Wesołych Świąt! Extra -30% na wszystko dla wszystkich z kodem: HOHOHO
SPRAWDŹ!
Wymiana, zwrot i reklamacja
Aby zgłosić lub zmodyfikować zgłoszenie zwrotu, wymiany lub reklamacji kliknij tutaj:
Klienci niezalogowani
Zwroty za pomocą emaila i nr zamówienia
Klienci zalogowani
Zwroty poprzez konto klienta
Zasady wymiany:
  • na wymianę produktu masz 14 dni kalendarzowych
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty, folii na odzież itp.),
  • wymianie nie podlegają m.in. kostiumy kąpielowe oraz bielizna (§10 ust. 1 Regulaminu Sklepu), a także towar, na którym widoczne są ślady użytkowania,
a) Klienci posiadający konto w sklepie:
  • mogą skorzystać z darmowej i bezgotówkowej wymiany, pod warunkiem że podczas składania zamówienia byli zalogowani na swoje konto,
  • produkt można wymienić na inny rozmiar tylko jeden raz (przy zachowaniu tego samego modelu i koloru),
  • nowy produkt zostanie wysłany po zatwierdzeniu zwrotu przez Centrum Logistyczne,
  • rezerwacja wymiany Twojego zamówienia zostanie anulowana po 7 dniach, dlatego nie zwlekaj z nadaniem paczki,
  • można wymienić dowolną ilość produktów z danego zamówienia, przy czym cały proces można zgłosić tylko jeden raz,
  • wymiana odbywa się bez dodatkowych opłat oraz zwrotów należności (na zasadzie wymiany bezgotówkowej).
b) Klienci nieposiadający konta w sklepie:
  • wymiana polega na zwrocie towaru i następnie na złożeniu nowego zamówienia,
  • produkt można wymienić do woli, nie ma ograniczeń co do modelu i koloru.
Ważne informacje:
  • Wymiana towaru jest bezpłatna dla klientów, którzy podczas składania zamówienia byli zalogowani na swoje konto :
    - wymiana zostanie realizowana w punktach bądź automatach paczkowych DPD,
    - po wypełnieniu formularza wymiany na naszej stronie, otrzymasz od DPD wiadomość e-mail z kodem do zwrotu,
    - kod będzie ważny przez 3 dni i pozwala na nadanie jednej paczki,
    - wystarczy czytelnie napisać kod na przesyłce i nadać paczkę w dogodnym dla Ciebie punkcie,
    - lista punktów i automatów paczkowych DPD dostępna tu: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/,
    - po zatwierdzeniu wymiany, produkt zostanie wysłany i będzie oczekiwał na odbiór w wybranym przez Ciebie punkcie bądź automacie paczkowym przez 7 dni.
  • Wymiana towaru dla klientów niezalogowanych albo nieposiadających konta w sklepie:
    - odbywa się na zasadzie zwrotu towaru i złożenia nowego zamówienia​
  • Formularz zwrotu:
    - jest niezbędny tylko w przypadku braku oryginalnego opakowania (np. pudełka na buty, folii na odzież itp.),
    - można go wydrukować z wiadomości e-mail, potwierdzającej nadanie Twojej przesyłki lub pobrać z konta klienta,
    - należy go włożyć do paczki.
  • Dodatkowe uwagi:
    - o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz wysyłce nowego produktu poinformujemy Cię SMS-em oraz wiadomością e-mail.
Zasady zwrotu:
  • na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty, folii na odzież itp.),
  • zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych,
  • zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które zostało wskazane),
  • zwrotom nie podlegają m.in. kostiumy kąpielowe oraz bielizna (§10 ust. 1 Regulaminu Sklepu), a także towar, na którym widoczne są ślady użytkowania lub wada produktu.
Zwrot można realizować:
  • online, za pomocą panelu Zwrotów:
    zaloguj się powyżej lub skorzystaj z linku z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, postępuj zgodnie ze wskazówkami.
  • tradycyjnie:
    uzupełnij formularz zwrotu,
    spakuj produkty w oryginalne opakowania.
Zwrot towaru zrealizujesz:
  1. w atrakcyjnej cenie specjalnie dla naszych klientów:
    - przysługuje niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie
    - koszt wynosi tylko 12,99 zł za paczkę zwrotną, nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu! 12,99 zł zostanie odliczone od zwracanej Ci kwoty.
