Zwrot

Krok 1

Uzupełnij formularz zwrotu

  • na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki
  • uzupełnij formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz w przesyłce razem z fakturą lub jako załącznik do wiadomości mailowej z informacją o nadaniu paczki
  • podanie powodu zwrotu nie jest konieczne, ale będziemy wdzięczni za każdą pomocną wskazówkę
  • jeśli zamówiłeś paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, przysługuje Ci prawo do darmowego zwrotu. Sprawdź tutaj jak uzyskać etykietę, która jest ważna przez 7 dni od daty wygenerowania. Paczki w ramach darmowego zwrotu przyjmowane są wyłącznie w urzędach pocztowych. Nie są obsługiwane w agencjach pocztowych lub punktów odbioru typu Żabka, Orlen, Ruch.
parcel Created with Sketch.

Krok 2

Przygotuj paczkę

  • zapakuj zwracany produkt, w oryginalne opakowanie (np. pudełko na buty, folia na odzież itp.), wraz z wypełnionym formularzem zwrotu
  • produkty z kilku zamówień możesz odesłać w jednej przesyłce; pamiętaj o włożeniu odpowiednich formularzy do każdego z zamówień
  • starannie zabezpiecz przesyłkę przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

Krok 3

Nadaj przesyłkę

  • paczkę ze zwracanym produktem nadaj na poniższy adres:
    born2be.pl – Centrum Logistyczne
    Aleja Krakowska 140A
    05-552 Marysin

WAŻNE! Przesyłki wysłane za pobraniem oraz te, które zostaną nadane za pośrednictwem Paczkomatów nie będą odbierane!

  • w przypadku niedołączenia formularzu odstąpienia od umowy, prosimy o wysłanie zdjęcia uzupełnionego formularza na adres e-mail: info@born2be.pl
icon-wallet

Krok 4

Poczekaj na zwrot pieniędzy

  • zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie
  • o zatwierdzeniu zwrotu towaru i należności sklep poinformuje Cię poprzez osobne wiadomości SMS oraz E-mail
  • razem z przelewem zwrotnym za odesłany produkt, realizujemy również zwrot najtańszej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie, dostępnej podczas składania zamówienia. Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.
  • zwrot zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto wskazane na formularzu odstąpienia od umowy).

Wymiana

JAK MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?

Krok 1

Zwróć produkt

W naszym sklepie wymiana towaru polega na zwrocie i złożeniu nowego zamówienia.

Bezgotówkowa wymiana nie jest możliwa.

Wykonaj zwrot zgodnie z powyższymi wskazówkami, a następnie złóż nowe odrębne zamówienie.

Zwrot środków za odesłany produkt otrzymasz w ciągu 14 dni liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie.

buy Created with Sketch.

Krok 2

Złóż nowe zamówienie

Dodaj do koszyka wybrane produkty i złóż zamówienie. Spróbuj zrobić to sprawnie, bo produkt w każdym momencie może zostać wyprzedany.

Nowe zamówienie opłać od razu lub później -przy odbiorze bądź po 21 dniach – Twisto.

REKLAMACJA

icon-e-mail

Krok 1

Wyślij wiadomość e-mail

Wyślij zdjęcia wadliwego lub niezgodnego produktu w wiadomości mailowej na adres info@born2be.pl wraz z opisem wady i numerem zamówienia. Jeśli nie znasz numeru zamówienia, napisz numer telefonu podany podczas składania zamówienia.

PAMIĘTAJ!

Wiadomość nie może przekraczać 20 Mb, w przeciwnym wypadku nie zostanie ona wyświetlona na naszej skrzynce mailowej.

Krok 2

Poczekaj na informację zwrotną

Zaczekaj na odpowiedź ze strony biura obsługi klienta. W przypadku wstępnej akceptacji przekazana zostanie instrukcja jak odesłać produkt za darmo do naszego centrum logistycznego. Jeżeli reklamacja zostanie na tym etapie odrzucona, otrzymasz informację zwrotną wraz z uzasadnieniem.

send-parcel Created with Sketch.

Krok 3

Przygotuj paczkę

Zapakuj wadliwy towar w oryginalne opakowanie, wypełnij formularz odstąpienia od umowy (który jest również formularzem reklamacyjnym) oraz podaj poprawny powód odesłania na formularzu.

Postępuj zgodnie z przesłaną instrukcją od BOK.

Jeśli zapomnisz umieścić formularza reklamacyjnego w przesyłce, należy wypełnić go i przesłać w formie zdjęcia lub skanu w formacie .pdf na adres info@born2be.pl wraz z krótką informacją, dlaczego przesyłasz do nas formularz.

calendar Created with Sketch. 14

Krok 4

Zwrot pieniędzy

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wydanie ostatecznej opinii będzie możliwe dopiero po badaniu organoleptycznym, któremu produkt zostanie poddany w naszym Centrum Logistycznym. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia paczki na magazyn.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie (płatność z góry). W przypadku płatności przy odbiorze konieczne jest podanie na formularzu numeru konta, na jakie ma zostać wykonany przelew zwrotny.

Przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej. Maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.

newsletter