Polityka Prywatności

Zachowanie prywatności Twoich danych jest dla Azagroup S.A. niezwykle ważne. Chcemy, abyś wiedział, w jaki sposób i na jakich zasadach je przetwarzamy. W tym celu sporządziliśmy niniejszą Politykę Prywatności.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Azagroup Spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-681) przy Al. Wyścigowej 6 (dalej: „Azagroup” lub „my”, „nas”,” nasz”).

Kiedy zbieramy Twoje dane osobowe?

Dane osobowe zbieramy podczas:

  1. dokonywania rejestracji w Aplikacji Born2Be (dalej: „Aplikacja”);
  2. instalowania i używania Aplikacji;
  3. korzystania z funkcjonalności konta;
  4. składania zamówienia;
  5. realizacji procedury zwrotu towaru;
  6. dokonywania zapisu na usługę newsletter;
  7. korzystania z Obsługi Klienta;

Jakie przepisy regulują kwestię przetwarzania danych osobowych?

Kwestia ochrony danych osobowych od dnia 25 maja 2018 r. regulowana jest przepisami tzw. RODO czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Gdzie przechowujemy Twoje dane?

Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”). W związku z korzystaniem przez nas z social mediów, Twoje dane osobowe mogą być przekazywane właścicielom takich portali jak: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, a także obsługującym nas agencjom marketingowym. Dlatego też, Twoje dane mogą być przekazywane do krajów trzecich poza obszarem UE, w szczególności do krajów gdzie są utrzymywane usługi dostawców social mediów oraz usługi dostawców narzędzi analitycznych i statystycznych. Podstawą transferu we wszystkich przypadkach jest decyzja Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. stwierdzająca odpowiedni poziom ochrony danych w programie „Tarcza Prywatności”.

Komu przekazujemy Twoje dane?

W zależności od rodzaju danych oraz tego, do czego je wykorzystujemy, przekazujemy je różnym podmiotom. Dokładny opis tego, komu przekazujemy dane znajduje się poniżej, przy opisach poszczególnych procesów.

Nigdy nie przekazujemy Twoich danych innym podmiotom ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym przekazywane są wyłącznie w celu świadczenia Ci naszych usług.

Czy w toku przetwarzania dochodzić będzie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?

W toku przetwarzania danych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które wywoływać będą w stosunku do Ciebie skutki prawne lub w inny istotny sposób na Ciebie wpływały.

Treść naszej usługi newsletter różnicowana jest jednak automatycznie w zależności od tego, jaka jest Twoja płeć

Jakie są cele i podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Twoje dane zbieramy w celach zawarcia z Tobą umowy sprzedaży i jej prawidłowej realizacji, reagowania na Twoje żądania, realizacji ciążących na nas obowiązków wynikających z przepisów prawa (takich jak np. obowiązek podatkowych), dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, rozwoju i udoskonalania naszych usług oraz naszej Aplikacji. Cele i podstawy przetwarzania zostały dokładnie wskazane przy opisach procesów znajdujących się poniżej.

Jakie masz prawa?

  1. Prawo dostępu do danych:

    W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, jakie Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami pod adresem info@born2be.pl , lub za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie http://www.born2be.pl/contact – otrzymasz te informacje pocztą e-mail.
  2. Prawo do sprostowania danych:

    Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych. Dane może też zmienić samodzielnie na swoim Koncie w Aplikacji.
  3. Prawo do przenoszenia danych:

    Jeśli będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w sposób zautomatyzowany na podstawie Twojej zgody, masz prawo otrzymać kopię swoich danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i możliwym do odczytania formacie. Dotyczy to wyłącznie danych osobowych, które zostały nam przekazane.
  4. Prawo do ograniczenia przetwarzania:

    Masz prawo żądać, aby Azagroup ograniczyła przetwarzanie Twoich danych pod następującymi warunkami:
    1. jeśli nie zgodzisz się na przetwarzanie danych na podstawie naszego uzasadnionego interesu, wtedy Azagroup ograniczy jakiekolwiek przetwarzanie takich danych po zweryfikowaniu, czy istnieje taki uzasadniony interes;
    2. jeśli zgłosisz, że Twoje dane osobowe są niepoprawne, wtedy Azagroup musi ograniczyć jakiekolwiek przetwarzanie danych do momentu zweryfikowania ich poprawności;
    3. jeśli przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, możesz nie zgodzić się na wykasowanie danych osobowych i zamiast tego zażądać ograniczenia używania Twoich danych osobowych;
    4. jeśli Azagroup nie potrzebuje już Twoich danych osobowych, ale są one wymagane do zgłoszenia lub oddalenia roszczenia.
  5. Prawo do usunięcia danych:

