Majówka czas start! Kup 3 produkty w cenie 2
SPRAWDŹ!

Wymiana, zwrot i reklamacja

Wymiana
Z darmowej i bezgotówkowej wymiany mogą skorzystać wyłącznie ci klienci, którzy posiadają konto w sklepie i podczas składania zamówienia byli zalogowani. Wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Każdy produkt możesz wymienić tylko raz, na inny rozmiar (przy zachowaniu tego samego modelu i koloru).

Aby wymienić produkt, zaloguj się do swojego konta klienta i wybierz z listy odpowiednie zamówienie. Następnie zaznacz właściwy produkt i kliknij opcję "Wymiana". Wybierz odpowiedni rozmiar z wyświetlonej listy, a na koniec zweryfikuj swój adres i zatwierdź zgłoszenie.

Pamiętaj! Produkt musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie posiadasz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować zamówienie.

Paczkę ze wskazanego adresu odbierze kurier DPD, który będzie miał przy sobie gotowy list przewozowy.
Firma kurierska poinformuje Cię o dacie odbioru przesyłki w wiadomościach e-mail oraz SMS (zazwyczaj jest to kolejny dzień roboczy).

Nowy produkt zostanie wysłany, kiedy tylko nasi pracownicy zatwierdzą zwrócony produkt. Status wymiany możesz łatwo sprawdzić na swoim koncie klienta. Dodatkowo wyślemy Ci wiadomość SMS oraz e-mail o zarejestrowaniu paczki zwrotnej w Centrum Logistycznym, oraz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysłania nowego zamówienia.

Zgłoszenie wymiany będzie anulowane, jeśli w ciągu 7 dni roboczych paczka z produktem do wymiany nie zostanie zarejestrowana w Centrum Logistycznym.

Klienci nieposiadający konta lub ci, którzy nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia.
Tak, można wymienić otrzymany produkt. Klienci posiadający konto, którzy w momencie składania zamówienia byli zalogowani, mogą skorzystać z darmowej i bezgotówkowej wymiany.
Wówczas wymianie podlega jedynie rozmiar. Pozostali klienci oraz ci, którzy chcą dokonać wymiany na inny model lub kolor, powinni zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.
Nie. W przypadku wymiany kompletów odzieżowych, wymianie podlega cały komplet.
Jeśli taka sytuacja się zdarza, oferujemy darmową i bezgotówkową wymianę. Klienci, którzy podczas składania zamówienia byli zalogowani na swoje konto, mogą wymienić produkt poprzez formularz online na koncie klienta. Jako typ zgłoszenia należy wybrać "Wymiana", a następnie wybrać powód reklamacji.

Klienci nieposiadający konta lub ci, którzy nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta +48 22 113 70 70.
Oczywiście. Klienci, którzy podczas składania zamówienia byli zalogowani do konta klienta, mogą wymienić produkt poprzez formularz online.

Klienci nieposiadający konta lub ci, którzy nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta +48 22 113 70 70.
Nie ma ograniczeń, jeśli chodzi o ilość produktów na wymianę, jednak każdy produkt można wymienić tylko jeden raz.
Wymiana w sklepie Born2be jest całkowicie darmowa dla zarejestrowanych klientów, którzy podczas składania zamówienia byli zalogowani na swoje konto. Sklep ponosi koszty związane z odebraniem produktu na wymianę i dostarczeniem nowego.
Obecnie wymiana bezgotówkowa jest możliwa wyłącznie w przypadku zmiany rozmiaru, przy zachowaniu tego samego koloru i modelu. W przypadku chęci wymiany na inny model lub kolor należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.
Nowy produkt zostanie wysłany po zatwierdzeniu zwróconego produktu przez naszych pracowników.
Status wymiany możesz zweryfikować na koncie klienta.
Dodatkowo wyślemy Ci wiadomość SMS oraz e-mail o zarejestrowaniu paczki zwrotnej w naszym Centrum Logistycznym, a także wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysłania nowego zamówienia (z wymienionym towarem). Status nowego zamówienia sprawdzisz na koncie klienta w zakładce "Moje zamówienia".
Zamówienie jest widoczne na koncie klienta tylko wtedy, kiedy podczas składania użytkownik był zalogowany. W innym przypadku zamówienie nie będzie przypisane do konta.
Wymiana przeprowadzana jest bezgotówkowo. Oznacza to, że w nowym zamówieniu produkt zachowa swoją pierwotną cenę. Jeśli chcesz otrzymać produkt w nowej, niższej cenie, dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie.
Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Aby dokonać zwrotu, wypełnij formularz online. Z formularza online mogą skorzystać zarówno klienci posiadających konto w sklepie, jak i Ci, którzy konta nie mają. Zarejestrowani klienci mają dostęp do pełnej listy zamówień, natomiast Ci niezarejestrowani, po wpisaniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail, zobaczą tylko dane zamówienie.

