W celu opłacenia zamówienia klient może skorzystać z kilku sposobów płatności:
- za pośrednictwem PayU (po wyborze tej płatności, następuje przekierowania na stronę serwisu PayU, gdzie należy opłacić zamówienie),
- za pośrednictwem PayPo (zapłaty za zamówienie można dokonać w ciągu 30 dni),
- przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).
Jaki jest czas na dokonanie płatności?
Czas na płatność zależny jest od wybranego sposobu płatności:
- wybierając PayU, płatność powinna zostać zrealizowana natychmiastowo. W przypadku nieudanej próby opłacenia zamówienia, rezerwacja na wybrane produkty nie jest składana. Klient ma możliwość ponowienia zamówienia, korzystając z zapisanego koszyka na danym urządzeniu (w przypadku klientów posiadających konto na born2be.pl na wszystkich urządzeniach, na których jest zalogowany).
- wybierając PayPo, zamówienie opłacane jest po pozytywnej weryfikacji danych, a klient ma możliwość dokonania płatności w ciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia. Dane do opłacenia zamówienia wysyłane są w wiadomości mailowej po złożonym zamówieniu.
Na jakie konto wykonać przelew?
Nie posiadamy jednego, uniwersalnego numeru konta, na jaki można opłacać zamówienia. Płatności w naszym sklepie są obsługiwane przez PayU oraz PayPo.
W przypadku zamówień z PayPo wysyłana jest wiadomość mailowa potwierdzająca zamówienie z linkiem do salda, w którym widnieje numer konta do płatności.
Gdy klient wybrał płatność PayU, może dokonać opłaty, korzystając z szybkich przelewów elektronicznych, płatności kartą lub blikiem. Dane generowane są automatycznie (po złożeniu zamówienia), a klient zostaje przekierowany do systemu PayU w celu realizacji transakcji.
Gdzie mogę znaleźć link do płatności?
Nie wysyłamy linku do płatności PayU. Podczas finalizacji zamówienia, klient zostaje automatycznie przekierowany do systemu PayU, w celu zapłaty.
Jeśli płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.
Aby ułatwić ponowienie zamówienia, zachowamy koszyk do momentu zamknięcia przeglądarki.
Przechodząc do niego, będzie można złożyć zamówienie na nowo lub dokonać wyboru innej metody płatności.
Czy mogę zapłacić kartą przy odbiorze?
Płatność kartą przy odbiorze przesyłki jest możliwa w przypadku firmy kurierskiej DPD, jednak nie wszyscy kurierzy posiadają przy sobie terminal płatniczy, dlatego rekomendujemy, aby przygotować odliczoną kwotę do zapłaty.
Co robić, jeżeli nastąpił problem podczas dokonania płatności?
W przypadku problemu z dokonaniem płatności należy ponownie złożyć zamówienie. Wybrane produkty będą czekały w koszyku.
W razie dalszych problemów, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 70, emailowo na adres info@born2be.pl, bądź za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej.
Czy otrzymam paragon/fakturę za zamówienie? Kiedy?
Faktura wysyłana jest elektronicznie w formacie pdf, w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.
Dodatkowo fakturę będącą jednocześnie formularzem zwrotu, można pobrać z konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Czy Państwa sklep wystawia fakturę na firmę?
Tak, aby ją otrzymać, wystarczy podczas podawania danych do zamówienia, zaznaczyć opcję "chce otrzymać fakturę VAT", następnie wyświetlą się dodatkowe pola do uzupełnienia.
Niezbędne jest podanie NIP-u oraz danych firmy przed złożeniem zamówienia.
Kiedy i w jakiej formie sklep dostarcza fakturę do zamówienia?
Faktura wysyłana jest elektronicznie w formacie pdf, w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.
Klienci posiadający konto klienta mogą ją pobrać z panelu.
Faktura w wersji papierowej wysyłana jest tylko dla zamówień złożonych za pomocą Biura Obsługi Klienta.
PayPo
PayPo - Co to jest? Jakie korzyści przynosi?
PayPo to metoda płatności, która pozwala na odroczenie zapłaty za zakupy o 30 dni.
Zamówienia przekazywane są do realizacji po tym, jak weryfikacja danych klienta, które podał, podczas składania zamówienia przebiegnie pomyślnie.
