INFOLINIA +48 22 113 70 70 czynna codziennie od 8 do 21
30 DNI NA ZWROT

Znakomite 10.0 / 10 Ocena na podstawie 21 opinii
Ciekawy pomysł z tymi sznoruwkami , buty wyglądają całkiem ładnie w takim wydaniu:) kolor mają też ładny;) buciki dobrze wykonane ;-)
Karola / (kolor granatowy)
Buciki dotarały do mnie bardzo szybko, są ładne i odpowiednio dopasowane. Jednak ta wstążka nie do końca mi odpowiada, wymienię ją na klasyczne sznurówki i będzie git :)
Agnieszka / Rzeszów (kolor granatowy)
Świetne prezentują się na nodze. Wyglądają na mniejsze na mojej nodze, nie to co u Pani na zdjęciu. Lubię satynowe sznurówki, polecam.
Adrianna / (kolor granatowy)
Eleganckie, ale nietoporne. Dobrze się w nich chodzi, są lekkie, a ich wygląd pozwala mi założyć je praktycznie do wszystkiego :)
Natalia / Szczyrk (kolor granatowy)
Butki mają fajny raczej niespotykany kolor. Zamówiłam trochę w ciemno, rzadko zdarza mi się zamawiać buty, ale na szczęscie ładnie lezą, rozmair odpowiendi.
Klara / Radom (kolor granatowy)
Buty są dobrze wykonane, a kolor bardzo fajny, nie mam żadnych zastrzeżeń do nich, a wręcz mam ochotę zamówić jeszcze jedne w kolorze czarnym.
Grażyna / Świdnik (kolor różowy)
Eleganckie, szykowne, stylowe. Pięknie do wszystkiego pasują. Buty solidnie wykonane, bardzo porządny model. Oczywiście wygodne i mega lekkie. Polecam gorąco :)
Ada / Szczecinek (kolor czarny)
Zamówiłam jeszcze bez promocji, która pojawiła się dzień później. Nie żałuję, bo buty i tak sa świetne nawet za więcej pieniędzy. :) uwielbiam je!
Aleksa / Bartoszyce (kolor różowy)
Buty ok. Rozmiar się zgadza Wkładka dobrze wyprofilowana. Szybka dostawa
Weronika / Sopot (kolor czarny)
Zamsz z satyna to chyba moje ulubione połączenie w ciągu ostatnich miesięcy. Ledwo otrzymałam te buty i od razu musiałam napisać, rozmiar i wygląd super :)
Agata / Malbork (kolor szary)
Extra model. Buty są niesamowicie wygodne, komfortowe dla stóp. Pasują i na elegancki styl i na każdy inny. Jakość i wykonanie na szostke. Szczerze polecam !:)
Kasia / Opole (kolor granatowy)
Buciki wykonane z przewiewnego materiału. Stopa oddycha, jest wypoczęta nawet po całym dniu pracy. Wygladają ładnie, szybko wysłali. 10/10
Karolina / (kolor szary)
Mega fajne buty. Są wygodne, ładnie sie dopasowują, mięciutkie, przyjemnie sie w nich chodzi. Jedyny minus to że kolor na zywo wygląda trochę inaczej. Ale też ladnie, także nie zwracam . Polecam :)
Patrycja / Kolno (kolor różowy)
Zamówiłam sobie te buciki do chodzenia do pracy i nie zawiodłam się, są równie śliczne jak zdjęciu. Rozmiar w moim przypadku standardowy jest ok. Jak najbardziej polecam.
Iwona / Bydgoszcz (kolor szary)
Bardzo laden, zgrabniutkie, mega lekkie butki. Material wykonania przyjemny w dotyku, elastyczny, buty latwo dopasowuja die do stopy. Solidn. Warts polecenia :)
Ewa / Kołobrzeg (kolor szary)
Uwielbiam buty tej firmy, jest porządna i dostarczaja swietny produkt. But jest wygodny, ładnie wygląda. Przesyłka tez szybko dotarla... same pluski hehe
Weronika / Warszawa (kolor szary)
Fajny model , buty porządnie wykonane, wygdone. Fajnie się prezentują. Materiał nie drapie. Rozmair normlany:) polecam !!!!
