Organizatorem akcji promocyjnej jest Twisto Polska Sp. z.o.o, która przygotowała dla naszych subskrybentów akcje promocyjną 100zł na zakupy w Born2be!

Jak odebrać darmowe 100 zł dla naszych subskrybentów na zakupy w Born2be? To proste!

1

Nie jesteś naszym subskrybentem? Możesz zapisać się tutaj!

Wykonane

Gratulacje! Pierwszy krok jest już za Tobą!

2

Załóż konto w Twisto i odbierz 100 zł na zakupy w naszym sklepie


Co to jest Twisto?

Twisto to bardzo wygodny sposób płatności dostępny w Born2be! Składasz zamówienie i jako metodę płatności wybierasz Twisto. Otrzymujesz paczkę, a na uregulowanie płatności BEZ dodatkowych opłat masz nawet do 45 dni.

To co mam zrobić, aby odebrać 100 zł na zakupy w Born2be?

Kliknij w przycisk „Załóż konto w Twisto” (znajdziesz go nieco niżej) i wypełnij formularz rejestracji.

Rejestracja w Twisto jest bardzo prosta! Zajmie Ci kilka chwil i musi zakończyć się pozytywną weryfikacją, aby otrzymać prezent. Podane przez Ciebie dane muszą być prawdziwe.

Zwykle weryfikacja wniosku trwa do 15 min. W niektórych przypadkach czas ten może się wydłużyć do 2 dni roboczych. Jeśli złożysz wniosek o konto w weekend lub dni świąteczne, Twisto rozpatrzy go w następnym dniu roboczym. Aby wniosek został zaakceptowany jak najszybciej, ważne jest aby podane dane były prawdziwe i pozbawione wszelkich błędów tj. literówek czy zdrobnień. Po zakończeniu weryfikacji dostaniesz powiadomienie od Twisto drogą mailową i SMSem.

Pamiętaj, aby dokonać rejestracji w Twisto tylko i wyłącznie poprzez kliknięcie poniższego przycisku “Załóż konto w Twisto” - to jedyna możliwość, aby otrzymać 100 zł do wykorzystania w naszym sklepie.

Więcej informacji i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ) znajdziesz na dole strony.

3

Czekasz na weryfikację konta? Wybierz produkty, za które zapłacisz, wykorzystując otrzymane 100 zł.


Sprawdź naszą ofertę Nowości, Bestsellerów albo Wyprzedaży i przygotuj się już teraz na tę wspaniałą okazję! Możesz je dodać do Listy Życzeń lub koszyka, aby móc później szybko i wygodnie dokończyć zakupy.

4

Weryfikacja zakończona pozytywnie? Czas na wykorzystanie otrzymanego prezentu!


Gdy przejdziesz pozytywnie weryfikację na Twoim koncie Twisto pojawi się rabat w postaci 100 pkt, które mają równowartość 100 zł (1pkt=1zł). Wykorzystaj je do zapłacenia za wybrane produkty.

Więcej informacji i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ) znajdziesz na dole strony

5

Gratulacje! Właśnie udało Ci się zaoszczędzić 100 zł :)


To już wszystko! Poszło bardzo sprawnie i przyjemnie, prawda?

Pełen regulamin promocji „Odbierz 100zł na zakupy w Born2be” możesz pobrać klikając tutaj.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Czym jest Twisto Free i jak działa?

Konto Twisto Free to aplikacja i karta, które ułatwią Ci życie. Rób zakupy dzisiaj, a później opłacisz je bez żadnych kosztów nawet do 45 dni. Jeśli chwilowo zabraknie Ci środków, możesz za niewielką opłatą odłożyć płatność na kolejny miesiąc.

Jak to działa?

  1. Znajdź to, co Ci się podoba
  2. Wybierz Twisto jako metodę płatności
  3. Odbierz przesyłkę
  4. Zapłać nawet do 45 dni za zakupy

Co zyskujesz?

  • Konto z odnawialnym limitem wydatków
  • Kartę MasterCard z najlepszymi kursami walut (całkowicie za darmo)
  • Zakupy na “jeden klik” w Born2Be
  • Kontrola codziennych wydatków w przeglądarce internetowej oraz w aplikacji w telefonie
  • Nowość! Już niebawem podzielisz swój rachunek ze znajomymi oraz zapłacisz za zakupy przy użyciu Apple Pay.

2. Jak długo potrwa weryfikacja mojego wniosku o konto w Twisto?

Zwykle weryfikacja wniosku trwa do 15 min. W niektórych przypadkach czas ten może się wydłużyć do 2 dni roboczych.

1. Jeśli złożysz wniosek o konto w weekend lub dni świąteczne, rozpatrzymy go w następnym dniu roboczym.

2. Wniosek złożony po godzinie 16 w dniu roboczym zostanie rozpatrzony następnego dnia roboczego.

Aby wniosek został zaakceptowany jak najszybciej, ważne jest aby podane dane były zgodne z prawdą i pozbawione wszelkich błędów tj. literówek czy zdrobnień.

3. Gdzie mogę zarejestrować swoje konto w Twisto?

Promocja Odbierz do 100zł na zakupy jest kierowana do osób które są zapisane do usługi newsletter.

