DARMOWA DOSTAWA od 100 zł

Reklamacje, wymiany, zwroty

Wymiana towaru

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie.

Zwrot towaru

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, masz pełne prawo by zwrócić do nas zakupiony produkt. Jak to zrobić? To proste!

  • Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres info@born2be a wyślemy Ci go jeszcze raz)
  • Wyślij paczkę na adres:
    born2be.pl - Centrum Logistyczne
    Aleja Krakowska 140A
    05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz zwrotu.
Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza zwrotu.
Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu ok. 10 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu (maksymalnie do 14 dni), za pośrednictwem przelewu bankowego.
Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa).
Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
Przy dokonywaniu zwrotu zachęcamy do korzystania z firm kurierskich lub opcji pocztowej z potwierdzeniem nadania (np. paczka pocztowa ekonomiczna).
Twoja satysfakcja liczy się dla nas najbardziej. Pomóż nam doskonalić nasze produkty i usługi. Sugestie i komentarze w formularzu zwrotu są zawsze mile widziane.

Reklamacje

Chcesz zgłosić reklamację?
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres info@born2be a wyślemy Ci go jeszcze raz)
Wyślij paczkę na adres:
born2be.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz reklamacji (faktura została wysłana do Ciebie elektronicznie i nie musisz jej dołączać). Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza reklamacji.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a dopiero następnie skleić taśmą).
Polecamy odesłać towar paczką ekonomiczną z Poczty Polskiej.

W przypadku uwzględnionej reklamacji zwrócimy Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty lub wymienimy towar na nowy.

Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni.

Infolinia +48 22 113 70 70
(czynna codziennie 8:00 - 21:00)