Produkt nie spełnił oczekiwań?

Nic nie szkodzi.

Jeśli zamówiłeś paczkę za pośrednictwem

Poczta Polska

możesz ją również zwrócić za darmo.

Strzałka

Aby bezpłatnie odesłać przesyłkę postępuj według instrukcji poniżej

1.

Wejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main
i wpisz w wyszukiwarce nazwę sklepu: BORN2BE

  • 1. Podczas uzupełniania danych na stronie ezwroty.poczta-polska.pl
    w pierwszej kolejności należy dokonać wyboru sklepu, wpisując frazę BORN2BE, a następnie kliknąć w wyświetloną nazwę sklepu.
  • 2. Postępując w ten sposób nastąpi autouzupełnianie płatnika przesyłki czyli BORN2BE, ulica Aleja Krakowska 140A, 05-552 Marysin.
  • 3. Prosimy o nieużywanie opcji “Zwróć do sklepu, którego nie ma liście”, może spowodować to naliczenie dodatkowych opłat za przesyłkę, którymi Poczta Polska obciąży klienta – w tym wypadku Ciebie.
2.

Uzupełnij DANE ZWRACAJĄCEGO i wpisz NUMER ZAMÓWIENIA.

3.

Wydrukuj wygenerowany LIST PRZEWOZOWY, KTÓRY ZOSTANIE
DO CIEBIE WYSŁANY E-MAILEM. NIE MUSISZ NAKLEJAĆ GO NA PRZESYŁKĘ PONIEWAŻ ZROBI TO ZA CIEBIE PRACOWNIK POCZTY.

4.

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU I ZAPAKUJ GO DO PRZESYŁKI.
FORMULARZ ZWROTU ZOSTAŁ DO CIEBIE WYSŁANY RAZEM Z FAKTURĄ ZAKUPU. W PRZYPADKU JEGO BRAKU SKONTAKTUJ SIĘ Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA.

5.

Udaj się z paczką do wybranego przez Ciebie
punktu Poczty Polskiej i nadaj przesyłkę.
Masz na to 7 dni od momentu wygenerowania listu przewozowego.
WARTO PAMIĘTAĆ, ŻE MAŁE AGENCJE POCZTOWE MOGĄ NIE OBSŁUGIWAĆ USŁUGI EZWROTU, DLATEGO NAJLEPIEJ UDAĆ SIĘ DO TRADYCYJNEGO PUNKTU.

JEŻELI UDAŁO CI SIĘ PRZEJŚĆ PROCES PRZYGOTOWANIA ETYKIETY, SPRAWDŹ CZY
ADRESAT PRZESYŁKI BORN2BE JEST OZNACZONY JAKO JEJ PŁATNIK.
JEŻELI TAK, TO PRZESYŁKA ZOSTANIE NADANA BEZPŁATNIE.

Jeżeli w trakcie nadawania przesyłki w punkcie Pocztowym napotkasz trudności, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod +48 22 113 70 70, a my pomożemy rozwiązać problem od ręki.

Newsletter