    Masz prawo w każdej chwili usunąć jakiekolwiek dane przetwarzane przez Azagroup, z wyjątkiem następujących sytuacji, w których przechowywanie danych przez nas jest konieczne do wypełnienia obowiązku nałożonego na Azagroup przez prawo lub do ochrony roszczeń (art. 17 ust. 3 lit. b i e RODO). Te sytuacje to m. in:
    1. niezakończone postępowanie z Działem Obsługi Klienta;
    2. otwarte zamówienie Klienta, które nie zostało jeszcze wysłane lub zostało wysłane tylko częściowo;
    3. nieuregulowany dług Klienta wobec Azagroup, niezależnie od metody płatności;
    4. zachowanie danych dotyczące transakcji w celach księgowych oraz w celu ochrony roszczeń;
  6. Prawo do wniesienia sprzeciwu:

    Masz prawo do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie Twoich danych na podstawie naszego uzasadnionego interesu. Azagroup zaprzestanie przetwarzania Twoich danych osobowych, chyba że będziemy w stanie znaleźć zgodne z prawem uzasadnienie tego procesu, które unieważni Twój interes lub prawa;

Jak możesz korzystać ze swoich praw?

Aby skorzystać ze swoich praw, skontaktuj się z nami pod adresem info@born2be.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.born2be.pl/contact.

Inspektor Ochrony Danych Osobowych:

Aby zagwarantować, że Twoje dane zawsze będą przetwarzane w sposób transparentny i zgodny z prawem, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Rafał Surowy. Aby skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, napisz na adres iod@azagroup.eu.

Prawo zgłoszenia skargi w organie nadzorczym:

Jeśli uważasz, że Azagroup przetwarza Twoje dane osobowe w niewłaściwy sposób, masz prawo złożyć skargę w organie nadzorczym.

Zakładka1: Zakupy i używanie konta:

W jaki sposób zbieramy dane osobowe?

Dane osobowe zbieramy podczas:

  1. Dokonywanie rejestracji w Aplikacji:

    Dla dokonania rejestracji w Aplikacji musisz podać swoje imię, płeć oraz adres e-mail. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem założenia i prowadzenia konta w Aplikacji.

    Administrator umożliwia utworzenie konta w Aplikacji przy wykorzystaniu konta, które posiadasz w portalu społecznościowym Facebook. Jeśli skorzystasz z tej opcji, na potrzeby rejestracji i dalszego prowadzenia konta w Sklepie, pobierzemy automatycznie z Twojego konta na Facebooku udostępnione publicznie dane obejmujące imię, nazwisko i adres e-mail, a także inne dane, które zostaną przekazane nam przez Facebook. O rodzaju przekazanych danych powinien poinformować Cię administrator portalu społecznościowego Facebook.

  2. Korzystanie z funkcjonalności konta:

    Tworząc funkcjonalności konta, które założysz w Aplikacji, dla Twojej wygody przewidzieliśmy możliwość zapisania danych do wysyłki oraz danych do faktury, które wykorzystywane będą przy składaniu i realizacji przyszłych zamówień. Dane do wysyłki obejmują:

    1. nazwisko,
    2. adres (ulica, nr domu, nr mieszkania lub lokalu, kod pocztowy, miejscowość),
    3. numer telefonu
    4. zaś dane do faktury:
    5. oznaczenie firmy,
    6. adres (ulica, kod pocztowy, miejscowość)
    7. numer identyfikacji podatkowej (NIP).

    Bez Twojej zgody nie będziemy wykorzystywać tych danych do innych celów, w szczególności do celów marketingowych.

    Zapisanie danych w Koncie jest całkowicie dobrowolne.

  3. Składanie zamówienia:

    Jeśli przed złożeniem zamówienia nie zapisałeś danych do wysyłki ani danych do faktury, składając zamówienie uzupełnić będziesz musiał/a dane do wysyłki obejmujące:

    1. nazwisko;
    2. adres (ulica, nr domu, nr mieszkania lub lokalu, kod pocztowy, miejscowość),
    3. numer telefonu;

    Jeśli jesteś przedsiębiorcą, uzupełnić będziesz musiał/a także dane do faktury:

    1. oznaczenie firmy,
    2. adres (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
    3. numer identyfikacji podatkowej (NIP).