Magda / Olszyc (kolor szary)
Buty zgrabne i eleganckie. Wstazki wygladają całkiem fajnie, aczkolwiek nie lubie wiązać:P Buty są lekkie, zgodne z rozmairówka podaną na stronie.
Amanda / Opole (kolor szary)
Fajne klasyczne butki. Przesyłka ekspres. Jakość wykonania na 6, czerń intensywna. Jestem zadowolona z zakupu i polecam te buciki.
Dorota / Nowa Sól (kolor czarny)
Szyk sam w sobie, nawet do boyfriendow je przymierzalam i dobrze bylo. Rozmiarowka moim zdaniem standardowa :)
Daria / Kutno (kolor czarny)
Nie spodziewałam się na żywo mogą mi się tak bardzo spodobać. Są zgrabne i bardzo szykowne. Super wyglądają nawet do spódnicy. Wygodne, lekkie. Polecam ten model.
Wera / Inowrocław (kolor czarny)
Beżowe Półbuty Her Mind
Beżowe Półbuty Her Mind
Beżowe Półbuty Her Mind
Beżowe Półbuty Her Mind
Beżowe Półbuty Her Mind
Beżowe Półbuty Her Mind
Beżowe Półbuty Her Mind
Beżowe Półbuty Her Mind

Beżowe Półbuty Her Mind

Znakomite 10.0 / 10
Ocena na podstawie 21 opinii
99,99 zł
64,99 zł
w tym VAT
dostępne kolory
Tabela rozmiarów
DODAJ DO KOSZYKA
Dodaj do listy życzeń
CZĘSTO WYBIERANY PRODUKT
Dostawa GRATIS od 150 zł
Darmowa wysyłka i zwrot Pocztą Polską
Teraz możesz kupować bez obaw, jeśli zakupiony produkt nie będzie pasował możesz go zwrócić nie ponosząc żadnych kosztów! Darmowa wysyłka obowiązuje przy przedpłacie.
Szczegóły produktu
Kod produktu 16374
Kolor beżowy
Obcas 1 cm
Wysokość buta 7 cm
Nosek buta okrągły
Zapięcie sznurowanie
Rodzaj obcasa płaski
Rozmiarówka
Numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.

Opinie klientów
Karola / (kolor granatowy)
Całokształt Wygoda Wygląd
Ciekawy pomysł z tymi sznoruwkami , buty wyglądają całkiem ładnie w takim wydaniu:) kolor mają też ładny;) buciki dobrze wykonane ;-)
Agnieszka / Rzeszów (kolor granatowy)
Całokształt Wygoda Wygląd
Buciki dotarały do mnie bardzo szybko, są ładne i odpowiednio dopasowane. Jednak ta wstążka nie do końca mi odpowiada, wymienię ją na klasyczne sznurówki i będzie git :)
Adrianna / (kolor granatowy)
Całokształt Wygoda Wygląd
Świetne prezentują się na nodze. Wyglądają na mniejsze na mojej nodze, nie to co u Pani na zdjęciu. Lubię satynowe sznurówki, polecam.
Natalia / Szczyrk (kolor granatowy)
Całokształt Wygoda Wygląd
Eleganckie, ale nietoporne. Dobrze się w nich chodzi, są lekkie, a ich wygląd pozwala mi założyć je praktycznie do wszystkiego :)
Klara / Radom (kolor granatowy)
Całokształt Wygoda Wygląd
Butki mają fajny raczej niespotykany kolor. Zamówiłam trochę w ciemno, rzadko zdarza mi się zamawiać buty, ale na szczęscie ładnie lezą, rozmair odpowiendi.
Grażyna / Świdnik (kolor różowy)
Całokształt Wygoda Wygląd
Buty są dobrze wykonane, a kolor bardzo fajny, nie mam żadnych zastrzeżeń do nich, a wręcz mam ochotę zamówić jeszcze jedne w kolorze czarnym.