Wybierz produkt, który chcesz zwrócić, a potem zaznacz z rozwijanej listy typ zgłoszenia oraz powód zwrotu. Następnie wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać paczkę. W przypadku płatności przy odbiorze za zamówienie koniecznie poddaj dane, na jakie ma być zrealizowany zwrot środków. Na koniec zatwierdź zwrot.

Pamiętaj! Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach. Jeśli ich nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować Twoje zamówienie.

Zwracany towar należy przesłać na adres:
Born2be – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Zwrot pieniędzy na Twoje konto nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania Twojego zgłoszenia. W przypadku płatności PayU lub PayPo zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego dokonano płatności. Natomiast jeśli wybrano płatność przy odbiorze, koniecznie należy podać numer konta bankowego oraz dane właściciela rachunku do zwrotu pieniędzy.
Nie ma ograniczeń, możesz zwrócić dowolną ilość produktów. Wystarczy zaznaczyć je na formularzu online lub na formularzu odstąpienia od umowy. Podanie powodu nie jest konieczne, jednak pomoże polepszyć jakość oferowanych produktów.
Darmowy zwrot w punktach DPD Pickup przysługuje klientom sklepu, którzy posiadają status GOLD w programie lojalnościowym born2be Club.
Z darmowego zwrotu można skorzystać 1 raz do każdego z zamówień.
Etykietę darmowego zwrotu otrzymasz po zarejestrowaniu zwrotu online oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej zarejestrowanie zgłoszenia.
Jeśli nie możesz zgłosić zwrotu online, a jesteś na poziomie GOLD w programie lojalnościowym, o wygenerowanie listu przewozowego możesz poprosić Biuro Obsługi Klienta.
Zwrot towaru zrealizujesz:

1) bezpłatnie:
przysługuje Klientom, którzy posiadają status GOLD w programie lojalnościowym born2be Club, niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie
zwrot nadasz w punktach DPD Pickup (lista punktów dostępna pod linkiem)
w tym celu skorzystaj z etykiety darmowego zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia
etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.

2) w atrakcyjnej cenie specjalnie dla naszych klientów:
przysługuje wszystkim Klientom, niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie,
płacisz tylko 12,99 PLN za paczkę zwrotną,
nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu! 12,99 PLN zostanie odliczone od zwracanej Ci kwoty.

Jeśli wybierzesz tę formę, zwrot zrealizujesz:
a) kurierem DPD, który odbierze paczkę spod wskazanego przez Ciebie adresu:
kuriera wybierzesz z panelu zwrotów, w momencie rejestracji,
nie musisz mieć etykiety, kurier przychodzi z wydrukowaną naklejką.
b) paczkomatem InPost, w dowolnej chwili:
wystarczy zarejestrować zwrot w panelu online i skorzystać z otrzymanego kodu nadania,
masz 7 dni kalendarzowych na nadanie paczki.
c) w urzędach pocztowych Poczty Polskiej,
w tym celu skorzystaj z etykiety zwrotu, którą pobierzesz po rejestracji zwrotu online
z wydrukowaną etykietą udaj się do urzędu pocztowego (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania

3) w cenie regularnych przewoźników:
niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie,
sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot,
zapłacisz stawki standardowe na rynku.

Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Sklep nie przyjmuje zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosi również kosztów związanych z nadaniem tego typu przesyłek.
W wyjątkowych sytuacjach można dokonać zwrotu produktu bez oryginalnego opakowania. W takim przypadku, w celu zidentyfikowania zwrotu, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy (który można pobrać z konta klienta lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki zamówienia), wypełnij i włóż go do paczki.

W przypadku braku wiadomości można skorzystać z przykładowego formularza (wydrukować lub przepisać ręcznie).