    Podanie danych na tym etapie jest dobrowolne, jednak niezbędne dla złożenia i zrealizowania zamówienia. Jeśli składasz zamówienie jako przedsiębiorca, niezbędne jest także wskazanie firmy, adresu oraz podanie NIP.

  4. Procedura zwrotu towaru

    Jeśli będziesz chciał/a zwrócić dostarczony Ci towar, wypełnić będziesz musiał/a formularz obejmujący następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail, numer zamówienia, numer konta bankowego oraz dane właściciela rachunku. Formularz ten będziesz musiał/a nam wysłać wraz ze zwracanym towarem. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zrealizowania procedury zwrotu.

W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?

Dane podane na etapie rejestracji konta:

Dane niezbędne dla założenia i prowadzenia konta przetwarzać będziemy w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną, lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (podstawę tę nazywać będziemy dalej: „Wykonaniem umowy”).

Dane podane podczas korzystania z funkcjonalności konta:

Dane te przetwarzać będziemy w celu zapewnienia Ci możliwości korzystania z funkcjonalności konta (a zatem w celu realizacji zawartej między nami umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną) oraz podczas składania i realizacji Twoich zamówień. Podstawą przetwarzania jest Wykonanie umowy.

Dane podane podczas składania zamówienia:

Dane te przetwarzać będziemy:
  1. w celu zawarcia z Tobą umowy sprzedaży oraz jej prawidłowej realizacji; podstawą przetwarzania jest w tym przypadku Wykonanie Umowy;
  2. w celu realizacji ciążących na nas obowiązków wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w szczególności przepisów o rachunkowości, przepisów podatkowych czy przepisów prawa konsumenckiego; podstawą przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego (podstawę tę nazywać będziemy dalej „Obowiązkiem prawnym”);
  3. ewentualnego dochodzenia roszczeń cywilnoprawnych lub obrony przed takimi roszczeniami; podstawą przetwarzania jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Azagroup (podstawę tę nazywać będziemy dalej: „naszym prawnie uzasadnionym interesem”). Nasz prawnie uzasadniony interes polega w tym przypadku na zapewnieniu możliwości podejmowania skutecznych działań w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń przysługujących nam w stosunku do Twojej osoby, obrony przed roszczeniami, które Ty możesz do nas skierować, jak również dochodzenia oraz obrony przed wzajemnymi roszczeniami Azagroup oraz podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi kurierskie.

Dane podane na potrzeby procedury zwrotu towaru:

Dane te przetwarzać będziemy w celu realizacji procedury zwrotu zamówionego przez Ciebie towaru. Podstawą przetwarzania danych jest w tym przypadku nasz prawie uzasadniony interes, który polega na konieczności zapewnienia realizacji zwrotów zgodnie ze stosowaną przez nas polityką zwrotów. Jeśli dokonasz zwrotu w ustawowym terminie na odstąpienie od umowy zawartej na odległość podstawą przetwarzania będzie obwiązek prawny.

Komu udostępniamy Twoje dane?

Odbiorcami Twoich danych osobowych:
  1. podanych na etapie rejestracji konta oraz podczas korzystania z funkcjonalności konta są: dostawcy systemów informatycznych, podmioty udostępniające nam przestrzeń dyskową, a jeśli dane te wykorzystujemy do realizacji zamówienia – także podmioty wskazane w lit. b poniżej;
  2. podanych podczas składania zamówienia są: dostawcy systemów informatycznych, podmioty udostępniające nam przestrzeń dyskową, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi kurierskie; w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu płatności odbiorcą danych może być także operator płatności lub operator pocztowy;
  3. podanych w ramach procedury zwrotu towaru są: podmioty świadczące na naszą rzecz usługi kurierskie, bank.

Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?

Twoje dane przechowywać będziemy:
  1. dane podane na etapie rejestracji konta oraz podczas korzystania z funkcjonalności konta - przez okres prowadzenia dla Ciebie konta, a także po jego usunięciu – do czasu ustania po naszej stronie obowiązków archiwizacyjnych lub upływu okresu przedawnienia naszych wzajemnych roszczeń (w zależności od tego, która ze wskazanych okoliczności zaistnieje później);
  2. dane podane na etapie składania zamówienia oraz w ramach procedury zwrotu towaru - do czasu ustania po naszej stronie obowiązków archiwizacyjnych lub upływu okresu przedawnienia naszych wzajemnych roszczeń (w zależności od tego, która ze wskazanych okoliczności zaistnieje później);

Jakie prawa Ci przysługują?

Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia oraz do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.

Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść też sprzeciw wobec przetwarzania danych (w tym wobec profilowania) z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Zakładka 2: Newsletter

Jakie dane będziemy przetwarzać?

Zarówno podczas korzystania z Aplikacji, jak i bezpośrednio na stronie głównej Sklepu www.born2be.pl dokonać możesz zapisu na usługę newsletter, w którym informować będziemy Cię o naszej ofercie, w tym nowościach oraz promocjach. Na potrzeby wysyłki newslettera przetwarzać będziemy Twój adres e-mail oraz informację o Twojej płci. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem otrzymywania newslettera.

Dodatkowo, oferujemy Ci możliwość otrzymywania newslettera uzupełniającego w postaci SMS. W takim przypadku będziemy przetwarzać Twój numer telefonu podany podczas zapisu na newsletter. Numer telefonu będzie wykorzystywany w celu wysyłania wiadomości SMS zawierających w szczególności przypomnienie o specjalnych ofertach i promocjach, które znajdują się w przekazywanym drogą mailową newsletterze. Podanie numeru telefonu jest dobrowolne, ale jest niezbędne w celu otrzymywania wiadomości SMS.

W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?

Twoje dane przetwarzać będziemy w celach marketingu bezpośredniego. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes związany z realizacją usługi newsletter.

Komu udostępniamy Twoje dane?

Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące na naszą rzecz usługi z zakresu e-mail marketingu, dostawcy usług polegających na przechowywaniu danych w chmurze.

Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?

Twoje dane przechowywać będziemy do momentu rezygnacji przez Ciebie z usługi newsletter lub zaprzestania przez nas realizowania działań marketingowych w formie newslettera (w zależności od tego, która ze wskazanych okoliczności wystąpi wcześniej).

Jakie prawa Ci przysługują?

Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.

Możesz w dowolnym momencie wycofać wyrażoną zgodę lub zrezygnować z usługi newsletter. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. Formularz odwołania zgód marketingowych lub rezygnacji z usługi newslettera możesz znaleźć pod linkiem: https://born2be.pl/newsletter/edit/ . Możesz się też z nami skontaktować w tej sprawie pod adresem e-mail info@born2be.pl .

W dowolnym momencie możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego (w tym profilowania), w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

Zakładka 3: Obsługa Klienta

Dla Twojej wygody stworzyliśmy następujące kanały umożliwiające kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

  1. poczta elektroniczna (adres e-mail: info@born2be.pl)
  2. infolinia pod numerem +48 22 113 70 70
  3. chat dostępny na stronie na stronie www.born2be.pl
  4. formularz kontaktowy dostępny na stronie www.born2be.pl/contact

Jakie dane będziemy przetwarzać?

W zależności od tego jaki kanał kontaktu wybierzesz, będziemy przetwarzać następujące dane:

  1. adres e-mail, dane identyfikacyjne Twojego konta pocztowego oraz inne dane podane w treści korespondencji w związku ze zgłoszeniem (w przypadku kontaktu e-mailowego);
  2. numer telefonu, nagranie Twojego głosu, inne dane podane przez Ciebie w trakcie rozmowy (w przypadku kontaktu z infolinią);
  3. adres e-mail, imię, numer telefonu, inne dane podane przez Ciebie w formularzu (w przypadku kontaktu przez formularz kontaktowy);
  4. imię, nazwisko i adres e-mail, inne dane podane przez Ciebie w związku ze zgłoszeniem (w przypadku kontaktu przez chat);

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla dokonania zgłoszenia. Jeśli zgłoszenie ma związek z Twoim zamówieniem, dodatkowo konieczne będzie podanie Twoich danych identyfikacyjnych.

W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane?

Jeśli kontaktujesz się z nami w związku ze złożonym przez Ciebie zamówieniem, Twoje dane przetwarzane będą przez nas w celu prawidłowej realizacji tego zamówienia (czyli zawartej pomiędzy nami umowy). Podstawą przetwarzania w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną, lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (podstawę tę nazywać będziemy dalej: „Wykonaniem umowy”).