    Jeśli wybierzesz taką formę, zwrot zrealizujesz:
    • w punktach bądź automatach paczkowych DPD:
      po zarejestrowaniu zwrotu w panelu online born2be, otrzymasz od DPD wiadomość mailową z kodem do zwrotu kod jest ważny przez 7 dni i umożliwia nadanie jednej paczki należy napisać go czytelnie na przesyłce, a następnie nadaj paczkę w dogodnym wybranym przez siebie punkcie bądź automacie paczkowym DPD (listę znajdziesz tu: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/)
    • kurierem DPD, który odbierze paczkę spod wskazanego przez Ciebie adresu:
      kuriera wybierzesz z panelu zwrotów, w momencie rejestracji, nie musisz mieć etykiety, kurier przychodzi z wydrukowaną naklejką.
    • paczkomatem InPost, w dowolnej chwili:
      wystarczy zarejestrować zwrot w panelu online i skorzystać z otrzymanego kodu nadania, masz 7 dni kalendarzowych na nadanie paczki.
    • w urzędach pocztowych Poczty Polskiej:
      w tym celu skorzystaj z etykiety zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online
      ​z wydrukowaną etykietą udaj się do urzędu pocztowego (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
      etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
  2. w cenach regularnych przewoźników:
    niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie, sam(a) decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot (zapłacisz stawki standardowe na rynku).
    Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
    Aby śledzić status zwrotu nadanego we własnym zakresie, zachowaj potwierdzenie nadania/numer listu przewozowego
Formularz zwrotu:
  • nie jest wymagany dla zwrotów realizowanych za pomocą formularza online, najważniejsze jest wysłanie produktów w ich oryginalnych opakowaniach, np. pudełku na buty, folii na odzież itp. Jeśli nie masz oryginalnego opakowania, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
  • jest niezbędny, jeśli nie możesz dokonać zwrotu online, możesz go wydrukować z wiadomości e-mail potwierdzającego nadanie Twojej przesyłki, przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie). Pamiętaj o dodaniu numeru telefonu, potrzebujemy go do sprawnego przeprowadzenia zwrotu.
Adres do zwrotu:
born2be.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Modyfikacja lub anulowanie zwrotu:
  • zgłoszony zwrot można anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) ​lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów),
  • modyfikacja zgłoszenia nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja zwrotu​.
Dodatkowe uwagi:
  • o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności poinformujemy Cię osobnymi wiadomościami SMS oraz e-mail,
  • w przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, razem z przelewem zwrotnym za odesłany towar, otrzymujesz również zwrot najtańszej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie, dostępnej podczas składania zamówienia. ​Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.
Zasady reklamacji:
  • Azagroup S.A. ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę:
    • fizyczną
    • lub prawną (rękojmia);
  • Azagroup S.A. odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi;
  • jeżeli Towar otrzymany ma wadę lub jest niezgodny z opisem zamieszczonym w Sklepie, klient ma możliwość złożenia reklamacji;
  • reklamacje rozpatrywane są w oparciu o bieżące przepisy zawarte w Ustawie o prawach konsumenta oraz Kodeksie Cywilnym.

    reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia. W przypadku pozytywnej decyzji klient otrzyma stosowną wiadomość mailową informującą o jednym z możliwych sposobów zakończenia reklamacji:
    • wymiana towaru na nowy
    • naprawa towaru
    • zwrot środków
    • częściowy zwrot środków
  • w wypadku naprawy towaru, zostanie ona wykonana na koszt firmy i w jak najkrótszym terminie. Po naprawieniu towaru odeślemy go bezpłatnie do klienta kurierem na adres podany w zamówieniu, o czym zostanie poinformowany w wiadomości mailowej.
  • w sytuacji, gdy sprzedawca poprosi o odesłanie towaru w celu rozpatrzenia reklamacji lub jego naprawy, klient powinien odesłać towar w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od daty otrzymania etykiety do darmowego zwrotu towaru. W przypadku niezachowania tego terminu reklamacja zostanie automatycznie odrzucona.
  • jeżeli klient nie dostarczył wystarczających zdjęć do wydania decyzji w sprawie zgłoszonej reklamacji, zostanie poproszony o dostarczenie odpowiednich zdjęć w terminie 14 dni od otrzymania prośby o ich dosłanie. W przypadku niezachowania tego terminu reklamacja również zostanie automatyczne uznana za odrzuconą.
