INFOLINIA +48 22 113 70 70 czynna codziennie od 8 do 21
30 DNI NA ZWROT

Reklamacje, wymiany, zwroty

Wymiana towaru

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie.

Zwrot towaru

W ciągu 22 dni roboczych (30 dni) od dnia otrzymania przesyłki, masz pełne prawo by zwrócić do nas zakupiony produkt. Jak to zrobić? To proste!

  1. Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres info@born2be a wyślemy Ci go jeszcze raz)
  2. Wyślij paczkę na adres:
    born2be.pl - Centrum Logistyczne
    Aleja Krakowska 140A
    05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz zwrotu.
Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza zwrotu.
Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu ok. 10 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu (maksymalnie do 14 dni), za pośrednictwem przelewu bankowego.
Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa).
Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
Przy dokonywaniu zwrotu zachęcamy do korzystania z firm kurierskich lub opcji pocztowej z potwierdzeniem nadania (np. paczka pocztowa ekonomiczna).
Twoja satysfakcja liczy się dla nas najbardziej. Pomóż nam doskonalić nasze produkty i usługi. Sugestie i komentarze w formularzu zwrotu są zawsze mile widziane.

Reklamacje

Chcesz zgłosić reklamację?
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres info@born2be a wyślemy Ci go jeszcze raz).
W razie jakichkolwiek wątpliwości możesz się z nami skontaktować pod adresem: reklamacje@born2be.pl.

Wyślij paczkę na adres:
born2be.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz reklamacji (faktura została wysłana do Ciebie elektronicznie i nie musisz jej dołączać). Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza reklamacji.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a dopiero następnie skleić taśmą).
Polecamy odesłać towar paczką ekonomiczną z Poczty Polskiej.

W przypadku uwzględnionej reklamacji zwrócimy Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty lub wymienimy towar na nowy.

Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 30 dni.