Opakowanie zastępcze nie może posiadać żadnych kodów ani symboli, zwłaszcza jeśli pochodzi ono od innego produktu kupionego na stronie born2be.pl.
Zwracany towar należy przesłać na adres:

Born2be – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin.
Paczki w ramach zwrotu przez Pocztę Polską przyjmowane są wyłącznie w urzędach pocztowych lub w filiach urzędu. Agencje pocztowe oraz punkty odbioru typu Żabka, Orlen, Ruch nie obsługują takich paczek.
Klient może dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki.
Możesz zwrócić kilka zamówień w jednej przesyłce. Ważne, aby każdy ze zwrotów zgłosić osobno online, a następnie spakować produkty (w oryginalnych opakowaniach) do jednej paczki, korzystając tylko z jednej etykiety.
Sklep born2be.pl nie akceptuje paczek zwrotnych odesłanych po czasie, jaki przysługiwał na zwrot.
Z darmowego zwrotu mogą skorzystać wyłącznie Klienci posiadający status GOLD w programie lojalnościowym born2be Club. Etykietę darmowego zwrotu otrzymasz po zarejestrowaniu zwrotu online oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej zarejestrowanie zgłoszenia.

W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (telefon, czat, e-mail), nasi konsultanci z miłą chęcią wygenerują etykietę darmowego zwrotu.
Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, bezpośrednio z placówki pocztowej. Zweryfikujemy, na czym polega problem i postaramy się pomóc w jego rozwiązaniu. Należy pamiętać, aby w żadnym wypadku nie wysyłać paczki na koszt odbiorcy.
Formularz zwrotu należy uzupełnić online. Jeśli posiadasz konto, w zakładce "Moje zamówienia" znajdź odpowiednie zamówienie i przejdź do panelu zwrotów.

Jeżeli nie posiadasz konta, zaloguj się do panelu zwrotów wpisując adres e-mail użyty podczas złożenia zamówienia oraz numer danego zamówienia.

Po przejściu do panelu wybierz z listy produkt(y) do zwrotu, poprzez zaznaczenie pola wyboru, a następnie wybierz typ akcji (Zwrot) i powód. W kolejnym kroku wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać zwrot. Jeśli paczka została opłacona przy odbiorze, w wyznaczonym miejscu poddaj numer konta i koniecznie upewnij się, że dane do zwrotu uzupełnione automatycznie są poprawne. Na koniec, wystarczy zatwierdzić zwrot i postępować z wyświetlanymi wskazówkami (które otrzymasz również w mailu z potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia).

Jeśli nie masz możliwości zarejestrowania zwrotu online, skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy. Pobierzesz go z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie wysyłki zamówienia). Odszukaj produkt na formularzu i zaznacz krzyżykiem powód zwrotu (podanie powodu nie jest konieczne, jednak pomoże nam polepszyć jakość oferowanych produktów). Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie). Na koniec prosimy o czytelny podpis dokumentu oraz dołączenie go do środka przesyłki zwrotnej.
Formularz zwrotu możesz pobrać z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie wysyłki zamówienia). Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie).
Troszczymy się o dobro środowiska, dlatego zdecydowaliśmy się ograniczyć zużycie papieru.

Formularz odstąpienia od umowy:
- wysyłany jest jako załącznik do wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki zamówienia
- możesz go pobrać z konta klienta
- przykładowy formularz jest dostępny tu ( można wydrukować lub przepisać ręcznie)
Każdy zalogowany klient może łatwo zweryfikować status zwrotu na swoim koncie. Dodatkowo każdy klient otrzyma od nas wiadomość SMS oraz e-mail o zarejestrowaniu paczki zwrotnej w Centrum Logistycznym. Kiedy tylko dokonamy przelewu na Twoje konto, poinformujemy Cię o tym poprzez wiadomość e-mail. Status przesyłki zwrotnej sprawdzisz też samodzielnie, za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika. Wystarczy wpisać na jego stronie numer listu przewozowego (zazwyczaj znajduje się on pod kodem kreskowym).
Zwrot środków będzie zrealizowany nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwroty realizowane są w formie przelewu tradycyjnego. W przypadku płatności PayU przelew realizowany jest na ten sam rachunek, z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Jeśli klient opłacał przesyłkę przy odbiorze, zwrot następuje na konto, które klient wskazał w formularzu odstąpienia od umowy. Przelew zwrotny realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki zwrotnej do magazynu. W przypadku PayPo, jeżeli zamówienie zostało już opłacone, serwis zwróci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki zwrotnej na ten sam rachunek, z którego płatność została dokonana. Serwis PayPo powinien również wysłać powiadomienie e-mail z podsumowaniem dokonanego zwrotu.
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone, saldo w serwisie PayPo zostanie pomniejszone o wartość zwracanych produktów i w przypadku zwrotu całego zamówienia o koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia.