  • w przypadku odrzucenia reklamacji klient otrzyma wiadomość mailową z uzasadnieniem naszej decyzji;
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji Online;
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta; postępuj zgodnie ze wskazówkami.
  • poza wiadomościami mailowymi, klient może sprawdzić status reklamacji również w panelu Reklamacji Online oraz na swoim koncie klienta.
Reklamacja produktu nowego
  • sporadycznie może się zdarzyć, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem. W tym przypadku możesz zgłosić wymianę lub poprosić o zwrot środków, naprawę, a także częściowy zwrot środków.
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji Online;
  • z wymiany mogą skorzystać wyłącznie klienci posiadający konto w sklepie w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu, postępuj zgodnie ze wskazówkami z panelu;
  • jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, wyślij do nas wiadomość na adres reklamacje@born2be.pl, do wiadomości dodaj 2-3 zdjęcia towaru przedstawiające wadę lub obrazujące powstały z produktem problem;
  • jeśli zgłoszona reklamacja okaże się bezzasadna (produkt nie będzie miał wskazanych wad lub będzie nosił ślady użytkowania, które sugerują akceptację wady przez klienta), sklep może obciążyć Cię kosztami przesyłki zwrotnej.
Ważne!
  • w przypadku konieczności odesłania towaru, niezbędne jest oryginalne opakowanie; jeśli go nie posiadasz, włóż do pudełka uzupełniony formularz reklamacyjny;
  • jeśli wybierzesz inną formę odesłania niż tę, którą oferujemy, ponosisz koszt odesłania przesyłki (zwrócimy Ci go w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji);
  • przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej;
  • maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł;
  • sklep nie przejmuje paczek wysyłanych za pobraniem.
Formularz reklamacyjny:
  • przykładowy formularz reklamacyjny znajdziesz tu (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie);
  • formularz odstąpienia od umowy odgrywa również rolę formularza reklamacyjnego; możesz go wydrukować z e-maila potwierdzającego nadanie Twojego zamówienia.
Pamiętaj! Formularz reklamacji nie jest potrzebny w przypadku zgłoszenia reklamacji online. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy nie posiadasz oryginalnego opakowania produktu.
Adres do odesłania reklamacji:
born2be.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Na odesłanie wadliwego produktu masz 14 dni od dnia otrzymania od sprzedawcy etykiety do darmowego zwrotu towaru.
Modyfikacja lub anulowanie reklamacji zgłoszonych online:
  • zgłoszoną reklamację możesz anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów);
  • modyfikacja zgłoszenia nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja reklamacji.
Dodatkowe uwagi:
  • wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji.
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o sposobie zakończenia reklamacji.
Reklamacja produktu używanego
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji Online;
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta; postępuj zgodnie ze wskazówkami;
  • jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, wyślij wiadomość e-mail na reklamacje@born2be.pl (załącz 2-3 zdjęcia z opisem wady oraz uzupełniony formularz reklamacyjny).​
    Wiadomość e-mail nie może przekroczyć 20MB​.
  • wszystkie zgłoszenia będą rozpatrzone przez Dział Reklamacyjny, który poinformuje Cię drogą mailową o dalszych etapach;
  • w razie problemów lub zapytań, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wskazówki dotyczące zdjęć:
  • maksymalny rozmiar pojedynczego zdjęcia to 5MB;
  • jeżeli reklamacja dotyczy obuwia, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości;
  • jeśli reklamacją dotyczy odzieży, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości.
Formularz reklamacyjny:
  • przykładowy formularz reklamacyjny znajdziesz tu (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie);
  • formularz odstąpienia od umowy odgrywa również rolę formularza reklamacyjnego; możesz go wydrukować z e-maila potwierdzającego nadanie Twojego zamówienia.
Modyfikacja lub anulowanie reklamacji zgłoszonych online:
  • zgłoszoną reklamację możesz anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów);
  • modyfikacja zgłoszenia nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja reklamacji.
Dodatkowe uwagi:
  • wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia.
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o sposobie zakończenia reklamacji.
Dokonaj zwrotu lub wymiany podając email i nr zamówienia
Jak to działa?
1. Zaloguj się do panelu
2. Wybierz produkt i powód odesłania
3. Przygotuj paczkę
4. Wyślij przesyłkę
5. Otrzymaj zwrot pieniędzy
Potrzebujesz więcej informacji?
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.