Nasza jesienna kampania Mów Do Mnie Teraz z udziałem najgorętszego nazwiska w polskim show-biznesie Małgorzaty Rozenek-Majdan to wejście w świat Bohemy i ukłon w stronę wolności zapoczątkowanej w kulturze hippie lat 70. Wybór twarzy kampanii był więc dla nas oczywisty. Świadoma siebie, pewna swoich wartości i przekonań, charyzmatyczna osobowość telewizyjna – Małgorzata Rozenek-Majdan idealnie wkomponowała się w styl artystycznej Bohemy.
Co stanowiło główną inspirację naszej najnowszej kampanii? Genezy należy upatrywać w szepcie i jednym słowie – teraz. Ma ono stanowić wezwanie do działania tu i teraz. Ma być drogowskazem do inspirowania, poznawania i bycia. Mów do mnie teraz to nawiązanie do słynnych słów Małgorzaty Rozenek-Majdan wypowiedzianych w programie Azja Express, gdzie była jedną z uczestniczek. Nieco zmienione na potrzeby nowej rzeczywistości hasło nabiera innego znaczenia.
Postindustrialny klimat tworzy idealną przestrzeń na danie sobie większej swobody w wyrażaniu siebie. To również czas otwierania się na drugiego człowieka. Czas słuchania i działania. Mów do mnie teraz odzwierciedla potrzebę ludzi. Dotąd jedynie przez zasłonięte twarze spoglądaliśmy w zagubione spojrzenia. Teraz kiedy wolność zaczęła nabierać nowego znaczenia, nie tyle chcemy widzieć, ile słyszeć. Potrzebujemy głosu, który zainspiruje i powie, że teraz jest odpowiedni czas. W tej roli osoba, którą pokochały miliony Polaków – Małgorzata Rozenek-Majdan – jedna z najbardziej charyzmatycznych postaci polskiego show-biznesu.
Na uwagę zasługują damskie stylizacje utrzymane w estetyce lat 70. i stylu bohemian. To przede wszystkim wzorzyste kurtki, garnitury w energetycznych kolorach, ale też dzianinowe sukienki i żakardowe kardigany oraz szczególnie modnie ostatnio dzwony. Mocna stylistyka jest również obecna w obuwiu: botki, kowbojki, długie kozaki za kolano to tylko jedne z nielicznych propozycji, jakie zobaczysz w naszym najnowszym projekcie. Całości dopełniają przemyślane dodatki w postaci kapeluszy i biżuterii vintage. Męskie stylizacje to głównie oldschoolowe bluzy i kurtki oraz kraciaste koszule przywołujące na myśl nowojorskie ulice lat 70.
Kampania Mów Do Mnie Teraz to spójna koncepcja materiałów video i foto pokazująca świat Bohemy. W hipisowskiej feerii barw widzimy przenikające się postacie, które mają manifestować wolność i różnorodność. Kreacją i produkcją kampanii zajęliśmy się my, a za obiektywem stanęła popularna fotografka gwiazd Marta Wojtal.