Wiosenny haul zakupowy! Extra -25% na wszystko dla Klubowiczów z kodem: HAUL
SPRAWDŹ!
Wymiana, zwrot i reklamacja
Aby zgłosić lub zmodyfikować zgłoszenie zwrotu, wymiany lub reklamacji kliknij tutaj:
Klienci niezalogowani
Zwroty za pomocą emaila i nr zamówienia
Klienci zalogowani
Zwroty poprzez konto klienta
Zasady wymiany:
  • na wymianę produktu masz 14 dni kalendarzowych
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty, folii na odzież itp.),
  • wymianie nie podlegają m.in. kostiumy kąpielowe oraz bielizna (§10 ust. 1 Regulaminu Sklepu), a także towar, na którym widoczne są ślady użytkowania,
  • jeśli zdarzy się, że wyjątkowo otrzymasz produkt z wadą, masz zawsze możliwość bezpłatnej wymiany – szczegóły w zakładce „Reklamacje”​.
a) Klienci posiadający konto w sklepie:
  • mogą skorzystać z darmowej i bezgotówkowej wymiany, pod warunkiem że podczas składania zamówienia byli zalogowani na swoje konto,
  • produkt można wymienić na inny rozmiar tylko jeden raz (przy zachowaniu tego samego modelu i koloru),
  • nowy produkt zostanie wysłany po zatwierdzeniu zwrotu przez Centrum Logistyczne,
  • rezerwacja wymiany Twojego zamówienia zostanie anulowana po 7 dniach, dlatego nie zwlekaj z nadaniem paczki,
  • można wymienić dowolną ilość produktów z danego zamówienia, przy czym cały proces można zgłosić tylko jeden raz,
  • wymiana odbywa się bez dodatkowych opłat oraz zwrotów należności (na zasadzie wymiany bezgotówkowej).
b) Klienci nieposiadający konta w sklepie:
  • wymiana polega na zwrocie towaru i następnie na złożeniu nowego zamówienia,
  • produkt można wymienić do woli, nie ma ograniczeń co do modelu i koloru.
Ważne informacje:
  • Wymiana towaru jest bezpłatna dla klientów, którzy podczas składania zamówienia byli zalogowani na swoje konto :
    - wymiana zostanie realizowana firmą kurierską DPD,
    - kurier odbierze paczkę spod wskazanego adresu,
    - kurier przychodzi z wydrukowaną naklejką,
    - o dokładnej dacie odbioru zostaniesz poinformowany przez firmę DPD (wiadomość e-mail oraz SMS).
  • Wymiana towaru dla klientów niezalogowanych albo nieposiadających konta w sklepie:
    - odbywa się na zasadzie zwrotu towaru i złożenia nowego zamówienia​
  • Formularz zwrotu:
    - jest niezbędny tylko w przypadku braku oryginalnego opakowania (np. pudełka na buty, folii na odzież itp.),
    - można go wydrukować z wiadomości e-mail, potwierdzającej nadanie Twojej przesyłki lub pobrać z konta klienta,
    - należy go włożyć do paczki.
  • Dodatkowe uwagi:
    - o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz wysyłce nowego produktu poinformujemy Cię SMS-em oraz wiadomością e-mail.
Zasady zwrotu:
  • na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty, folii na odzież itp.),
  • zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych,
  • zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które zostało wskazane),
  • zwrotom nie podlegają m.in. kostiumy kąpielowe oraz bielizna (§10 ust. 1 Regulaminu Sklepu), a także towar, na którym widoczne są ślady użytkowania lub wada produktu.
Zwrot można realizować:
  • online, za pomocą panelu Zwrotów:
    zaloguj się powyżej lub skorzystaj z linku z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, postępuj zgodnie ze wskazówkami.
  • tradycyjnie:
    uzupełnij formularz zwrotu,
    spakuj produkty w oryginalne opakowania.
Zwrot towaru zrealizujesz:
  1. Bezpłatnie, jeśli należysz do born2be Club na poziomie Gold:
    przysługuje niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie​
    zwrot nadasz w punktach DPD Pickup (lista punktów dostępna pod linkiem)​
    w tym celu skorzystaj z etykiety darmowego zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia
    ​etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania
    ​ z bezpłatnego zwrotu możesz skorzystać 1 raz do każdego z zamówień​.
  2. w atrakcyjnej cenie specjalnie dla naszych klientów:
    przysługuje niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie, płacisz tylko 12,99 zł za paczkę zwrotną, nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu! 12,99 zł zostanie odliczone od zwracanej Ci kwoty.
    Jeśli wybierzesz taką formę, zwrot zrealizujesz:
    • kurierem DPD, który odbierze paczkę spod wskazanego przez Ciebie adresu:
      kuriera wybierzesz z panelu zwrotów, w momencie rejestracji, nie musisz mieć etykiety, kurier przychodzi z wydrukowaną naklejką.
    • paczkomatem InPost, w dowolnej chwili:
      wystarczy zarejestrować zwrot w panelu online i skorzystać z otrzymanego kodu nadania, masz 7 dni kalendarzowych na nadanie paczki.
    • w urzędach pocztowych Poczty Polskiej:
      w tym celu skorzystaj z etykiety zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online
      ​z wydrukowaną etykietą udaj się do urzędu pocztowego (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
      etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
  3. w cenach regularnych przewoźników:
    niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie, sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot, zapłacisz stawki standardowe na rynku.
    Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
    Aby śledzić status zwrotu nadanego we własnym zakresie, zachowaj potwierdzenie nadania/numer listu przewozowego
Formularz zwrotu:
  • nie jest wymagany dla zwrotów realizowanych za pomocą formularza online, najważniejsze jest wysłanie produktów w ich oryginalnych opakowaniach, np. pudełku na buty, folii na odzież itp. Jeśli nie masz oryginalnego opakowania, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
  • jest niezbędny, jeśli nie możesz dokonać zwrotu online, możesz go wydrukować z wiadomości e-mail potwierdzającego nadanie Twojej przesyłki, przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie). Pamiętaj o dodaniu numeru telefonu, potrzebujemy go do sprawnego przeprowadzenia zwrotu.
Adres do zwrotu:
born2be.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Modyfikacja lub anulowanie zwrotu:
  • zgłoszony zwrot można anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) ​lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów),
  • modyfikacja zgłoszenia nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja zwrotu​.
Dodatkowe uwagi:
  • o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności poinformujemy Cię osobnymi wiadomościami SMS oraz e-mail,
  • w przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, razem z przelewem zwrotnym za odesłany towar, otrzymujesz również zwrot najtańszej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie, dostępnej podczas składania zamówienia. ​Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.
Zasady reklamacji:
  • Azagroup S.A. ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę :
    • fizyczną
    • lub prawną (rękojmia);
  • Azagroup S.A. odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi;
  • jeżeli Towar otrzymany ma wadę lub jest niezgodny z opisem zamieszczonym w Sklepie, klient ma możliwość złożenia reklamacji ;
  • jeśli reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie, zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu. ​W przypadku płatności przy odbiorze konieczne jest podanie numeru konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot.​
  • w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji ;
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji Online;
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta; postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Reklamacja produktu nowego
  • sporadycznie może się zdarzyć, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem. W tym przypadku możesz dokonać wymiany lub bezpłatnie odesłać towar.
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji Online;
  • z wymiany mogą skorzystać wyłącznie klienci posiadający konto w sklepie, postępuj zgodnie ze wskazówkami z panelu;
  • wszyscy klienci mogą bezpłatnie odesłać towar, postępuj zgodnie ze wskazówkami z panelu (zaloguj się powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta);
  • jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: info@born2be.pl, by otrzymać etykietę do darmowego odesłania paczki;
  • jeśli zgłoszona reklamacja okaże się bezpodstawna (produkt nie będzie posiadł wskazanych wad), sklep może obciążyć Cię kosztami przesyłki zwrotnej.
Ważne!
  • w przypadku reklamacji, niezbędne jest oryginalne opakowanie; jeśli go nie posiadasz, włóż do pudełka uzupełniony formularz reklamacyjny;
  • jeśli wybierzesz inną formę odesłania niż tę, którą oferujemy, ponosisz koszt odesłania przesyłki (zwrócimy Ci go w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji);
  • przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej;
  • maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł;
  • sklep nie przejmuje paczek wysyłanych za pobraniem.
Formularz reklamacyjny:
  • przykładowy formularz reklamacyjny znajdziesz tu (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie);
  • formularz odstąpienia od umowy odgrywa również rolę formularza reklamacyjnego; możesz go wydrukować z e-maila potwierdzającego nadanie Twojego zamówienia.
Pamiętaj! Formularz reklamacji nie jest potrzebny w przypadku zgłoszenia reklamacji online. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy nie posiadasz oryginalnego opakowania produktu.
Adres do odesłania reklamacji:
born2be.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
Modyfikacja lub anulowanie reklamacji zgłoszonych online:
  • zgłoszoną reklamację możesz anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów);
  • modyfikacja zgłoszenia nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja reklamacji.
Dodatkowe uwagi:
  • wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.
Reklamacja produktu używanego
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji Online;
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta; postępuj zgodnie ze wskazówkami;
  • jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, wyślij wiadomość e-mail na reklamacje@born2be.pl (załącz 2-3 zdjęcia z opisem wady oraz uzupełniony formularz reklamacyjny).​
    Wiadomość e-mail nie może przekroczyć 20MB​.
  • wszystkie zgłoszenia będą rozpatrzone przez Dział Reklamacyjny, który poinformuje Cię drogą mailową o dalszych etapach;
  • w razie problemów lub zapytań, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wskazówki dotyczące zdjęć:
  • maksymalny rozmiar pojedynczego zdjęcia to 5MB;
  • jeżeli reklamacja dotyczy obuwia, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości;
  • jeśli reklamacją dotyczy odzieży, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości.
Formularz reklamacyjny:
  • przykładowy formularz reklamacyjny znajdziesz tu (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie);
  • formularz odstąpienia od umowy odgrywa również rolę formularza reklamacyjnego; możesz go wydrukować z e-maila potwierdzającego nadanie Twojego zamówienia.
Modyfikacja lub anulowanie reklamacji zgłoszonych online:
  • zgłoszoną reklamację możesz anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów);
  • modyfikacja zgłoszenia nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja reklamacji.
Dodatkowe uwagi:
  • wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.
Dokonaj zwrotu lub wymiany podając email i nr zamówienia
Jak to działa?
1. Zaloguj się do panelu
2. Wybierz produkt i powód odesłania
3. Przygotuj paczkę
4. Wyślij przesyłkę
5. Otrzymaj zwrot pieniędzy
Potrzebujesz więcej informacji?
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.