Wiosenna Kampania #OdkrywajWiecej

Wiosna to szczególna pora roku! Inspiruje, powoduje, że chce nam się więcej. Dlatego właśnie w tym czasie, przygotowaliśmy wyjątkową Wiosenną Kampanię #OdkwajWiecej! Dlaczego taki hasztag? Co jest główną ideą i przekazem kampanii? Przeczytajcie nasz artykuł, a dowiecie się wszystkiego!

Wiosenna Kampania #OdkrywajWiecej

A gdyby tak przekroczyć granicę wyobraźni i znaleźć się tam, gdzie naprawdę tego chcemy? Ta refleksja zainspirowała nas do stworzenia hasztagu #OdkrywajWiecej, który promuję naszą kampanię. Nie myśl sobie, że to tylko pusty frazes. Nasza kampania przychodzi po to, żeby uświadomić Ci, że warto przekroczyć granicę i ponieść się wyobraźni… Kto wie, gdzie Cię zaprowadzi? Pokazuje, że możliwe staje się niemożliwym! Stawiamy pytania, ale nie oczekujemy jeszcze odpowiedzi.   Każdy z nas ma jakieś pragnienia, marzenia. Warto więc zaryzykować i sięgnąć po więcej. Produkcja born2be to podróż w nieznane, to postawienie wszystkiego na jedną kartę i zawalczenia o siebie, by odkrywać więcej.

Wiosenna Kampania #OdkrywajWiecej

Welcome to #bornland

W myśl kampanii born2be stworzyło #bornland, do którego zaprasza każdego, kto nie boi się marzeń i lubi podejmować ryzyko. Nasza kraina to przestrzeń, gdzie możesz poczuć się wolny i odkryć to, czego dotąd nie miałeś okazji zobaczyć. Jaki będzie finał tej podróży? To już zależy od Ciebie! Jesteśmy pewni, że swoje miejsce tam znajdą wszyscy Ci, dla których niezależność i wolność to coś więcej, niż tylko słowa. Do współpracy zaprosiliśmy popularne didżejki Tycjanę Aquasanta i Natalię Kusiak – 2/3 popularnego trio warszawskiego kolektywu Princess Rap. To prawdziwe petardy! Szalone osobowości, które idealnie wpisały się w klimat szalonej sesji! Mieszanka stylów i żywiołowy charakter to główne elementy osobowości dziewczyn. Wiosenna Kampania #OdkrywajWiecej rozgrywa się w słonecznej Teneryfie. Choć wydawać by się mogło, że to wyłącznie wyspiarski rejon z pięknymi kurortami, my udaliśmy się w dość nietypowe tereny. Różnorodność wyspy pokazała, że nie wszystko jest oczywiste, tak jak w naszej kampanii, której towarzyszy nieco abstrakcyjny wydźwięk. Z jednej strony barwne krajobrazy wyspy, z drugiej bezdroża i pustkowie. Jesteście gotowi, by przyjąć zaproszenie do naszego #bornlanda? Uprzedzamy! Może być naprawdę gorąco!

Wiosenna Kampania #OdkrywajWiecej
Wiosenna Kampania #OdkrywajWiecej

Zawsze możemy liczyć na nasz #girlsgang!

Nasza kolekcja promująca Wiosenną Kampanie #OdkrywajWiecej to eklektyczne stylizacje, które zachwycają futurystycznymi formami i nowatorskim, świeżym podejściem na modę. Sceny rozgrywające się w naszym #bornlandzie przypominają nieco klimat teledysków z lat 90. Dużo kolorowych snekersów, bluz i spódnic w mocnych, energetycznych kolorach idealnie pasują do rezolutnych dziewczyn, które wiedzą czego chcą. W końcu odważyły się, żeby udać się w podróż pełną ryzyka, ale wszystko po to, by jak mówi główna idea kampanii #OdkryćWięcej. Born2be stworzył nieco fikcyjny, metaforyczny #bornland, do którego wejść może każdy, kto nie boi się, jak mówi przewodnia myśl produkcji, sięgnąć po więcej…  Pamiętaj, że nasza unikalna kolekcja czeka na Ciebie w naszym sklepie internetowym www.born2be.pl.

Wiosenna Kampania #OdkrywajWiecej

Dream team odpowiedzialny za produkcję

Zobaczcie naszą najnowszą Wiosenną Kampanie #OdkrywajWiecej- stworzoną przez wspaniały zespół, pełny kreatywnych ludzi. Do współpracy zaprosiliśmy prawdziwych artystów!  Twórcą kampanii born2be był Amon Schulz. W jego teamie znaleźli się: Michał Dymek- autor zdjęć. Za charakteryzację odpowiedzialna była Żaneta Wardaszka. O stylizację włosów zadbał Daniel Panek, a o stylizację modelek Agnieszka Łoza. Fotografiami zajął się Andrzej Belina Brzozowski i Art. Direction sesji zdjęciowych Oliwa Grochal. O kolor korekcji zadbał Jarosław Sterczewski. Montaż wykonał Sebastian Mialik, realizację dźwięku powierzono Z-tudio&Burza. Muzykę do utworu „Oh Oh” stworzył Q*Zyns. Współpraca on-line zapewnił Piotr Nalepa. Nad całością produkcji czuwali Paulina Ciecierska/ Daniel Duniak AzaGroup i Flota Filmowa Sp. z o.o.