Po złożonym zamówieniu wpłaty będzie można dokonać w ciągu 30 dni bez dodatkowych opłat. Po tym terminie system rozkłada płatność na 4 wygodne raty.
Podczas realizacji płatności konieczne jest podanie numeru PESEL.
Następnie po pozytywnej weryfikacji płatności, którą należy zatwierdzić kodem z SMS, PayPo zapłaci za zamówienie. Weryfikacja może potrwać kilka sekund.
Informacje o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail od firmy PayPo.
Jak sprawdzić, czy transakcja PayPo została zaakceptowana?
Wszelkie informacje o akceptacji transakcji z PayPo wyświetlane są na ekranie monitora podczas realizacji płatności.
Podczas zakupów z PayPo, klient otrzymuje SMS z kodem weryfikacyjnym, który należy wpisać i zatwierdzić.
Po zatwierdzeniu płatności, na skrzynkę E-mail, PayPo wysyła wiadomość zawierającą dostęp do salda w serwisie, które należy uregulować w terminie 30 dni od daty zakupu.
Jeżeli klient nie otrzymał powyższych informacji, oznacza to, że transakcja została odrzucona przez PayPo i w tym przypadku prosimy zweryfikować poprawność wpisanych danych oraz spróbować ponownie złożyć zamówienie.
Dlaczego transakcja PayPo jest odrzucona?
Powód odrzucenia transakcji może być różny (błędnie wpisane dane adresowe, nierozliczone należności w PayPo, bądź zbyt duża kwota zamówienia) i powinien zostać wyświetlony przy komunikacie, że zakup nie jest możliwy.
W takich sytuacjach zachęcamy do zweryfikowania poprawności wpisanych danych lub wyboru innej metody płatności w celu finalizacji zamówienia.
Dokładne informacje, dlaczego płatność nie powiodła się, można uzyskać, kontaktując się z PayPo (https://paypo.pl/home/kontakt).
Konsultanci powinni rozwiązać problem.
Jak zapłacić za zamówienie PayPo?
Za zamówienie można zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online.
Numer konta do wpłaty wysyłany jest w mailu od PayPo, informującym o złożeniu zamówienia.
PayPO udostępnia panel klienta, do którego logowanie nie jest obowiązkowe, ale warto z niego korzystać.
Znajdziesz tam bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji w tym:
- na jaki dzień wypada termin zapłaty (30 dni od transakcji)
- informacja o możliwości rozłożenia płatności na 4 wygodne raty po terminie odroczenia z pełną informacją o wysokości rat.
- opcja spłaty poprzez błyskawiczne płatności, dane do przelewu tradycyjnego, oraz do pobrania przekaz pocztowy.
- wysokość dostępnego limitu kredytowego.
Czy można dokonać zmian w zamówieniu złożonym z płatnością PayPo?
Modyfikacji w zamówieniu tak samo jak w przypadku wyboru innej metody płatności, można dokonać tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (BOK), poprzez telefon, mail, czat lub formularz kontaktowy dostępny na stronie.
Prosimy o kontakt, a nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też wariantu produktu.
Co robić, w przypadku nieotrzymania kodu aktywacyjnego od PayPo?
PayPo nie wysyła ponownie kodów potwierdzających zamówienie, więc jeśli kod nie został przesłany, należy złożyć nowe zamówienie, korzystając z zapisanego koszyka i dokładnie sprawdzić poprawność numeru komórkowego podawanego w danych do zamówienia.
Jeśli problem się powtórzy, należy skontaktować się z PayPo (https://paypo.pl/home/kontakt).
Konsultanci powinni rozwiązać problem.
Jak anulować zamówienia PayPo?
Sposób anulowania zamówienia z płatnością PayPo jest taki sam jak w przypadku zamówienia ze zwykłą płatnością. W tej sytuacji należy kontaktować się z naszymi konsultantami (telefon, czat, e-mail, formularz kontaktowy). Podczas kontaktu należy wskazać numer zamówienia do anulowania.
Klienci posiadający konto na stronie mogą anulować zamówienie samodzielnie, korzystając z zakładki "Moje konto- Moje zamówienia", gdzie należy wybrać szczegóły danego zamówienia, a następnie użyć przycisku "Anuluj zamówienie".
