Kod produktu: 83918
Całkowity czas dostawy obejmuje:
- czas przygotowania paczki, liczony od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie – maksymalnie 24 h (w przypadku wyboru opcji za pobraniem – czas liczony od momentu złożenia zamówienia)
- czas transportu i doręczenia paczki, zależny od wybranego dostawcy:
Sposób wysyłki | Czas doręczenia | Wartość zamówienia | Płatności online (przelew, karta) | Pobranie |
---|---|---|---|---|
![]() Poczta Polska
możliwość darmowego zwrotu
|
48 h* |
Poniżej 150 zł
Powyżej 150 zł
|
11,99 zł
0 zł
|
17,99 zł
17,99 zł
|
![]() Poczta Polska odbiór w punkcie
teraz możliwość odbioru w sklepach Żabka i Orlenie.
Uwaga: darmowy zwrot tylko w placówkach Poczty Polskiej |
48 h* |
Poniżej 150 zł
Powyżej 150 zł
|
11,99 zł
0 zł
|
17,99 zł
17,99 zł
|
![]() DPD
|
24 h* |
Niezależnie od kwoty zamówienia
|
14,99 zł
|
17,99 zł
|
![]() Paczkomaty
|
24 h |
Niezależnie od kwoty zamówienia
|
11,99 zł
|
-
|
Wartość zamówienia poniżej 150 zł
Wartość zamówienia powyżej 150 zł
Wartość zamówienia poniżej 150 zł
Wartość zamówienia powyżej 150 zł
Wartość zamówienia niezależnie od kwoty zamówienia
Wartość zamówienia niezależnie od kwoty zamówienia
Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday).
UWAGA! Czas realizacji i dostawy zamówień liczony jest z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni świątecznych.
* czas dostawy dla przesyłek nadanych po godzinie 15:00 liczony jest od kolejnego dnia roboczego
Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką.
Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.
Na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
Jeśli zamówiłeś paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, możesz ją odesłać za darmo (nie płacąc za przesyłkę) w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Sprawdź tutaj jak to zrobić!
Krok 2
Zapakuj zwracany przedmiot i starannie zabezpiecz przesyłkę. Pamiętaj, aby włożyć do niej formularz odstąpienia od umowy!
Krok 3
Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na poniższy adres:
born2be.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
PAMIĘTAJ! Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem (wysłanych na koszt adresata) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów!
Krok 4
Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot zostanie dokonany na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.
Wymiana
JAK MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?Krok 1
Zwróć produkt, który chcesz wymienić zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).
Krok 2
Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Dzięki temu czas oczekiwania na produkt, który chcesz wymienić, będzie znacznie krótszy. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie! Należność za odesłany produkt zostanie zwrócona w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie.
Krok 1
Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: reklamacje@born2be.pl. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.
Krok 2
Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką krótko opisując powód reklamacji, co przyspieszy proces jej rozpatrzenia.
Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.
Krok 3
Odeślij wadliwy produkt wraz z formularzem na adres:
born2be.pl Dział Reklamacji- Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Polecamy odesłać produkt ekonomiczną przesyłką pocztową. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszty przesyłki.
Krok 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.