Jeśli kontaktujesz się z nami w innych przypadkach, Twoje dane przetwarzane będą przez nas w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Azagroup (podstawę tę nazywać będziemy dalej: „Naszym prawnie uzasadnionym interesem”). Nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu najwyższych standardów obsługi klientów oraz potencjalnych klientów, w tym umożliwieniu wskazanym osobom uzyskiwania informacji na temat naszej oferty oraz zasad naszego funkcjonowania.

Komu udostępniamy Twoje dane?

Odbiorcami Twoich danych osobowych są dostawcy systemów informatycznych, dostawcy usług polegających na przechowywaniu danych w chmurze, dostawcy poczty elektronicznej.

Jak długo przechowywać będziemy Twoje dane?

W przypadku danych przekazanych podczas kontaktu, który nastąpił bez związku ze złożonym zamówieniem:

  1. 2 lata w przypadku danych przekazanych podczas kontaktu mailowego, kontaktu przez formularz kontaktowy lub chat
  2. 6 miesięcy w przypadku danych przekazanych podczas kontaktu z infolinią

W przypadku danych przekazanych podczas kontaktu, który nastąpił w związku ze złożonym zamówieniem, dane przechowywane będą do czasu upływu okresu przedawnienia Twoich roszczeń w stosunku do nas (niezależnie od formy kontaktu).

Jakie prawa Ci przysługują?

Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia oraz do żądania ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia danych.

Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie Naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść też sprzeciw wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Zakładka 4: Informacje dotyczące aplikacji mobilnej

Poniżej znajdziesz informację na temat tego w jaki sposób za pośrednictwem Aplikacji uzyskujemy dostęp i przetwarzamy dane inne niż te, które konieczne są do rejestracji konta, realizacji zamówienia, zapisu na usługę newsletter i kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Aplikacja mobilna dostępna jest przez sklep Google Play. Azagroup nie ma wpływu na przetwarzanie danych użytkowników w związku z rejestracją i korzystaniem ze sklepu Google Play.

Jakie dane będziemy przetwarzać?

  1. Uprawnienia systemowe:

    W ramach niektórych funkcji, nasza aplikacja musi mieć dostęp do określonych danych w Twoim urządzeniu mobilnym. Poniżej wyjaśniamy o jakie uprawnienia lub informacje może prosić aplikacja oraz jaki rodzaj funkcji aplikacji jest uzależniony od tych uprawnień.

    1. Informacje o rodzaju i modelu urządzenia, systemie operacyjnym, wersji aplikacji: dzięki dostępowi do tych danych możemy dokonywać analiz w celu rozwiązywania błędów w działaniu aplikacji oraz jej usprawniania i zwiększania jej funkcjonalności. Dzięki temu nasza aplikacja stale ewoluuje, dopasowując się do potrzeb użytkowników;
    2. Lokalizacja i dane dotyczące lokalizacji: dzięki dzięki informacji o lokalizacji urządzenia możemy kierować do Ciebie informacji dopasowane do kraju w jakim się znajdujesz oraz języka, jakiego używasz;
    3. Informacja o stanie połączenia internetowego: wykorzystujemy ją, aby upewnić się, że operacje pobierania danych z naszego serwera wykonywane są płynnie i bez usterek. Wykorzystujemy to do wygodniejszego korzystania z Aplikacji. Dzięki temu możemy poinformować Cię, jeśli Twoje urządzenie nie ma połączenia z Internetem i poprosić o sprawdzenie systemów łączności (np. czy jest włączone wi – fi).

  2. Analiza korzystania z aplikacji:

    W naszej aplikacji stosujemy technologie, które umożliwiają nam poznanie w jaki sposób nasi użytkownicy korzystają z aplikacji. Dzięki temu jesteśmy w stanie stale ulepszać naszą ofertę, działanie aplikacji oraz lepiej zrozumieć potrzeby naszych użytkowników co pozwala na stałe podnoszenie jakości naszych usług. W tym celu możemy analizować:

