Zwrot

Krok 1

Uzupełnij formularz zwrotu

Uzupełnij pola formularza odstąpienia od umowy, który znajdziesz w przesyłce razem z fakturą lub jako załącznik do wiadomości mailowej z informacją o nadaniu paczki.

Podanie powodu zwrotu nie jest konieczne, ale będziemy wdzięczni za każdą pomocną wskazówkę.

parcel Created with Sketch.

Krok 2

Przygotuj paczkę

Zapakuj zwracany produkt, w oryginalne opakowanie, wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Starannie zabezpiecz przesyłkę przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

Krok 3

Nadaj przesyłkę

Zwracany produkt nadaj paczką na poniższy adres:

born2be.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

WAŻNE! Przesyłki wysłane za pobraniem oraz te, które zostaną nadane za pośrednictwem Paczkomatów nie będą odbierane!

icon-wallet

Krok 4

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Zwrot środków pieniężnych nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych, uwzględnianych od chwili odebrania paczki.

Zwrot otrzymasz na numer konta bankowego, który został przez Ciebie podany w formularzu zwrotów.

Jeśli formularz odstąpienia od umowy, nie został dołączony do przesyłki, prosimy o wysłanie zdjęcia uzupełnionego formularza na adres e-mail: info@born2be.pl

Wymiana

JAK MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?

Krok 1

Zwróć produkt

W naszym sklepie wymiana towaru jest bardzo prosta! Wykonaj zwrot zgodnie z powyższymi wskazówkami.

buy Created with Sketch.

Krok 2

Złóż nowe zamówienie

Dodaj do koszyka wybrane produkty i złóż zamówienie.

Spróbuj zrobić to sprawnie, bo produkt w każdym momencie może zostać wyprzedany.

Nowe zamówienie opłać od razu lub później -przy odbiorze bądź po 21 dniach – korzystając z opcji płatności Twisto.

Zwrot środków za odesłany produkt otrzymasz w ciągu 14 dni liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie.

REKLAMACJA

icon-e-mail

Krok 1

Wyślij wiadomość e-mail

Wyślij zdjęcia wadliwego lub niezgodnego produktu w wiadomości mailowej na adres info@born2be.pl wraz z opisem wady i numerem zamówienia. Jeśli go nie znasz, napisz numer telefonu podany podczas składania zamówienia.

PAMIĘTAJ! Wiadomość nie może przekraczać 20 Mb, w przeciwnym wypadku nie zostanie ona wyświetlona na naszej skrzynce mailowej.

Krok 2

Poczekaj na informację zwrotną

Zaczekaj na odpowiedź ze strony biura obsługi klienta. Dostaniesz informację na temat zgłoszonej reklamacji oraz w przypadku jej uznania, przekazana zostanie instrukcja jak odesłać produkt za darmo do naszego centrum logistycznego.

Złóż nowe zamówienie, jeśli chcesz otrzymać pozbawiony wad produkt.

Jeżeli w zamówieniu użyty był kod rabatowy lub promocja, to również w kolejnym zamówieniu zostanie to uwzględnione. Należy skontaktować się z nami w celu dostosowania wartości zamówienia do poprzedniego.

send-parcel Created with Sketch.

Krok 3

Przygotuj paczkę

Zapakuj wadliwy towar w oryginalne opakowanie, wypełnij formularz odstąpienia od umowy oraz podaj poprawny powód odesłania na formularzu.

Postępuj zgodnie z przesłaną instrukcją od BOK.

calendar Created with Sketch. 14

Krok 4

Zwrot pieniędzy

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji, która nastąpi w ciągu 14 kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę w tej samej postaci, jaką otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie(płatność z góry). W przypadku płatności przy odbiorze konieczne jest podanie numeru konta, na jakie ma zostać wykonany zwrot.

Jeżeli przysługuje Ci zwrot kosztów odesłania towaru, otrzymasz go w oddzielnym przelewie.

W przypadku odrzucenia reklamacji, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.

newsletter