Jeżeli zamówienie zostało już opłacone, to serwis PayPo dokona zwrotu za odesłane produkty i koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia. Zwrot zostanie zrealizowany na to samo konto, z którego została dokonana wpłata w terminie 14 dni. Po rozliczeniu zwrotu serwis PayPo wyśle powiadomienie mailowe o zaktualizowaniu salda.
Nie. Prawo odstąpienia od umowy zakupu danego Towaru nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów opisanych w artykule 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 9 marca 2017 roku, Dz. U. z 2017 r. poz. 683), a także, jeżeli prawo takie będzie wyłączone na podstawie innych przepisów prawa. W szczególności dotyczy to Towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W takiej sytuacji oferujemy darmową i bezgotówkową wymianę.
Klienci, którzy podczas składania zamówienia byli zalogowani do konta klienta, mogą wymienić produkt poprzez formularz online na koncie klienta.
Jako typ zgłoszenia należy wybrać "Wymiana", a następnie wybrać powód reklamacji.

Klienci nieposiadający konta lub ci, którzy nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany oraz zwrotu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta +48 22 113 70 70.
Wymiana ta będzie polegała na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia, na takich samych warunkach, jak pierwsze zamówienie.
Zwrot kosztów dostawy wykonywany jest jedynie w przypadku zwrotu całego zamówienia, w wysokości najtańszej metody dostawy, dostępnej podczas składania zamówienia. Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.
Oczywiście. Zgłoszenie możesz anulować z panelu zwrotów lub przechodząc bezpośrednio z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia. Uwaga! Anulowanie zlecenia obioru paczki przez kuriera DPD możliwe jest wyłącznie w dniu zarejestrowania zgłoszenia. Jeśli nie masz pewności, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Modyfikacja zgłoszenia zwrotu odbywa się tylko na zasadzie anulowania zgłoszenia i ponownej rejestracji zwrotu (inne, odrębne zgłoszenie). Uwaga! Anulowanie zlecenia obioru paczki przez kuriera DPD możliwe jest wyłącznie w dniu zarejestrowania zgłoszenia. Jeśli nie masz pewności, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Użytkownik, który ma konto i był zalogowany podczas składania zamówienia, może złożyć reklamację bezpośrednio z konta klienta. Wystarczy wybrać odpowiednie zamówienie z listy. Po zaznaczeniu produktu wybierz z rozwijanej listy typ zgłoszenia oraz powód reklamacji, a następnie załącz 3 zdjęcia produktu. Maksymalny rozmiar pojedynczego zdjęcia to 5 MB. Jeżeli reklamacja dotyczy obuwia, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości. Jeśli reklamacją dotyczy odzieży, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości.

Na podstawie zdjęć przeprowadzimy wstępną ocenę reklamacyjną, dlatego ważne jest, aby wada i ogólny stan produktu były dobrze widoczne. Ostatni krok to zatwierdzenie fiormularza. Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas instrukcję dalszego postępowania.

Jeśli chcesz zareklamować używany towar i nie masz konta w naszym sklepie, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: reklamacje@born2be.pl. Załącz 3 zdjęcia z opisem wady oraz uzupełniony formularz reklamacyjny. Rozmiar wiadomości e-mail nie powinien przekraczać 20 MB. Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji, prześlemy Ci instrukcję do dalszego postępowania.
Sporadycznie może się zdarzyć, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem.

Klienci, którzy są zainteresowani odesłaniem produktu i:
- podczas składania zamówienia byli zalogowani na swoje konto, mogą łatwo złożyć reklamację, wybierając odpowiednie zamówienie z listy w panelu klienta,
- nie posiadają konta lub nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, wypełnią formularz, podając wcześniej numer zamówienia oraz adres e-mail.

Po zaznaczeniu produktu należy wybrać z rozwijanej listy typ zgłoszenia (Reklamacja-towar nowy) oraz powód. Kolejnym krokiem jest wybór sposobu odesłania paczki oraz danych, na jakie zostanie zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.