Zapisałaś/es się do newslettera wcześniej? Jesteś już o krok bliżej! Sprawdź skrzynkę i poszukaj wiadomości o tytule „Odbierz 100zł na zakupy od Born2be”. Kliknij w znajdujący się w niej przycisk „Załóż konto w Twisto”. Zostaniesz przekierowany do procesu rejestracji. Nie poprosimy Cię o żadne dane, o jakie nie zapytałby bank. Nie martw się, Twoje dane są z nami bezpieczne.

Po przejściu wszystkich etapów, poczekaj na weryfikację wniosku. W przypadku pozytywnej decyzji, otrzymasz 100 punktów, które możesz wykorzystać do spłaty swoich zamówień na Born2be.pl.

4. Jakie dane muszę podać podczas rejestracji konta w Twisto?

Podczas rejestracji Twisto nie poprosi Cię o żadne dane o jakie nie zapytałby Cię bank. Nie martw się - Twoje dane będą bezpieczne.

W trakcie rejestracji zostaniesz poproszony o podanie m.in. swoich danych kontaktowych, numeru PESEL oraz informacji, które pomogą nam dopasować Twój limit na wydatki.

5. Co zrobić, kiedy otrzymam negatywną odpowiedź w sprawie weryfikacji Twisto?

Twój wniosek jest dokładnie analizowany pod kątem danych, jakie nam dostarczyłeś. Jeśli jednak nie zgadzasz się z decyzją Twisto, masz prawo odwołać się od wniosku - w tym celu skontaktuj się mailowo: kontakt@twisto.pl lub telefonicznie +48 22 263 02 10

6. Co w przypadku, gdy mam już konto Twisto i też chcę skorzystać z promocji?

Niestety, ale promocja dotyczy jedynie użytkowników, którzy nie posiadają konta Twisto.

Możesz za to zainteresować promocją innych członków rodziny, bądź znajomych, którzy jeszcze nie posiadają konta w Twisto.

7. Jak "zapłacić" za zamówienie z użyciem Twisto?

Żeby dokonać z zakupów z Twisto, wybierz metodę płatności Twisto Pay „Kup teraz, zapłać później z Twisto”. Wystarczy jeden klik i gotowe! My zapłacimy za Twoje zamówienie, podczas gdy Ty możesz już tylko czekać na przesyłkę.

8. Jak wygląda spłata zamówienia w Twisto?

Spłaty możesz wygodnie dokonać z poziomu konta Twisto (strona www.twisto.pl lub w aplikacji mobilnej). W tym celu zaznacz chęć spłaty przyznanymi punktami, a jeśli zamówienie przekroczyło kwotę 100zł jego nadwyżkę spłać wygodnie BLIKiem, bądź inną dostępną formą płatności.

9. Jaki jest termin spłaty zamówienia w Twisto?

Termin splaty dla Twisto Free to max 45 dni - ostateczny dzień spłaty to 15 dzień miesiąca następującego po miesiącu w którym zakup został dokonany. Spłaty dokonujesz logując się na swoje konto w Twisto.

10. Ile mam czasu na wykorzystanie otrzymanych 100 zł?

Promocja trwa do odwołania ale zachęcamy wykorzystać otrzymane punkty jak najszybciej, aby nie przegapić najlepszych promocji na Born2be.pl.

11. Czy ta promocja łączy się z innymi promocjami dostępnymi w sklepie?

Tak - jako, że punkty bonusowe otrzymane po pozytywnej rejestracji konta wykorzystujesz dopiero przy spłacie, możesz korzystać z dowolnych promocji i kodów rabatowych w sklepie Born2be.

12. Czy mogę wymienić otrzymane punkty na gotówkę?

Punkty można jedynie wykorzystać na spłatę zakupów dokonanych przy użyciu metody Twisto Pay.

13. Jak wygląda proces zwrotu przy zakupie z Twisto?

Tak samo jak w przypadku zwrotu towaru opłaconego inna metodą płatności. Jeśli zwrot zostanie przyjęty, sklep przekaże informacje do Twisto o częściowym ITD. ITD o częściowym/całkowitym anulowaniu zamówienia. Następnie Twisto wyśle do Ciebie mailowo korektę zamówienia z nową sumą do zapłaty lub z potwierdzeniem o całkowitym anulowania zamówienia jeśli odeślesz wszystkie produkty.

14. Czym się różni Twisto Free od Twisto Pay?

Twisto Pay to metoda płatności dzięki której możesz dokonać zakupów dzisiaj, a zapłacić za nie w ciągu 21 dni bez dodatkowych opłat podając jedynie swoje podstawowe dane. Aby zyskać wyższy limit na transakcję (nawet do 15000 PLN) oraz więcej czasu na spłatę (nawet do 45 dni) zarejestruj się i zostań posiadaczem konta Twisto Free. Płać w sklepach internetowych metodą płatności Twisto lub stacjonarnych przy użyciu karty Twisto. Wszystkie swoje wydatki kontroluj w naszej aplikacji. Niebawem konto Twisto Free pozwoli Ci również dzielić rachunki (np. za obiad) ze znajomymi oraz płacić przy użyciu Apple Pay.

15. Jak skontaktować się z Twisto?

Możesz skontaktować się z Twisto mailowo kontakt@twisto.pl lub telefonicznie +48 22 263 02 10.

Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie? Zapraszamy do kontaktu z infolinią Twisto pod numerem: +48 22 263 02 10

Zostaw wiadomość