Czym jest szczęście? Na to pytanie próbowano odpowiedzieć już wiele razy. Postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej tej kluczowej kwestii w naszej najnowszej kampanii #Everywhere i wyjść naprzeciw obecnej rzeczywistości. W dzisiejszym, zdominowanym przez epidemię świecie pojawiają się pytania: Co dalej? Jak radzić sobie z tym trudnym wyzwaniem, który przesądza o naszych planach i marzeniach? Te wątpliwości mogą jednocześnie uzmysłowić, że szczęście jest tak naprawdę tuż obok – tak jak w kampanii #Everywhere, będącej kontynuacją koncepcji #Somewhere.
Hasło Everywhere jeszcze mocniej wybrzmiewa w trudnym czasie epidemii, który spowodował, że szczęście i wolność zostały naruszone. Przewodnia myśl poprzedniej kampanii – zabierz mnie tam, gdzie poczuję się sobą – nabiera teraz innego znaczenia. Słowa, które kończyły kampanię Somewhere są wstępem do odnalezienia się w nowej rzeczywistości. W #Everywhere doświadczamy piękna natury i rozkwitającego lata. Wszystko to w momencie, który wydawać by się mogło na długo skreślił tak bliską nam wolność. W #Eveywhere pokazujemy, że każde miejsce wokół nas może stać się tym wyjątkowym. Czasami będzie to podróż daleka, czasami bliska, niejednokrotnie w pojedynkę, ale w każdym miejscu możemy czuć się szczęśliwi, jeśli tylko zechcemy się na to otworzyć.
Ujęcia naszej kampanii #Everywhere przywodzą na myśl spontaniczne fotografie, na których uchwycono chwile spędzone z bliskimi. W tak osobistych momentach ważne jest to, co tu i teraz. Wybraliśmy naturalne stylizacje, gdzie równie istotną rolę, co ubrania i noszący je bohaterowie, odgrywa sceneria – barwny klimat natury pokazuje, że piękno jest tuż obok. Wyjątkowe tło dodaje instrumentalna muzyka i delikatne kadry, podkreślając tym samym kontynuację stylistyki retro.
Naturalny pejzaż maluje się również w ubraniach. W palecie dominuje biel, beż, błękit oraz kolory khaki. Stylizacje damskie opierają się na koronkowych i tiulowych sukienkach, które są ukłonem w stronę lat 70., głównie za sprawą kwiatowych motywów. Warto zwrócić uwagę jeszcze na mocne żakardowe akcenty na bluzkach i dzianinowych koszulach.
Zarówno w kolekcji damskiej, jak i męskiej, sięgnęliśmy po ponadczasowy denim. Razem z delikatnymi dodatkami tworzy on spójną całość z dominującym vintage. Nowoczesnym akcentem, a zarazem zapowiedzią naszej kampanii, są najmodniejsze w sezonie #SS20 buty: pastelowe espadryle, delikatne klapki, wygodne sneakersy oraz minimalistyczne sandały. Wśród dodatków dominują lekkie chusty przewiązane na szyi lub we włosach, złota biżuteria (zarówno u kobiety, jak i mężczyzny) oraz akcesoria retro: koszyki, miniwalizki i kuferki.
Kampania Everywhere czeka na każdego poszukiwacza szczęścia na www.born2be.pl! Zobacz i odkryj naszą najnowszą kolekcję już teraz!