EU | UK | CM |
35 | 3 | 22,5 |
36 | 3,5 | 23 |
37 | 4,5 | 24 |
38 | 5 | 24,5 |
39 | 5,5 | 25,5 |
40 | 6,5 | 26 |
41 | 7 | 26,5 |
Tabela rozmiarów jest wyłącznie orientacyjna. Prosimy kierować się informacją na temat numeracji. |
PARTNERZY LOGISTYCZNI | FORMA PŁATNOŚCI | KOSZTY DOSTAWY | CZAS DOSTAWY |
---|---|---|---|
POCZTA POLSKA | PRZELEW | Już od 0,00 zł * | 48 GODZIN |
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU | Już od 0,00 zł * | 48 GODZIN | |
ZA POBRANIEM | 15,00 zł | 48 GODZIN | |
POCZTA POLSKA - Odbiór w punkcie | PRZELEW | Już od 0,00 zł * | 48 GODZIN |
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU | Już od 0,00 zł * | 48 GODZIN | |
ZA POBRANIEM | 13,00 zł | 48 GODZIN | |
DPD | PRZELEW TRADYCYJNY | 15,00 zł | 24 GODZINY |
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU | 15,00 zł | 24 GODZINY | |
ZA POBRANIEM | 19,00 zł | 24 GODZINY | |
PACZKOMATY | PRZELEW | 12,00 zł | 24 GODZINY |
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU | 12,00 zł | 24 GODZINY |
Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który otrzymałaś/eś wraz z przesyłką. Jeżeli nie posiadasz formularza skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail.
Formularz odstąpienia od umowy prześlemy ci na skrzynkę mailową. Na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych.
Krok 2
Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.
Krok 3
Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na poniższy adres:
born2be.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Ważne! Nie przyjmujemy przesyłek nadanych “za pobraniem” (opłać przesyłkę z góry) oraz paczek nadanych za pomocą Paczkomatów.
Krok 4
Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.
Wymiana
JAK MOGĘ WYMIENIĆ OBUWIE?Krok 1
Zwróć produkt zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).
Krok 2
Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.
Krok 1
Zanim odeślesz produkt na reklamację wyślij do nas zgłoszenie w dowolnej formie: telefonicznie pod numerem +48 22 113 70 70 lub pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@born2be.pl Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowany towar. Przed wysłaniem produktu na reklamację poprosimy Cię o przesłanie zdjęć wady oraz jej krótkiego opisu na adres: reklamacje@born2be.pl- usprawni to proces reklamacji.
Krok 2
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który otrzymałaś/eś wraz z przesyłką. Jeżeli nie posiadasz formularza skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail.
Formularz odstąpienia od umowy prześlemy ci na skrzynkę mailową. Na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych.
Krok 3
Odeślij wadliwy produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres:
born2be.pl Dział Reklamacji- Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni - liczone są one od dnia zgłoszenia reklamacji.
Krok 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane maksymalnie do 14 dni kalendarzowych.
EU | UK | CM |
35 | 3 | 22,5 |
36 | 3,5 | 23 |
37 | 4,5 | 24 |
38 | 5 | 24,5 |
39 | 5,5 | 25,5 |
40 | 6,5 | 26 |
41 | 7 | 26,5 |
Tabela rozmiarów jest wyłącznie orientacyjna. Prosimy kierować się informacją na temat numeracji. |
PARTNERZY LOGISTYCZNI | FORMA PŁATNOŚCI | KOSZTY DOSTAWY | CZAS DOSTAWY |
---|---|---|---|
POCZTA POLSKA | PRZELEW | Już od 0,00 zł * | 48 GODZIN |
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU | Już od 0,00 zł * | 48 GODZIN | |
ZA POBRANIEM | 15,00 zł | 48 GODZIN | |
POCZTA POLSKA - Odbiór w punkcie | PRZELEW | Już od 0,00 zł * | 48 GODZIN |
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU | Już od 0,00 zł * | 48 GODZIN | |
ZA POBRANIEM | 13,00 zł | 48 GODZIN | |
DPD | PRZELEW TRADYCYJNY | 15,00 zł | 24 GODZINY |
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU | 15,00 zł | 24 GODZINY | |
ZA POBRANIEM | 19,00 zł | 24 GODZINY | |
PACZKOMATY | PRZELEW | 12,00 zł | 24 GODZINY |
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU | 12,00 zł | 24 GODZINY |
Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który otrzymałaś/eś wraz z przesyłką. Jeżeli nie posiadasz formularza skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail.
Formularz odstąpienia od umowy prześlemy ci na skrzynkę mailową. Na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych.
Krok 2
Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.
Krok 3
Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na poniższy adres:
born2be.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Ważne! Nie przyjmujemy przesyłek nadanych “za pobraniem” (opłać przesyłkę z góry) oraz paczek nadanych za pomocą Paczkomatów.
Krok 4
Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.
Wymiana
JAK MOGĘ WYMIENIĆ OBUWIE?Krok 1
Zwróć produkt zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).
Krok 2
Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.
Krok 1
Zanim odeślesz produkt na reklamację wyślij do nas zgłoszenie w dowolnej formie: telefonicznie pod numerem +48 22 113 70 70 lub pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@born2be.pl Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowany towar. Przed wysłaniem produktu na reklamację poprosimy Cię o przesłanie zdjęć wady oraz jej krótkiego opisu na adres: reklamacje@born2be.pl- usprawni to proces reklamacji.
Krok 2
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który otrzymałaś/eś wraz z przesyłką. Jeżeli nie posiadasz formularza skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail.
Formularz odstąpienia od umowy prześlemy ci na skrzynkę mailową. Na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych.
Krok 3
Odeślij wadliwy produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres:
born2be.pl Dział Reklamacji- Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni - liczone są one od dnia zgłoszenia reklamacji.
Krok 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane maksymalnie do 14 dni kalendarzowych.