INFOLINIA +48 22 113 70 70 czynna codziennie od 8 do 21
DARMOWA DOSTAWA OD 100 ZŁ
14 DNI NA ZWROT


FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak wybrać odpowiedni dla mnie rozmiar obuwia?

Czasami zdarza się, że rozmiary producentów obuwia nie są identyczne. Z tego powodu, każdy model i każdy rozmiar butów mierzymy sami. Przy naszych ofertach zawsze podajemy informację na temat rozmiarówki (standardowa/zaniżona/zawyżona). Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się proszę z naszym Biurem Obsługi Klienta - z miłą chęcią pomożemy w dokonaniu wyboru.

Ile mam czasu na zapłatę?

Od momentu zamówienia czekamy 10 dni na wpłatę. Po upływie tego czasu, staramy się skontaktować z klientem i jeśli nam się to nie uda, jesteśmy zmuszeni anulować zamówienie.

Jeśli wybierzesz w formularzu zamówienia przesyłkę kurierską pobraniową, Twój zakup zostanie do Ciebie wysłany niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

Na jakie konto wysłać przelew?

Prosimy o dokonywanie płatności przelewem, korzystając z danych podanych poniżej:

Azamoda Sp. z o.o.
al. Wyścigowa 6
02-681 Warszawa
Indywidualny numer konta został wysłany do Ciebie w wiadomości SMS i EMAIL.

Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

Niestety na chwilę obecną płatność kartą nie jest możliwa.

Nie mogłam/em odebrać paczki gdy był u mnie kurier. Co zrobić?

Jeśli z jakiegoś powodu, kurier nie mógł dostarczyć przesyłki, dokona on jeszcze dwóch prób w najbliższych dniach roboczych. Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu klienta, aby umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy w takich przypadkach. Gdy jednak nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@born2be.pl lub telefonicznie pod: +48 22 113 70 70, a na pewno nasi konsultanci znajdą rozwiązanie.

Chcę zareklamować zakupiony produkt.

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, jest innym produktem niż zamówiony lub z innego powodu różni się od opisu na naszej stronie bardzo prosimy o kontakt mailowy na info@born2be.pl lub telefoniczny pod: +48 22 113 70 70. Z pewnością naszym konsultantom uda się zaproponować Ci satysfakcjonujące rozwiązanie. Jeśli interesują Cię szczegóły reklamacji, prosimy odnosić się do naszego regulaminu (punkt V. Reklamacje).

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo swoich danych osobowych, które podajesz na naszej stronie. Jesteśmy prawnie zobowiązani do wykorzystywania i przechowywania danych klientów w odpowiedni sposób. Twoje dane są wykorzystywane przez nas jedynie do realizacji zamówień oraz (pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę), do informowania Cię o nowościach i zmianach w naszej ofercie. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajdziesz w naszym regulaminie (punkt VII. Ochrona danych osobowych).

Czy mogę zwrócić zakupione obuwie?

Tak, zawsze istnieje możliwość zwrotu. Klienci mają prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Nie masz obowiązku podawać nam powodu zwrotu, jednak bardzo docenimy Twoje uwagi i komentarze. Zależy nam na ciągłym doskonaleniu naszych usług i będziemy bardzo wdzięczni jeśli nam w tym pomożesz. Więcej o zwrotach i wymianach znajdziesz w naszym regulaminie (punkt VI. Zwroty i wymiany).

Otrzymałam/em buty które są za małe/za duże, czy mogę je wymienić na inny rozmiar?

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Wszystkie złożone zamówienia docierają do klientów w przeciągu 48h od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyślecie mi ją wraz z przesyłką?

Tak. Wystarczy, że zaznaczysz w formularzu zamówienia opcję "Faktura VAT" oraz podasz dane do faktury.

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Za zakupy w naszym sklepie internetowym możesz zapłacić

  • przelewem krajowym na konto bankowe born2be.pl - przelewając pieniądze na indywidualny numer konta wysłany po zakupach na email oraz SMS'em. Bardzo prosimy o wpisanie w tytule przelewu numeru zamówienia z born2be.pl
  • dodatkowo istnieje możliwośc wybrania przesyłki pobraniowej. W takim przypadku należność za zakup zostanie pobrana przez kuriera w momencie dostarczenia przesyłki
Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego obuwia.