#EVERYWHERE

everywhere

Najnowsza odsłona naszej kampanii Everywhere to kontynuacja podejmowanego już wcześniej tematu szczęścia. Gdzie go szukać i co należy zrobić, aby w pełni poczuć się wolnym i szczęśliwym? Być może definicja szczęścia, choć wydawać by się mogło, że jest wyimaginowanym obrazem rzeczywistości, tak naprawdę jest na wyciągnięcie ręki. A tylko od nas zależy, czy będziemy umieli go dostrzec, nawet w najbardziej prozaicznych czynnościach. Na te fundamentalne kwestie odpowiedzi należy szukać w najnowszej odsłonie Everywhere, która rozgrywa się w wielkomiejskiej Warszawie.

Poszukiwania szczęścia to wymagające wyzwanie. Okazuje się jednak, że jest ono tuż obok, co udowadnia nasza najnowsza kampania Everywhere. Hasło to przyświecało nam już poprzednią edycję, w której bohaterowie szukali szczęścia poprzez symbiozę z naturą. Tym razem para zakochanych udaje się do wielkomiejskiej Warszawy, która wydawać by się mogła z pozoru trudnym miejscem do zatrzymania się i przyjrzenia się sobie. Przewodnia myśl poprzedniej kampanii – zabierz mnie tam, gdzie poczuje się sobą – nabiera nowego znaczenia.

Okazuje się, że tylko od nas samych zależy, jak ta definicja wolności i satysfakcji z życia będzie ostatecznie wyglądać. Dowodem na indywidualny stosunek do fundamentalnych kwestii naszej egzystencji są tu fotografie, które pokazują moment: śniadanie w ulubionej kawiarni, bezkresna podróż starym cadillakiem czy w końcu romantyczne chwile z widokiem na panoramę Warszawy. To momenty, które świadczą o szczęściu tu i teraz. Może właśnie w ten sposób należy mu się przyglądać?

Eveywhere pokazuje, że każde miejsce wokół nas może stać się tym wyjątkowym. Wystarczy się na nie tylko otworzyć. Kampania rozgrywająca się w Warszawie to podróż do ukochanych miejsc w towarzystwie coraz częściej popularyzowanej przez nas tematyki retro. Klimat ubiegłych lat jest szczególnie widoczny w stylizacjach. W palecie dominuje biel, beż, błękit oraz motywy grochów i kwiatów. Stylizacje damskie to głównie koronkowe i tiulowe sukienki, które łączą również w sobie nawiązanie do lat 70. za pomocą printów vintage. Warto zwrócić uwagę jeszcze na  spójne akcenty w postaci retro dodatków: opaski, wstążki, kocie okulary czy torebki puzderka.

Zarówno w kolekcji męskiej, jak i damskiej sięgnęliśmy po zawsze sprawdzony denim, który tu w połączeniu z delikatnymi dodatkami tworzy spójną całość z dominującą stylistyką retro. Mocnym akcentem jest również obuwie: delikatne sandałki na cienkich paskach, które obecnie zdominowały światowe ulice. Kluczową rolę odgrywają również espadryle – idealnie korespondujące z letnimi, kwiecistymi sukienkami. Nie zabrakło również letnich propozycji dla mężczyzn: sandały, mokasyny czy oldschoolowe trampki – to tylko niektóre z modeli, które warto tego lata mieć w swojej garderobie.

Kampania Everywhere czeka na każdego poszukiwacza szczęścia już na born2be.pl! Liczy się chwila, a decyduje moment. Zobacz i odkryj naszą najnowszą kolekcję już teraz!