Klienci, którzy są zainteresowani wymianą i:
- podczas składania zamówienia byli zalogowani do konta klienta, mogą wymienić produkt bezgotówkowo poprzez formularz online na koncie klienta. Jako typ zgłoszenia należy wybrać "Wymiana", a następnie wybrać powód reklamacji.
- nie posiadają konta lub nie byli zalogowani podczas składania zamówienia, mogą dokonać wymiany poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta +48 22 113 70 70. Wymiana ta będzie polegała na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia (na takich samych warunkach jak oryginalne zamówienie).

Pamiętaj! Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach. Jeśli ich nie posiadasz, wydrukuj formularz i dołącz go do odsyłanego towaru.

Zwracany towar należy przesłać na adres:
Born2be – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
- maksymalny rozmiar pojedynczego zdjęcia to 5 MB
- jeżeli reklamacja dotyczy obuwia, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości
- jeśli reklamacją dotyczy odzieży, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości
- w przypadku zgłoszenia reklamacji poprzez e-mail, całkowity rozmiar wiadomości nie powinnien przekroczyć 20 MB.
Formularz reklamacji nie jest potrzebny, jeśli zgłaszasz reklamację online.

Wyjątki:
- jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania produktu, wydrukuj, uzupełnij i włoż formularz do paczki z odsyłanym towarem
- jeśli zgłaszasz reklamacje produktu używanego drogą mailową, koniecznie załącz formularz do wiadomości, razem ze zdjęciami wadliwego produktu.

Dokument możesz pobrać i wydrukować z konta klienta oraz z wiadomości e-mail wysłanej po nadaniu paczki. Możesz również skorzystać z przykładowego formularza umieszczonego na naszej stronie.
Jeżeli reklamacja została zgłoszona poprzez formularz online, a produkty zostały odesłane w oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty), formularz w wersji papierowej nie jest konieczny. W innym przypadku konieczne jest przesłanie skanu formularza na adres info@born2be.pl, wraz z wyjaśnieniem.
Otrzymasz od nas wiadomość SMS oraz e-mail z informacją o zatwierdzonej reklamacji, a także kolejną, z potwierdzeniem zlecenia przelewu na Twoje konto. Dodatkowo jeśli masz konto w naszym sklepie, możesz w dowolnej chwili sprawdzić status reklamacji na swoim koncie. Jeżeli nie dotarła do Ciebie żadna wiadomość, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku rekamacji nowego towaru, decyzja o zatwierdzeniu reklamacji zapada, dopiero gdy paczka zostanie dostarczona wraz z reklamowanym towarem do Centrum Logistycznego.
O pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji klient otrzyma wiadomość SMS oraz e-mail.

W przypadku towaru używanego, Dział Reklamacyjny może podjąć decyzję po otrzymaniu zgłoszenia, poprosić Cię o dostarczenie dodatkowych zdjęć lub o odesłanie towaru.
W przypadku uznanej reklamacji sklep zwraca koszty poniesione przez klienta za produkt, dostawę oraz przesyłkę. Zwrot kosztów za przesyłkę nie zostanie zrealizowany w przypadku: jeśli klient skorzystał z darmowego zwrotu oferowanego przez sklep lub odesłanie produktu nie było wymagane.

Jeśli klient zdecydował się nadać paczkę na własny koszt, konieczne jest przesłanie potwierdzenie nadania paczki z widocznym kosztem przesyłki, w formie zdjęcia na adres info@born2be.pl w tytule podając numer odesłanego zamówienia.

Przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej. Maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł.
Oczywiście. Zgłoszenie możesz anulować z panelu zwrotów i reklamacji lub przechodząc bezpośrednio z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia.
Uwaga! Anulowanie zlecenia odbioru paczki przez kuriera DPD możliwe jest wyłącznie w dniu zarejestrowania zgłoszenia. Jeśli nie masz pewności, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Modyfikacja zgłoszenia reklamacyjnego odbywa się tylko na zasadzie anulowania zgłoszenia i ponownej rejestracji (inne, odrębne zgłoszenie).

Uwaga! Anulowanie zlecenia obioru paczki przez kuriera DPD możliwe jest wyłącznie w dniu zarejestrowania zgłoszenia. Jeśli nie masz pewności, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość
Potrzebujesz pomocy?
Przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi FAQ. Znajdziesz tam również numer telefonu do Biura Obsługi Klienta.
Przejdź do FAQ
Znajdź nas na
Pobierz naszą aplikację
© 2024 Born2be. Wszelkie prawa zastrzeżone.