Odradzająca się fascynacja naturą zainspirowała nas do stworzenia kampanii Simple Life, która propaguje życie z dala od zgiełku miasta. Przyjrzenie się sobie i swoim potrzebom stało się fundamentalną wartością, która w aktualnej rzeczywistości nabiera jeszcze większego znaczenia.
Simple Life to kampania skupiająca się na odnalezieniu spokoju i harmonii w pandemicznej rzeczywistości, które – jak się okazuje – są tuż obok. Ta idea ma łączyć ludzi, kreować przestrzeń komunikacji, a także pozwolić im zastanowić się nad tym, co ważne tu i teraz. Wiosenno-letnia kolekcja Simple Life to głównie inspiracja naturą, ale również pokazanie zależności między modą, przyrodą, a aktualnymi wydarzeniami. Motyw przynależności do natury jest więc tu kluczowy.
Jak wyraziliśmy chęć powrotu do natury? Przede wszystkim za pomocą fasonów zwiewnych, ale utrzymanych w jednej palecie kolorystycznej. Simple Life to misz-masz ciepłych kolorów ziemi oraz denimu. Kolekcja damska składa się z delikatnych stylizacji, które przykuwają uwagę kolorami ziemi oraz ultramodną kratą. Włączyliśmy też motyw przeciwieństw, czyli kontrastowy duet lekkich tkanin z oversizowymi krojami – takie połączenia stworzyły mocne, wyraziste stylizacje.
W Simple Life nie brakuje też obuwia. W tym sezonie proponujemy m.in. koronkowe espadryle, tenisówki oraz eleganckie czółenka. Damskie kroje połączone z neutralnymi barwami pozwoliły na niepowtarzalną kompozycję outfitów inspirowanych naturą. Męska kolekcja to przede wszystkim stylizacje swobodne i komfortowe. Ciepła, neutralna kolorystyka nadaje garderobie nieco miejskiego luzu. Całość uzupełniliśmy męskimi tenisówkami, pasującymi do każdej stylizacji.
Zobacz najnowszą kampanię Simple Life i odkryj kolekcję na ten sezon!