamówienia", gdzie należy wybrać szczegóły danego zamówienia, a następnie użyć przycisku "Anuluj zamówienie".
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby tego dokonać, prosimy postępować zgodnie z instrukcją zwrotu zamieszczoną pod linkiem: https://born2be.pl/order-returns/authorize

Jeżeli zamówienie zostało już opłacone, serwis PayPo zwróci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki zwrotnej do Centrum Logistycznego. Zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z którego zostały wpłacone.

W przypadku zwrotu, gdy zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, pomniejszona zostanie wartość do jego opłacenia zgodnie z wartością zwracanego produktu lub gdy dokonany został zwrot całego zamówienia, serwis PayPo zmniejszy saldo o wartość produktów oraz koszt najtańszej dostępnej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie.

Serwis PayPo powinien również wysłać powiadomienie e-mail z podsumowaniem dokonanego zwrotu.

Sklep born2be.pl nie odbiera przesyłek zwrotnych nadanych opcją kurierską z płatnością przy odbiorze, jak również nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
Produkty opłacone za pomocą PayPo reklamuje się w ten sam sposób jak w przypadku płatności online lub przy odbiorze. Wszystkie szczegóły jak zareklamować produkt dostępne są pod linkiem: https://born2be.pl/order-returns/authorize
Informacja wysyłana jest poprzez e-mail oraz sms na 3 dni przed terminem płatności, w dniu płatności oraz 3 i 7 dni po terminie płatności. Klient zawsze może sprawdzić tę informację w panelu Klienta PayPo.
Wymiana zamówienia opłaconego za pośrednictwem PayPo przebiega w ten sam sposób jak w przypadku innych form płatności. Szczegóły znajdziesz w zakładce: https://born2be.pl/order-returns/authorize oraz w sekcji "Wymiana" (poniżej).
Po 30 dniach kwota zamówienia jest automatycznie rozkładana na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty lub całości zamówienia.
Z PayPo można skontaktować się telefonicznie: +48 22 333 74 60 oraz za pomocą e-maila: info@paypo.pl

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.