Ada / Szczecinek (kolor czarny)
Całokształt Wygoda Wygląd
Eleganckie, szykowne, stylowe. Pięknie do wszystkiego pasują. Buty solidnie wykonane, bardzo porządny model. Oczywiście wygodne i mega lekkie. Polecam gorąco :)
Aleksa / Bartoszyce (kolor różowy)
Całokształt Wygoda Wygląd
Zamówiłam jeszcze bez promocji, która pojawiła się dzień później. Nie żałuję, bo buty i tak sa świetne nawet za więcej pieniędzy. :) uwielbiam je!
Weronika / Sopot (kolor czarny)
Całokształt Wygoda Wygląd
Buty ok. Rozmiar się zgadza Wkładka dobrze wyprofilowana. Szybka dostawa
Agata / Malbork (kolor szary)
Całokształt Wygoda Wygląd
Zamsz z satyna to chyba moje ulubione połączenie w ciągu ostatnich miesięcy. Ledwo otrzymałam te buty i od razu musiałam napisać, rozmiar i wygląd super :)
Kasia / Opole (kolor granatowy)
Całokształt Wygoda Wygląd
Extra model. Buty są niesamowicie wygodne, komfortowe dla stóp. Pasują i na elegancki styl i na każdy inny. Jakość i wykonanie na szostke. Szczerze polecam !:)
Karolina / (kolor szary)
Całokształt Wygoda Wygląd
Buciki wykonane z przewiewnego materiału. Stopa oddycha, jest wypoczęta nawet po całym dniu pracy. Wygladają ładnie, szybko wysłali. 10/10
Patrycja / Kolno (kolor różowy)
Całokształt Wygoda Wygląd
Mega fajne buty. Są wygodne, ładnie sie dopasowują, mięciutkie, przyjemnie sie w nich chodzi. Jedyny minus to że kolor na zywo wygląda trochę inaczej. Ale też ladnie, także nie zwracam . Polecam :)
Iwona / Bydgoszcz (kolor szary)
Całokształt Wygoda Wygląd
Zamówiłam sobie te buciki do chodzenia do pracy i nie zawiodłam się, są równie śliczne jak zdjęciu. Rozmiar w moim przypadku standardowy jest ok. Jak najbardziej polecam.
Ewa / Kołobrzeg (kolor szary)
Całokształt Wygoda Wygląd
Bardzo laden, zgrabniutkie, mega lekkie butki. Material wykonania przyjemny w dotyku, elastyczny, buty latwo dopasowuja die do stopy. Solidn. Warts polecenia :)
Weronika / Warszawa (kolor szary)
Całokształt Wygoda Wygląd
Uwielbiam buty tej firmy, jest porządna i dostarczaja swietny produkt. But jest wygodny, ładnie wygląda. Przesyłka tez szybko dotarla... same pluski hehe
Magda / Olszyc (kolor szary)
Całokształt Wygoda Wygląd
Fajny model , buty porządnie wykonane, wygdone. Fajnie się prezentują. Materiał nie drapie. Rozmair normlany:) polecam !!!!
Amanda / Opole (kolor szary)
Całokształt Wygoda Wygląd
Buty zgrabne i eleganckie. Wstazki wygladają całkiem fajnie, aczkolwiek nie lubie wiązać:P Buty są lekkie, zgodne z rozmairówka podaną na stronie.
Dorota / Nowa Sól (kolor czarny)
Całokształt Wygoda Wygląd
Fajne klasyczne butki. Przesyłka ekspres. Jakość wykonania na 6, czerń intensywna. Jestem zadowolona z zakupu i polecam te buciki.
Daria / Kutno (kolor czarny)
Całokształt Wygoda Wygląd
Szyk sam w sobie, nawet do boyfriendow je przymierzalam i dobrze bylo. Rozmiarowka moim zdaniem standardowa :)
Wera / Inowrocław (kolor czarny)
Całokształt Wygoda Wygląd
Nie spodziewałam się na żywo mogą mi się tak bardzo spodobać. Są zgrabne i bardzo szykowne. Super wyglądają nawet do spódnicy. Wygodne, lekkie. Polecam ten model.
Dodaj opinię