Jaka jest procedura zwrotu produktów zakupionych za pomocą PayPo?
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby tego dokonać, prosimy postępować zgodnie z instrukcją zwrotu zamieszczoną pod linkiem: https://born2be.pl/order-returns/authorize
Jeżeli zamówienie zostało już opłacone, serwis PayPo zwróci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki zwrotnej do Centrum Logistycznego. Zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z którego zostały wpłacone.
W przypadku zwrotu, gdy zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, pomniejszona zostanie wartość do jego opłacenia zgodnie z wartością zwracanego produktu lub gdy dokonany został zwrot całego zamówienia, serwis PayPo zmniejszy saldo o wartość produktów oraz koszt najtańszej dostępnej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie.
Serwis PayPo powinien również wysłać powiadomienie e-mail z podsumowaniem dokonanego zwrotu.
Sklep born2be.pl nie odbiera przesyłek zwrotnych nadanych opcją kurierską z płatnością przy odbiorze, jak również nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
Jak zareklamować produkt z płatnością PayPo?
Produkty opłacone za pomocą PayPo reklamuje się w ten sam sposób jak w przypadku płatności online lub przy odbiorze.
Wszystkie szczegóły jak zareklamować produkt dostępne są pod linkiem: https://born2be.pl/order-returns/authorize
Czy zostanę poinformowany w wymaganym terminie spłaty?
Informacja wysyłana jest poprzez e-mail oraz sms na 3 dni przed terminem płatności, w dniu płatności oraz 3 i 7 dni po terminie płatności.
Klient zawsze może sprawdzić tę informację w panelu Klienta PayPo.
Jak przebiega wymiana z płatnoscią PayPo?
Wymiana zamówienia opłaconego za pośrednictwem PayPo przebiega w ten sam sposób jak w przypadku innych form płatności.
Szczegóły znajdziesz w zakładce: https://born2be.pl/order-returns/authorize oraz w sekcji "Wymiana" (poniżej).
Co się stanie, jeżeli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Po 30 dniach kwota zamówienia jest automatycznie rozkładana na 4 raty.
Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty lub całości zamówienia.
Jak skontaktować się z PayPo?
Z PayPo można skontaktować się telefonicznie: +48 22 333 74 60 oraz za pomocą e-maila: info@paypo.pl
Wykorzystujemy pliki cookie oraz inne technologie, by nasz serwis był bezpieczny i godny zaufania. Z myślą o naszych Klientach chcemy mierzyć jego skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. W tym celu zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Sam możesz zadecydować jakie dane chcesz nam udostępniać - w tym celu przejdź do Ustawień preferencji. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Możesz także pozostawić wyłącznie ustawienia techniczne niezbędne do prawidłowego działania naszego serwisu - w tym celu kliknij Odmów. Jeśli wybierzesz opcję Akceptuję, zaakceptujesz ten fakt i wyrazisz zgodę na udostępnienie przez nas tych informacji podmiotom trzecim, takim jak nasi partnerzy marketingowi. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Ustawienia plików cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej strony. Bez ich zapisania niemożliwe byłoby przeglądanie naszych stron. Służą one między innymi do utrzymania sesji pomiędzy serwerem a urządzeniem użytkownika po zalogowaniu się na stronie, pozwalają nam również na ulepszanie treści, które udostępniamy w naszym serwisie
Pliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.
Te pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam tylko do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć, pliki te, służą również do określenia skuteczności naszych reklam i dostosowywaniu ich do naszych odbiorców.
Dzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy poszczególnymi elementami serwisu. Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie dostosowania treści stron do oczekiwań odbiorców.
Szukasz produktu, który wpadł Ci w oko? Prześlij jego zdjęcie, a znajdziemy dla Ciebie podobne.
Przeciągnij i upuść zdjęcie tutaj
lub
Dodaj zdjęcie
Zweryfikowane opinie
born2be
4,9/5
Nasze opinie pozyskiwane są przez zewnętrzne źródło i pochodzą od Kupujących. Dzięki temu masz pewność, że na born2be znajdziesz autentyczne opinie produktów.