    1. czas, jaki użytkownicy spędzają w poszczególnych modułach aplikacji – dzięki temu wiemy, co najbardziej interesuje naszych użytkowników
    2. działania, jakie podejmują w aplikacji (jakich dokonują czynności, z jakich funkcji korzystają najczęściej itp.) – dzięki temu może rozwijać funkcjonalności aplikacji;
    3. sposób, w jaki korzystają z aplikacji (z jakich form płatności i dostawy korzystają najczęściej, jak poruszają się po aplikacji) – dzięki temu możemy udoskonalać naszą komunikację marketingową i poprawiać działanie aplikacji;
    4. sposób, w jaki dowiedzieli się o naszej aplikacji – dzięki temu lepiej dopasowujemy nasze działania marketingowe.
    5. liczbę instalacji aplikacji – dzięki temu możemy śledzić liczbę pobrań i analizować, jak dużo osób używa naszej aplikacji

    Powyższe informacje przetwarzane są przez nas w sposób zanonimizowany, który uniemożliwia zidentyfikowanie pojedynczych użytkowników. Oznacza to, że są one przypisane do anonimowego numeru ID, który w żaden sposób nie jest powiązany z konkretną osobą.

    Ponadto, w ramach analizy korzystania przeprowadzamy również testy A/B. Metoda ta służy do porównywania dwóch wersji aplikacji, aby sprawdzić, która z nich sprawdza się lepiej, jest bardziej popularna czy umożliwia użytkownikom szybsze dotarcie do poszukiwanych treści.

  3. Powiadomienia push:

    Nasza aplikacja może wysyłać użytkownikowi informacje na określony temat nawet, jeśli w danym momencie nie jest aktywna, za pośrednictwem powiadomień push. Jest to specyficzna forma komunikacji aplikacji z jej użytkownikiem. Dzięki powiadomieniom push aplikacja może przypominać użytkownikom np. o nadchodzących promocjach czy długim czasie od ostatniego logowania. Aby usługa push działała poprawnie, urządzeniu użytkownika musi zostać przydzielony tzw. push ID. Bez niego działanie usługi jest niemożliwe. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać powiadomień push, może z nich zrezygnować poprzez dezaktywację usługi push w ustawieniach urządzenia lub aplikacji.

Na jakiej podstawie przetwarzamy dane?

Podstawą przetwarzania w przypadku korzystania z danych służących analizie aktywności Użytkowników, dostosowania treści prezentowanych przez Aplikację do Twoich preferencji jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Azagroup. Nasz prawnie uzasadniony interes polega na zapewnieniu stabilności naszej Aplikacji i jej poprawnego działania, możliwości optymalizacji i udoskonalania funkcjonalności Aplikacji oraz zwiększania atrakcyjności naszej oferty, jak również na zapewnieniu możliwości dostosowania oferty Sklepu do preferencji Klientów Sklepu. Podstawą przetwarzania w przypadku powiadomień push jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Twoja zgoda, którą wyrażasz do momentu dezaktywacji usługi push.

Komu udostępniamy Twoje dane?

Odbiorcami Twoich danych osobowych są: podmiot dostarczający nam narzędzia do analizy aktywności użytkowników, sieci reklamowe, z którymi współpracujemy, podmioty udostępniające nam swoje serwery. Podmioty te nie otrzymują jednak danych, które pozwalałyby im na ustalenie Twojej tożsamości.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Twoje dane przechowywać będziemy:

  1. dane podane na etapie rejestracji konta oraz podczas korzystania z funkcjonalności konta - przez okres prowadzenia dla Ciebie konta, a także po jego usunięciu – do czasu ustania po naszej stronie obowiązków archiwizacyjnych lub upływu okresu przedawnienia naszych wzajemnych roszczeń (w zależności od tego, która ze wskazanych okoliczności zaistnieje później);
  2. dane podane na etapie składania zamówienia oraz w ramach procedury zwrotu towaru - do czasu ustania po naszej stronie obowiązków archiwizacyjnych lub upływu okresu przedawnienia naszych wzajemnych roszczeń (w zależności od tego, która ze wskazanych okoliczności zaistnieje później);
  3. dane związane z uprawnieniami systemowymi – przez okres posiadania przez Ciebie Aplikacji na Twoim urządzeniu mobilnym. Dane są usuwane automatycznie po odinstalowaniu Aplikacji;
  4. dane związane z powiadomieniami push – do momentu wycofania przez Ciebie zgody na otrzymywanie takich powiadomień

Jakie prawa Ci przysługują?

Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia, a nadto do żądania ograniczenia przetwarzania.

Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie Naszego prawnie uzasadnionego interesu, możesz wnieść też sprzeciw wobec przetwarzania danych (w tym wobec profilowania) z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.